תוכנית ההכשרה המקיפה
להשקעות נדל"ן בארצות הברית
תוכנית ההכשרה המקיפה
להשקעות נדל"ן בארצות הברית

ליווי יד-ביד לעסקת הנדל"ן הראשונה שלך

הצעד הראשון הוא תמיד הכי קשה.
ככה זה בכל דבר שאנחנו עושים, ובעיקר בתחומים עם הרבה חוסר ודאות, כמו השקעות.

זו הסיבה שיצרתי את תוכנית הליווי.

למעשה, כל אחד יכול להשקיע בנדל"ן בארצות הברית. אפילו לא צריך הון עצמי משמעותי – כי מחירי הנדל"ן בארה"ב נמוכים בהרבה ממה שאנחנו רגילים מהארץ, וגם כי זה די פשוט למצוא משקיעים ולצאת לעסקאות משותפות.

אז מה כן צריך?

ידע (את זה אני נותן בקורס),
נחישות והתמדה (את זה אתה צריך להביא מהבית).

הבעיה היא שרוב האנשים מפחדים לקבל החלטה, גם אחרי שלמדו את הקורס, ורכשו את הידע הנדרש. הרבה שאלות עולות לגבי העסקה הראשונה.
האם הנכס שאיתרתי מספיק טוב? אולי יש משהו חשוב שלא שמתי לב אליו? האם בניתי תוכנית עסקית נכונה? אולי בכלל ללכת על שכונה אחרת? מדינה אחרת?

בתוכנית הליווי אני עונה לך על כל השאלות, ולקוח אותך יד ביד עד לעסקת הנדל"ן הראשונה שלך. אחרי העסקה הראשונה יהיה לך מספיק ביטחון להמשיך לבד לעסקאות נוספות.

איך זה עובד?

שלב ראשון - קורס דיגיטלי

בשביל לבצע עסקאות נדל"ן מוצלחות צריך ידע, ואת זה אנחנו מכסים בשלב הראשון.
ארזתי 10 שנים של ניסיון בשוק הנדל"ן בארה"ב לתוך סדרה של חמישה קורסים שונים – ממתחילים ועד למתקדמים. בהתאם לחבילה שרכשת, תקבל גישה לקורסים ותלמד בדיוק איך להשקיע בנדל"ן בשיטה שלי – העתק הדבק.

לא כולם צריכים את כל חמשת הקורסים.
בשיחת ההתאמה אנחנו נמצא ביחד את המסלול שהכי מתאים לך.

מעוניין להתחיל?

צור קשר בוואטסאפ על ידי לחיצה כאן  >>

שלב שני - שאלות והבהרות

אתה צופה בתכנים ויש לך שאלות?
אצלנו אף אחד לא נשאר מאחור.

מרגע שקיבלת גישה והתחברת למערכת הקורסים, אתה עובר לטיפול המסור של מחלקת Customer Success. בעזרת תקשורת שוטפת בווטסאפ ושיחת טלפון שבועית, יועצי הנדל"ן שלנו יעניקו לך מענה מהיר על כל שאלה ויפתרו כל בעיה.

בנוסף, תקבל גישה לקבוצת המשקיעים הסגורה שלנו, שם תוכל להתייעץ עם בוגרי התוכנית ועם משקיעים מנוסים. תוכל להעמיק את הידע בעזרת וובינרים שאני מעביר, ואפילו ליצור קשר עם משקיעים אחרים עבור עסקאות משותפות.

שלב שלישי - בניית תוכנית עסקית

כשאתה מרגיש מוכן לקפוץ למים, נתאם פגישה אישית לבניית תוכנית עסקית.
האם אתה מעוניין להגדיל את ההון העצמי שלך בעסקאות פליפ, או להשיג הכנסה פסיבית לאורך זמן בעסקאות השכרה? יש לך הון עצמי, או שאתה מגייס משקיעים?

בפגישה עם יועצי Customer Success אנחנו נאפיין ביחד את המטרות שלך, נבנה תוכנית עסקית לחמש שנים, נבחר אסטרטגיה נדל"נית בהתאם לתוכנית, ונצא יחד לדרך – לעסקת הנדל"ן הראשונה, השנייה, השלישית, ויותר אם תרצה. 

Customer Success מבטיחים את ההצלחה שלכם

זיו ברכה, מנהל מחלקת Customer Success מספר:

"אנחנו מוודאים שכל תלמיד שנכנס למערכת, יצא משקיע או יזם – עם הנכס הראשון שלו. זה כולל תקשורת אישית בווטסאפ, שיחת טלפון שבועית, עזרה עם התכנים של הקורס ומענה על כל שאלה.

