מסלולי השקעה אפשריים בהשקעות נדל"ן בארה"ב

לפני שאתם מחליטים להשקיע את כספכם בהשקעות נדל"ן בארה"ב, מומלץ להכיר את כל המסלולים האפשריים להשקעות ולבחון איזה מהם הינו המתאים לכם ביותר. אנחנו בחברת CPI מציעים לכם שורה של מסלולים להשקעה, כאן תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי אודות כל מסלול, כדי שתוכלו להבין מיד איך אנחנו יכולים לעזור לכם. 

השקעות נדל"ן בארה"ב הוא תחום מאוד רחב הכולל בתוכו מגוון אפשרויות. משקיע ישראלי המעוניין להשקיע את כספו בנדל"ן אמריקאי צריך להכיר את כל האופציות שעומדות לרשותו כדי לבחור את המסלול הנכון ביותר עבורו, בין אם זה על פי יכולות, תנאים ומאפיינים אחרים המשפיעים על תהליך הבחירה. אנחנו ב- CPI מציגים בפניכם את כל המסלולים האפשריים להשקעה.  

השקעה לטווח קצר או ארוך – מה ההבדל ולמי זה יכול להתאים? 

השאלה הראשונה שכל משקיע צריך לשאול את עצמו היא האם הוא מחפש השקעה לטווח קצר או ארוך. 

השקעה לטווח קצר (מסלול BUY, FIX&SELL)

רוכשים נכס במחיר נמוך מערך השוק, משבחים ומוכרים. המשקיע מרוויח מן הפער שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה וחוסך לעצמו התעסקות בהחזקת הנכס בהמשך. כמו כן, הוא יכול למנף את ההון שצבר בעת המכירה לרכישת נכס אחר. פעמים רבות משקיעים משתמשים באופציה זו בשביל לייצר לעצמם הון עצמי שצומח ללא הפסק.  

השקעה לטווח ארוך (מסלול BUY&HOLD)

רוכשים נכס במחיר נמוך, משביחים ומשכירים. המשקיע נהנה במקרה כזה מהכנסה קבועה של דמי שכירות על הנכס. בשלב בו הוא יחזיר את סכום ההשקעה על הנכס, יוכל להתחיל ליהנות מן הרווחים. התשואה על שכירות יכולה להגיע ל-10% ודמי השכירות מאפשרים לו להבטיח לעצמו ולבני משפחתו ביטחון כלכלי, וייתכן ויוכל להשקיע בנכסים אחרים. חשוב לציין שמשקיע המחזיק נכס בשכירות לא חייב לנהל את השכרתו בעצמו, אלא יכול להיעזר בגורם מקצועי שיעשה זאת בשבילו לשקט נפשי וראש שקט. 

מסלולי השקעות אפשריים 

אנחנו ב-CPI מציעים למשקיעים שלנו אפשרויות מגוונות להשקיע במסלולים שונים:

  1. איתור נכסים בערך נמוך ממחיר השוק –  אנו עוזרים למשקיעים לאתר נכסים במקומות מסוימים בארה"ב בהם ערך הנכס נמוך מערך השוק ומשתלם להשקיע בו. צריך לקחת בחשבון שייתכן ויהיה צורך להשביח אותו בשביל לעלות את ערכו. המסלול מתאים למשקיעים שיש להם הון עצמי מספיק גדול או קבוצת משקיעים שפועלת יחדיו ומחפשים נכסים להשקעה בארה"ב. על מסלול זה אפשר ללמוד אצלנו, בין היתר, דרך קורס יסודות הנדל"ן בו תוכלו לקבל את כל הידע אודות השקעות נדל"ן בארה"ב, סוגי עסקאות, מסלול השקעות ועוד.
  2. השקעה בנכסים מעוקלים – חן גולדשטיין, מבעלי החברה, הינו מומחה לאיתור נכסים מעוקלים בארה"ב ועוזר למשקיעים ליהנות ממסלול זה. בארה"ב נכסים מעוקלים עוברים לידי בית המשפט ומוצעים על ידו למכרז. כל אחד יכול לגשת למכרז ולהציע הצעת מחיר. במסלול זה אפשר לרכוש נכסים ב-70%-50% משווי השוק, כלומר ערך מאוד נמוך ביחס לערכם בשוק. אחרי שרוכשים את הנכס או הנכסים והופכים לבעליו החוקיים, אפשר להשביח ולהוציא אותו למכירה או להשכרה. המסלול יכול להתאים למשקיעים שרוצים לייצר לעצמם "אימפריית נדל"ן" במחיר נמוך וגם למשקיעים שמחפשים השקעות זולות ומשתלמות. אצלנו תיהנו מקורס נכסים מעוקלים בו תקבלו מידע אודות סוגי המכרזים השונים, איך זה מתבצע, איך מגישים הצעה, איך משקיעים בנכס ועוד.
  3. רכישת נכסים מוזנחים –  המשקיע רוכש נכס מוזנח באמצעות הון עצמי או בעזרת הלוואה, ממשכן אותו, ואחרי שהוא משפץ, הוא יכול להחליט האם למכור או להשכיר. בעזרת ההון שירוויח, יוכל לרכוש את הנכס הבא. מאחר ומדובר על נכסים מוזנחים, השווי שלהם כמובן מאוד נמוך יחסית לשוק. המסלול יכול להתאים לאנשים שאין להם מספיק הון עצמי וזקוקים למינוף בשביל לרכוש נכס ולהשקיע בו. למתעניינים, אנחנו מציעים לכם קורס המתעסק ספציפית בהשקעות בנכסים מוזנחים, איך מקבלים מימון, איך מבצעים מינוף, איך רוכשים נכס לצורך השכרה ועוד.

