השקעות נדל"ן בארה"ב

ישראלים רבים המחזיקים ברשותם כסף זמין להשקעה מתלבטים בשאלה האם להשקיע אותו בנדל"ן מקומי או בנדל"ן בחו"ל, ובפרט בארה"ב. אנחנו כאן במכללת CPI רוצים לעזור לכם להבין מדוע השקעות נדל"ן בארצות הברית הן הרבה יותר משתלמות בין אם אתם מעוניינים לבצע אותן לבד, ובין אם מעדיפים להשקיע ביחד עם משקיעים נוספים.

יותר ויותר ישראלים נחשפו במהלך השנים לאופציות של השקעות נדל"ן בארצות הברית וגילו שמדובר במסלול אופטימלי עם יתרונות רבים עבור מי שמחזיק ברשותו כסף זמין ומעוניין להיכנס לשוק הנדל"ן. בזמן שהשוק המקומי גובה מחיר יקר ומספק תשואה נמוכה יחסית, אזי שהשוק האמריקאי עובד בצורה הפוכה ולכן הוא הרבה יותר משתלם להשקעות, קצרות או ארוכות טווח.

אנחנו במכללת CPI ליוונו אלפי משקיעים שלמדו אצלנו ובחרו להשקיע בעזרתנו בנכסים שונים בארה"ב. הכשרנו במהלך השנים משקיעים רבים שהגיעו עם אפס ניסיון בתחום והפכו עם הזמן למשקיעים רציניים ואיכותיים בזכות הקורסים שלנו אותם מעביר חן גולדשטיין, אחד מהמשקיעים המנוסים ביותר בשוק הנדל"ן האמריקאי.

למה להשקיע בנדל"ן?

לפני שנסביר מדוע השקעות נדל"ן בארצות הברית משתלמות יותר מאשר בישראל וכיצד משקיעים בצורה חכמה, אנחנו רוצים להסביר תחילה מדוע נכון בכלל להשקיע בשוק הנדל"ן ולא להשקיע בשווקים אחרים.

3 סיבות מדוע השקעות בנדל"ן משתלמות

סיבה ראשונה – נכס לא הולך לשום מקום. הוא לא נעלם, לא מתאדה, לא דועך. הנכס נשאר על הקרקע כל הזמן.

סיבה שנייה – אנחנו יכולים לבטח את ההשקעה שלנו, דבר שאי אפשר לעשות במקרים של מוצרים פיננסיים אחרים בעזרת פוליסת ביטוח נכס. אנחנו מבטיחים שאם חס וחלילה יקרה משהו (שריפה, אסון טבע או כל דבר אחר) נקבל מחברת ביטוח כיסוי שיאפשר לנו לשפץ את הנכס ולהחזיר אותו לשוק.

סיבה שלישית – לנדל"ן תמיד יהיה ביקוש. לא משנה אם מדובר בנכס המיועד למכירה או לשכירות, נכס מגורים או אחר, תמיד יהיה לו ביקוש. זאת להבדיל ממוצרים אחרים שלא בכל מצב נוכל למצוא להם ביקוש ואנחנו עלולים להיתקע איתם. יתרה מזו, אם הביקוש של אותו מוצר יהיה נמוך, הרי שנצטרך למכור אותו במחיר הפסד. זו השקעה לא משתלמת. בנדל"ן זה קורה לעיתים רחוקות יותר.

למה השקעות נדל"ן בארצות הברית משתלמות?

אחרי שהבנו מדוע משתלם להשקיע בנדל"ן, כעת חשוב להבין למה השקעות נדל"ן בארה"ב משתלמות יותר מאשר בישראל.

על פניו זה לא אמור להיות ככה עבורנו, הישראלים. אנחנו חיים בשוק המקומי, קל לנו יותר (לכאורה) לגשת אליו, הוא זמין עבורנו יותר מאשר השוק האמריקאי. אך עדיין, אם בוחנים את הנתונים ואת המצב הכללי, משתלם יותר להשקיע בשוק נדל"ן אמריקאי ובוודאי אם עושים את זה בצורה נכונה עם האנשים הנכונים. לשם כך אנחנו כאן במכללת CPI, נמצאים כאן לרשותכם.

סיבה ראשונה היא העלויות הנמוכות באופן יחסי. ההשקעה בשוק הנדל"ן האמריקאי לא דורשת הון משמעותי ובמקרים רבים אפשר גם להשקיע ללא הון עצמי, או שניתן לגייס משקיעים שיספקו את החלק המהותי של ההשקעה. בשוק הישראלי בגלל שההיצע נמוך והביקוש גבוה המחירים מאוד גבוהים, ולכן נדרש הון משמעותי להשקעה. בשוק האמריקאי, ההיצע הוא גבוה והביקוש בהתאם, לכן, אפשר למצוא נכסים במחירים נמוכים ולא צריך לבצע השקעה בסכומים גבוהים.

סיבה שנייה הינה שישנן אופציות שונות ומגוונות המאפשרות לנו להשקיע בשוק הנדל"ן האמריקאי בתנאים אטרקטיביים. למשל, אנחנו מתמחים בשיטת רכישת נכסים מעוקלים. מדובר על נכס למגורים שבעליו נושאים בחוב בגינו ולכן הם נאלצו לוותר עליו. המבנה עבר לידי בית המשפט שמציע את מכירתו במכרז. העלויות הינן נמוכות בחמישים עד שבעים אחוז מערכו המקורי. זו אופציה נוחה, זמינה וזולה להשקעה בנכס. אפשר לגשת למכרז, לזכות, לרכוש, לאחר מכן להשביח את הנכס ולהשכיר אותו ברווח משמעותי.

