טיפים להשקעה בטוחה בנדל"ן בארה"ב

ישראלים רבים החלו בשנים האחרונות להשקיע בנכסים בארה"ב. השוק האמריקאי קורץ לישראלים בגלל האפשרויות המגוונות והיכולת להרוויח בו.  זה לא מסובך להשקיע בנדל"ן אמריקאי, אך בשביל לעשות את זה נכון, רצוי שתכירו את השוק ותקבלו את הטיפים המתאימים להשקעה בטוחה.  

שוק הנדל"ן הישראלי, כידוע, הוא לא מקום "מזמין" להשקעות, בטח לא עבור משקיעים קטנים. ישנם הרבה ישראלים הבוחרים לרכוש כאן נכסים לצורך השקעה, אך מדובר בהוצאה כספית גבוהה, ולוקח זמן רב עד שמתחילים לראות רווח מההשקעה. לכן, הרבה מאוד ישראלים בוחרים לחפש מקומות אחרים להשקיע בהם. אחד היעדים הפופולאריים היא ארה"ב.

אנחנו בחברת CPI עוזרים ומקדמים, משקיעים ישראלים רבים הבוחרים להשקיע את כספם בנכסים ברחבי ארה"ב. אנחנו נותנים להם את הכלים הרלוונטיים והידע הדרוש, בשביל להשקיע בצורה חכמה. בין אם זו השקעה ארוכת טווח ובין אם זו השקעה קצרת טווח. אנחנו מציגים בפני המשקיעים שלנו מסלולים שונים וכן מארגנים קורסים משתלמים לכל שרוצה ללמוד את הנושא ולהשתלב בתוכו.

 

מדוע חשוב ללמוד על השקעות בארה"ב לפני שמשקיעים?

סיבה ראשונה – השקעה בנדל"ן בכלל, בטח במדינה זרה, היא לא דבר של מה בכך. לא מדובר בדבר שעושים כל יום. גם לא מדובר בהוצאה סטנדרטית. לכן רצוי ללמוד את הנושא ולהבין איך לבצע את זה בצורה נכונה.

סיבה שנייה – המטרה של ההשקעה היא לייצר רווח. אם לא לומדים את הנושא היטב, הרי שבמקרה הטוב לא ממקסמים את האפשרויות ולא יוצרים את הרווח האופטימאלי האפשרי. במקרה הרע, אפשר פשוט להפסיד כסף על השקעה גרועה.

סיבה שלישית – השקעות בארה"ב הן דבר פשוט יחסית, אך עדיין הן דורשות הבנה בשוק, הבנה בבירוקרטיה המקומית, מסים ובדברים אחרים שיכולים להשפיע על התהליך, בטווח הקצר ובטווח הארוך.

סיבה רביעית – בעזרת האנשים שלנו והקורסים שאנחנו מעבירים, אתם קופצים למים בבטחה. אנחנו מספקים לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל שתוכלו להיכנס לשוק ולהשקיע. לא תבזבזו זמן לחינם ולא תצטרכו לשלם "דמי לימוד" על ההשקעה שלכם.

סיבה חמישית – ככל שלומדים יותר, צוברים יותר ידע, לומדים על סיטואציות שונות, נמנעים מלהיכנס למקומות שעדיף להימנע מהם, ומשקיעים את הכסף בצורה יותר חכמה.

השקעה בארה_ב

 5 טיפים שיעזרו לכם לבצע השקעה בטוחה בנדל"ן אמריקאי

טיפ ראשון – תאפיינו את היכולות שלכם

הדבר הראשון שמשקיע מתחיל צריך לעשות זה לאפיין את היכולות שלו. לא משנה באיזו השקעה מדובר, אחת כמה וכמה אם מדובר בהשקעה בנדל"ן, מעבר לים. תאפיינו את היכולות הכלכליות שלכם, כמה אתם יכולים להשקיע, אם יש לכם מספיק זמן להתעסק בהשקעה, אם יש לכם את הסבלנות הנדרשת. אם אתם שם, אנחנו איתכם לאורך כל הדרך.

 

טיפ שני – תחליטו על המסלול הרלוונטי בשבילכם

בעיקרון, קיימים שני מסלולים עיקריים להשקעה בנדל"ן בארה"ב. השקעה לטווח ארוך והשקעה לטווח קצר.

השקעה לטווח ארוך – רוכשים נכס, משביחים אותו ואז משכירים אותו לדיירים מקומיים. הנכס נשאר בבעלותכם כמובן, ואתם מרוויחים על השכירות שלו. למה זה משתלם? בארה"ב התשואה על שכירות עומדת על 10 אחוז בממוצע. בישראל היא נעה סביב 3 אחוז. מעבר לכך, בארה"ב האפשרויות רבות יותר, ההיצע משמעותי יותר, והביקוש גדול.

השקעה לטווח קצר – זו עסקת מכירה (מה שמוכר בז'רגון המקצועי, פליפ) המיועדת לאנשים המעוניינים להגדיל את ההון שלהם. מדובר על רכישת נכס מתחת למחיר השוק, שיפוץ ומכירה בתשואה של 20-30 אחוז. משקיעים רבים עם הון עצמי נמוך, בוחרים לבצע מספר עסקאות כאלה בשנה ואז נכנסים לעסקה ארוכת טווח או על נכס איכותי יותר.