בנוסף לקורסים שציינו בכל מסלול, אנחנו מציעים גם קורס גיוס משקיעים. במסגרתו תלמדו למה ומתי משתלם לגייס משקיעים, כיצד ואיפה תוכלו למצוא אותם. 

משקיעים בקרקע בלי להחזיק בכנס

CPI מציעה למשקיעים שלה גם אפשרות להשקיע בפרויקטים ייחודים ומשתלמים של השבחת קרקעות בלוס אנגל'ס. 

זה עובד באופן הבא: העירייה המקומית מחפשת דרכים כיצד לעודד שימוש בתחבורה ציבורית בשביל להתמודד עם פקקי התנועה ולכן היא מעודדת יזמים לרכוש קרקעות במקומות בהם יש נכסים קטנים ולבנות עליהם מבני רבי קומות. במקום בניין עם 4-6 דירות, מקימים בניין יוקרתי של 6-8 קומות עם 40-60 דירות. 

אנחנו רוכשים את הנכס, מקבלים את כל האישורים הנדרשים, כולל אישורי פינוי מהדיירים במקום. בשלב הזה כשהסיכון הוא נמוך, אנחנו מגייסים משקיעים. הזכויות על הבנייה עוברות לקבלן, אנחנו לא מתעסקים בכך. המשקיעים מרוויחים את הפער שבין ההשקעה שלהם לבין סכומי המכירה באופן יחסי לסכום ההשקעה.

השקעות כאלו גם מאפשרות לייצר רווח משמעותי למשקיעים, וגם מונעות מהם את הצורך להתעסק עם הנכס אחרי בנייתו. המשקיע מקבל את כספו ויכול להמשיך הלאה להשקעה הבאה. 

 

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אצלנו בחברת CPI תוכלו למצוא עוד 3 כלים אטרקטיביים שיעזרו לכם לבחור מסלול השקעה:  

ליווי משקיעים – אנחנו מציגים שתי תוכניות (VIP, פלטיניום) במסגרתן אנחנו מלווים משקיעים מהשלב הראשון ועד סיום תהליך העסקה. זה מיועד גם למשקיעים מתחילים וגם למתקדמים. 

סיור משקיעים – אנחנו עורכים סיורי משקיעים בארה"ב, במהלכם אנו מבקרים בנכסים מיועדים להשקעה, נפגשים עם צוותים מקומיים שעובדים איתנו, לומדים על תהליך ההשקעה במקום מקרוב ועוד. 

מועדון משקיעים – מועדון המספק גישה לכל המשקיעים שלנו מתוך כוונה לעזור להם לייצר שיתופי פעולה, למצוא משקיעים להשקעות, להתייעץ ולקבל מידע. 

לסיום, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום והצוות שלנו בחברת CPI ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת, לענות על כל שאלה ולעזור לכם לבחור את המסלול הנכון עבורכם. 

 

מסלולי השקעה אפשריים בהשקעות נדל"ן בארה"ב

אין הגדרה ספציפית מה הסכום הנדרש בשביל להיכנס להשקעה בנדל"ן בארה"ב. באופן טבעי, ככל שההון העצמי גדול יותר הסיכוי להשקיע גובר. מנגד, מתחת לסכומים מסוימים זה יהיה בלתי אפשרי להשקיע לבד ויהיה צורך לחפש משקיעים או לקבל הלוואות.

בהנחה ואין מניעה קיצונית ולמשקיע יש יכולות, אז אפשר לקבל הלוואות בתנאים שונים. אנחנו עוזרים בכך בעזרת הצוות שלנו. צריך לקחת בחשבון, אם היכולות מצומצמות, אז באופן טבעי התנאים לקבלת הלוואה יהיו הרבה יותר קשים ואז צריך לבחון האם זה משתלם מבחינה כלכלית.

כל אחד יכול לגשת למכרז לצורך רכישת נכסים מעוקלים. במסגרת הקורס שלנו, אנחנו מספקים את כל הפרטים, איך ניגשים, אילו סוגי מכרזים קיימים, איפה אפשר לקבל מידע על מכרזים פתוחים ועוד. התהליך הוא לא מסובך ומאוד משתלם.

מלבד הכלים והידע שאנחנו מספקים לכם, ישנו אתר בשם ZILLOW אשר מציע מגוון רחב של כלים ומידע אודות שוק הנדל"ן על פי פרמטרים שונים. אנחנו ב-CPI מעבירים קורס שלם שמלמד על האתר וכיצד לעבוד איתו, כיוון שדרכו אפשר ללמוד הרבה מאד על איפה משתלם להשקיע בארה"ב.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?