ברגע שמסיימים את החלק התיאורטי – יושבים יחד, עושים תוכנית לחמש שנים, בוחרים אסטרטגיה, ופורטים את התוכנית לליווי מסודר שלב אחרי שלב. אנחנו מנטרים כל צעד בתכנית, ורק אחרי שאנחנו מוודאים שהתלמיד עשה כמו שצריך עוברים לצעד הבא".

שלב רביעי - ביצוע הרכישה

בנדל"ן עושים את הרווח כבר בשלב הרכישה. זה אומר לרכוש נכס מתחת למחיר השוק שלו. כשמדובר בנכסים מעוקלים, אפשר לרכוש נכס ב-50% ואפילו ב-70% מתחת למחיר השוק.

איך עושים את זה? גם את זה תלמד בקורס.

בשלב הזה אנחנו למעשה מבטיחים את הרווח בעסקה. גם אם נוסיף עלויות שיפוץ, עלויות סגירת עסקה, עו"ד, תיווך וכל בלת"ם אפשרי – עדיין נרוויח בעסקה. גם אם מחירי הנדל"ן יצנחו וגם אם יהיה מיתון בארצות הברית… כשאנחנו יוצרים פער כל כך גדול בין המחיר ששילמנו, למחיר הריאלי של הנכס – אנחנו מכוסים בכל מצב של השוק.

שלב חמישי - שיפוץ ושדרוג הנכס

קח בחשבון שכמעט תמיד צריך לשפץ.
לפעמים זה יהיה בכמה אלפי דולרים בודדים, ולפעמים זה יהיה בכמה עשרות אלפי דולרים – אם הנכס במצב קטסטרופה. אבל זה גם אומר שנוכל לרכוש את הנכס בהרבה פחות.
בכל מקרה אין מה לדאוג – הכל נלקח בחשבון בתוכנית העסקית שהכנת.

איך מקימים צוות מקומי לשיפוץ? קבלן, אינסטלציה, חשמל, גימורים?
את כל זה תלמד בקורס.

שלב שישי - מימוש הרווח

בעסקת Flip – אנחנו נמכור את הנכס ברווח ונגדיל את ההון העצמי.
בעסקת Buy & Hold – אנחנו נשכיר את הנכס ונקבל הכנסה פסיבית קבועה.

כמה תשואה אפשר לעשות בעסקאות כאלו?
התוצאות יפתיעו אותך (לטובה).
הכנתי סרטון שסוקר 9 נכסים שרכשו תלמידים שלי והתוצאות שהם הגיעו אליהן.

שלב שביעי - אימפריית נדל"ן

זה השלב הכי כייפי.
אחרי שהצלחת בעסקה הראשונה, למה לעצור? זה הזמן לעוד עסקה ועוד עסקה.
יש לי תלמידים שרכשו כבר מעל 15 נכסים. מי שעוסק בזה ברצינות יכול לעשות מספר עסקאות במקביל. אם אין לך הון עצמי מספיק למספר עסקאות, תוכל למצוא משקיעים בקבוצה הסגורה שלנו ולצאת לעסקאות משותפות.

מעוניין להתחיל?

צור קשר בוואטסאפ על ידי לחיצה כאן  >>

סיור משקיעים בארה"ב

אם אתה לפני העסקה הראשונה שלך, מתלבט בין כמה אפשרויות לרכישה, מתחיל לבנות צוות מקומי, ורוצה להרגיש את השטח ולראות את התהליכים בעיניים – הצטרפות לסיור משקיעים יכולה לתרום לך הרבה.

בסיור תוכל לראות את הנכסים שלי ושל חברי הקהילה, לבדוק נכסים פוטנציאליים ולקבל תמונה מלאה על העסקאות שאתה עומד לבצע. בסיור נסקור נכסים לפני השיפוץ, בתהליך השיפוץ, ונכסים מוכנים למכירה. נפגוש את הצוות המקומי (קבלנים, מתווכים, מנהלי נכסים, חברת title, ועוד), ואף נבקר בבית המשפט המחוזי. כמובן שאם יש נכס שאתה שוקל לרכוש, נבקר גם בו.

אז למה אתה מחכה?

סגרנו לך את כל הפינות.

הצטרף עוד היום לנבחרת היזמים שלנו!
אחד מהיועצים שלנו מחכה לך מעבר לקו:

תוכנית ההכשרה להשקעות נדל"ן בארה"ב

בוא נמצא ביחד את המסלול שהכי מתאים לך – מלא את הטופס או שלח הודעה בווטסאפ
חן גולדשטיין
חברת CPI
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?

;