בשני המקרים אנחנו יודעים לעזור לכם למצוא נכסים נמוכים מערך השוק. למשל, דרך נכסים מעוקלים. בישראל, לא משתלם לרכוש נכס מעוקל מבחינה כלכלית. לעומת זאת, בארה"ב מי שמחזיק נכסים מעוקלים הם בתי המשפט הפועלים ללא כוונת רווח ודואגים להוציא את הנכס למכרז במהרה. המכירה נעשית בגובה החוב. 50-70 אחוז פחות מהשווי האמיתי שלו.

 

טיפ שלישי – הקפידו ללמוד על השוק ועל הסביבה

השקעה בשוק הנדל"ן בארה"ב כמו שהבנו היא לא דבר סטנדרטי. הן בגלל שמדובר בנדל"ן, והן בגלל שמדובר בהשקעה בארץ אחרת, עם מאפיינים שונים מאוד מאלו המוכרים לנו בישראל.

לכן חשוב ללמוד על השוק, על הדרך בה הוא מתנהל, על מגמות המחירים, אזורים בהם משתלם להשקיע לטווח קצר ואזורים בהם משתלם להשקיע לטווח ארוך ועוד.

אחרי שבחרתם מקום להשקעה, רצוי להכיר את הסביבה, גם אם אתם לא מתכוונים להגיע לשם ובוודאי לא לחיות שם. ההיכרות תעזור לכם לדעת מה צפוי באזור, אם יש תוכניות פיתוח, מי קהל היעד ועוד.

 

טיפ רביעי – השבחה

חלק מהותי בהצלחה של השקעות נדל"ן בארה"ב קשור להשבחת נכסים. הרעיון הוא להשביח את הנכס באופן כזה שההשבחה תייצר רווח ומנגד ההוצאה לא תהיה גבוהה מדי, בשביל לא לייצר עלות השקעה משמעותית. לכן חשוב לדעת מה נדרש ואיך עושים את זה בצורה נכונה.

 

טיפ חמישי – גיוס משקיעים

אם אתם לא מעוניינים להשקיע לבד, אתם תמיד יכולים לגייס משקיעים להשקיע ביחד אתכם. היתרונות של גיוס משקיעים: מפחיתים את העול הכלכלי בהשקעה ומפנים כסף להשקעות אחרות במקביל.

 

לסיכום

אנחנו בחברת CPI בבעלות חן גולדשטיין, מציעים לכם את כל הכלים הנדרשים ובפרט קורסים מקצועיים שיעזרו לכם ללמוד ולהכיר את שוק הנדל"ן האמריקאי וכיצד תוכלו להשקיע בו בבטחה.

עסקת buy and hold, זו עסקה לטווח ארוך. במסגרתה אנחנו רוכשים נכס, משביחים ואז משכירים אותו לדיירים מקומיים. השאיפה בעסקה זו, דמי השכירות יכסו את ההשקעה (הן של הרכישה והן של ההשבחה), ולאחר מכן ייצרו מקור רווח משמעותי. 

ניתן להשקיע לבד וניתן להשקיע עם חברים ובני משפחה. כשמשקיעים לבד, כל נטל ההוצאה נופל על המשקיע באופן בלעדי, אך הוא גם היחידי שמרוויח ממנה. כשעושים את זה עם אחרים, הנטל והרווח מתחלקים בין כולם באופן יחסי. 

ישנם לא מעט מקורות מידע, כלי תקשורת ואינטרנט, המספקים מידע על שוק הנדל"ן האמריקאי, שוק המשכנתאות, מחירים ועוד. אנחנו בחברת CPI מספקים לכם את הידע הדרוש, גם בשביל לדעת איפה אפשר לעקוב ואחרי מה אתם אמורים לעקוב בשביל לדעת איפה להשקיע. 

אחרי שתבצעו את ההשקעה, תוכלו להיעזר ולהתייעץ עם המומחים שלנו וחברי מועדון המשקיעים בשביל להחליט האם משתלם לכם להמשיך ולהשקיע או שעדיף לכם למכור את הנכס ולעבור להשקעה הבאה. 

אנחנו מציעים לכם קורסים אונליין אותם ניתן לרכוש באתר. ברגע שאתם מבצעים את הרכישה, יש לכם אפשרות להיחשף לכל השיעורים, ולקבל את כל החומר הרלוונטי. תוכלו לשמור על קשר ישיר עם צוות המרצים ולקבל מהם מענה. לשתף פעולה עם תלמידים אחרים, ללמוד ביחד, להחליף מידע על השקעות ואף לחבור להשקעות משותפות.

אנחנו מציעים לכם גם אפשרות ליהנות מתוכניות הליווי שלנו. יש לנו מסלול VIP ומסלול פלטינום המספקים ליווי משלב איתור הנכס, דרך הערכת שווי, מו"מ מול המוכר או הברוקר, בניית צוות מקומי לשיפוץ והשבחה של הנכס, ועד לשלב הסופי של המכירה או השכרה. אנחנו איתכם בכל שלב בתהליך.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?