סיבה שלישית היא התשואה הגבוהה. שוק השכירות האמריקאי מספק תשואה של קרוב ל-10 אחוז בשנה. שוק השכירות הישראלי לעומת זאת, נותן תשואה של 2-3 אחוז בשנה. זה משמעותי, בוודאי כשבוחנים את ערך ההשקעה.

איך משקיעים נכון בנדל"ן בארה"ב?

בשביל שתוכלו לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב בצורה חכמה, אנחנו כאן בשבילכם. במכללת CPI תיהנו מחמישה קורסים שיספקו לכם ידע על אספקטים שונים בתחום הנדל"ן וההשקעות בשוק האמריקאי:

אנחנו גם מציעים לכם תוכניות מיוחדות המאפשרות לכם לקבל ליווי וסיוע בהשקעות נדל"ן בארה"ב משלב תכנון השקעה, דרך איתור נכס ועד לסיום העסקה. אנו נעבור איתכם על כל השלבים באופן אישי ותוכלו ליהנות מהייעוץ ומהעזרה שלנו. כמו כן, תוכלו להתייעץ ולהיעזר במועדון שלנו, מועדון הכולל משקיעים שלמדו אצלנו, השקיעו דרכנו וכיום הם משתפים פעולה, מתייעצים, עוזרים אחד לשני וניתן למצוא בו משקיעים להשקעות עתידיות.

לסיכום, אם אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם, זה הזמן להשקיע בנדל"ן אמריקאי. אם אתם רוצים להשקיע ולהרוויח, זה הזמן ליצור איתנו קשר והצוות שלנו בחברת CPI ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

על מנת להשקיע בנדל"ן בארה"ב, לא צריך דבר מלבד כסף (גם זה לא חובה). אין צורך באזרחות או בדרכון אמריקאי, אין צורך גם להתגורר בארה"ב ואפילו לא לבקר שם. יש צורך בצוות של אנשי מקצוע שיכולים לעזור בתהליך, בין אם זה בביצוע העסקה ובין אם זה בכל מה שקשור לנושא של השבחת הנכס. אנחנו כאן בשבילכם.

ניתן להשקיע בנדל"ן אמריקאי ללא הון עצמי, בעזרת גיוס משקיעים. דבר אותו אפשר ללמוד בעזרת קורס אותו אנחנו מעבירים במכללת CPI. מי שרוצה, יכול להשקיע בנדל"ן אמריקאי גם אם לרשותו עומד סכום מינימאלי של 100 אלף דולר. יש לקחת בחשבון, שתהליך ההשקעה דורש רכישת נכס, השבחתו וכן עלויות עסקה שונות.

אנחנו מציעים שורה של קורסים שנועדו לספק לכם את כל המידע הרלוונטי אודות השקעות נדל"ן בכלל ובפרט בשוק האמריקאי. על מנת שתוכלו ליהנות מכל הידע הדרוש ולכן תוכלו ליהנות מליווי אישי בכל שלבי ההשקעה, אנו ממליצים לכם לקחת את תוכנית הליווי שלנו הכוללת את כל הקורסים וכך תוכלו להשקיע בצורה חכמה ובטוחה.

אנחנו מציעים לכם תוכנית VIP הכוללת קורסים דיגיטליים, ליווי של מנטור אישי לאורך כל שלבי העסקה עד להשלמתה. כמו כן, אנחנו מציעים לכם תוכנית פלטינום הכוללת את כל מה שתוכנית VIP מציעה לכם, פלוס שיעורים בכיתות קטנות והתחייבות שלנו לעסקה, החל מאיתור נכס ועד השלמתה.

באופן טבעי, לפני שבוחרים נכס להשקעה, יש לבחון את הסביבה בה הוא ממוקם, איכות ורמה, סוג האזור, אופי התושבים המתגוררים בו, רמת מחירים ומגמות, היבטים בירוקרטיים הקשורים להשקעה וכדאיות העסקה, בין אם אתם מתכוונים למכור את הנכס מיד או להשכיר אותו.

השקעות נדל"ן בלוס אנג'לס

השקעות נדל"ן בלוס אנג'לס

ההמלצה למשקיעים ישראלים המחפשים אופציות של השקעות נדל"ן בארה"ב, היא לא להתמקד בערים גדולות מאחר ושם המחירים גבוהים יותר. מוטב להם לחפש מחוץ לעיר. לוס

להמשך קריאה »
לימודי יזמות נדל"ן

לימודי יזמות נדל"ן

ישנם אנשים המעדיפים לנקוט עמדה אקטיבית וליזום פעולות שונות בתחום הנדל"ן, במקום להשקיע את כספם בנכס ולהמתין שייצור תשואה, הם נוקטים בצעדים אקטיביים במטרה להרוויח

להמשך קריאה »
השקעות נדל"ן בקליפורניה 

השקעות נדל"ן בקליפורניה 

משקיעי נדל"ן ישראלים רבים מבקשים להגשים את "חלום קליפורניה". השקעות נדל"ן בקליפורניה מושכות הרבה מאוד משקיעים המחפשים השקעות אטרקטיביות בארה"ב. אנחנו בחברת CPI מציעים ללקוחות

להמשך קריאה »
חן גולדשטיין

חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן.
התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב, ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים

לייעוץ ופרטים נוספים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?