קורס נדל"ן העדכני ביותר

שוק הנדל"ן בכלל ובפרט השוק האמריקאי, הוא לא שוק סטטי. הוא משתנה, נוצרים בו אופציות חדשות ואטרקטיביות להשקעה, נכנסים מאפיינים ופרמטרים שצריך להכיר, ישנם דברים חדשים שצריך ללמוד בשביל להשקיע בו בתבונה, והמדדים שלו משתנים. אנחנו מציעים לכם קורסי נדל"ן עם תוכנית לימודים עכשוויית ורלוונטית. 

לימודי נדל"ן נועדו לספק למי שנרשם אליהם, את הכלים והידע הדרושים בשביל שהם יוכלו לבצע השקעות בצורה חכמה. במהלך הלימודים, לומדים כל מה שצריך לדעת על עולם הנדל"ן, במקרה שלנו על עולם הנדל"ן האמריקאי, אופציות ומסלולי השקעה, הבדלים בין סוגי השקעות, ועוד. 

אנחנו בחברת CPI, בונים עבורכם תוכניות לימוד מותאמות, לא רק על פי סוג השקעות או עסקאות, אלא בהתאמה לזמן בו נרשמתם לקורס. המטרה שלנו היא לספק לכם את המידע הרלוונטי והעדכני ביותר. כך תסיימו את הקורס ולהשקיע, כשברשותכם מידע אמיתי, ממשי, שיכול לשרת אותכם בתהליך ההשקעה. 

 

מה כוללים קורסי נדל"ן מעודכנים לשנת 2024

קורסי נדל"ן מעודכנים לשנת 2024 מציעים לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי שוק הנדל"ן האמריקאי, באופן מדויק, נכון לזמן מועד הקורס.  

הרעיון הוא שהנרשמים יקבלו מידע אקטואלי וחיוני, כך הם יוכלו לדעת כיצד להשקיע לא רק באופן תיאורטי אלא גם באופן מעשי, עם הנתונים האמינים והמדויקים ביותר. 

לכל הקורסים >>>

 

הקורסים כוללים התייחסות לנקודות הבאות:

  • מדוע משתלם להשקיע בנדל"ן ובפרט בנדל"ן אמריקאי. 
  • מסלולי ההשקעה וההבדלים בין עסקאות קצרות טווח לעסקאות ארוכות טווח.
  • מה ההבדל בין עסקה טובה לעסקה לא טובה ואיך יודעים לזהות את ההבדלים.
  • איפה ניתן למצוא נכסים, ולא פחות חשוב, איפה משתלם להשקיע בשנת 2024.
  • איך בודקים נכס ואת כדאיות ההשקעה בו.
  • איך כותבים חוזה עסקה, בין אם זה חוזה רכישה, חוזה מכירה או שכירות. 
  • מה הם תהליכי הרכישה.
  • כיצד בונים צוות מקומי שיטפל בתהליך.

היבט נוסף שאנחנו מתעסקים בו במהלך הקורס, הוא כל הנושא של מיסוי. גם כאן, אנחנו מציגים בפניכם מידע אינפורמטיבי רלוונטי לשנת 2024. לא מדובר בדיון תיאורטי, אלא בחומר מעשי, אמיתי, שיכול לשרת את המשקיעים בתהליך הרכישה. 

תוכנית הלימודים של הקורסים שלנו נכתבת ומועברת על ידי חן גולדשטיין מבעלי CPI, המתמחה בהשקעות נדל"ן  בארה"ב והמומחה מספר אחד בהשקעות בנכסים מעוקלים והשכרתם או מכירתם. מדובר על רכישת נכס מעוקל באמצעות מכרז, ב-50-70 אחוז פחות משווי הנכס האמיתי (זה יכול להגיע לרכישה ב-30 אחוז מהשווי האמיתי שלו) מה שמאפשר ליהנות מחיסכון אמיתי ולייצר תשואה משמעותית אחרי שמחזירים את ההשקעה. 

הקורסים כוללים התייחסות לנקודות הבאות

אלו דברים מתעדכנים בנדל"ן וצריך לשים לב אליהם?

השוק האמריקאי, באופן כללי, הוא שוק יציב, אך יחד עם זאת, בדומה לשווקים אחרים בעולם, גם הוא עובר שינויים שחשוב לשים לב אליהם. שינויים אלו מתרחשים בהיבטים מסוימים שיכולים להשפיע על השקעות, קצרות או ארוכות טווח. 

 

שינוי ראשון – ריביות 

שמונה פעמים בשנה הפדרל רזרב, הבנק האמריקאי, קובע האם לשנות את הריבית בשוק. עלייה או ירידה, יכולה להשפיע על כל הכלכלה האמריקאית, ובפרט על המשקיעים בנדל"ן. צריך לזכור, שינוי בריבית יכול להשפיע לא רק על המשקיעים אלא גם על הצרכנים, ומכאן שזה ישפיע על שוק הנדל"ן כולו. 

 

שינוי שני – מדדים 

ישנם מדדים שונים שיכולים להשפיע על שוק הנדל"ן.  מדדים המציגים את השינוי במחירים בשוק, מדדים המתייחסים לשוק המשכנתאות ומדדים אחרים. 

חשוב לקחת בחשבון, מדדים המתייחסים להיבטים של אינפלציה ומיתון בארה"ב, מדדים המתייחסים לשוק העבודה ומדדים אחרים שאינם קשורים באופן ישיר לשוק הנדל"ן, אך יכולים ללמד אותנו על כדאיות ההשקעה והיכולת למצוא שוכרים או רוכשים. 

 

שינוי שלישי – שוק הנדל"ן

אחרי כל מה שציינו, באופן טבעי עלינו להתייחס לשוק הנדל"ן עצמו. אפילו בשוק גדול כמו השוק האמריקאי, מתרחשים שינויים במפת ההיצע והביקוש. 

משקיעים פוטנציאליים, צריכים להכיר את השוק היטב, לדעת מה הם המקומות החמים, איפה יש ביקוש רב, איפה יש היצע נמוך באופן יחסי, היכן יש עליית מחירים והיכן המחירים יורדים. צריך גם לדעת מי קהל היעד ואילו סוגי נכסים יכולים להתאים להם. 

בעזרת הקורסים שלנו תוכלו לקבל כלים רלוונטיים לנתח את שוק הנדל"ן האמריקאי בעזרת נתונים עכשוויים בכל אחת מהנקודות שציינו ובפרט בכל מה שקשור לשכונות וערים בהם משתלם להשקיע. במקביל, נספק לכם כלים לבדוק כדאיות של עסקה וכדאיות של נכסים המוצעים למכירה. 

 

קורס נדל"ן בשנת  2024, האם זה עדיין רלוונטי?

ישנם אנשים הסבורים שבעידן האינטרנט, בשנת 2024, לא חייבים להירשם לקורס נדל"ן. אפשר פשוט להיכנס לאתרי אינטרנט ולקבל את המידע הרלוונטי. 

על פניו זה נכון, אך כשאתם מגיעים אלינו, לחברת CPI, יש לכם אפשרות ליהנות מתוכנית לימודים מסודרת, עם כל המידע והכלים שאתם צריכים בשביל להיות משקיעים בשוק הנדל"ן האמריקאי. בזכות חן גולדשטיין, תיחשפו לעולם הזה בצורה שלא תוכלו להיחשף לה דרך שום מקור אחר. 

תוכן הקורס

קורס יסודות הנדל"ן

קורס הבסיס שילמד אתכם את היסודות להשקעות נדל"ן בארצות הברית.

5,000 ש"ח

מטרת הקורס

הכרות עם עולם הנדל"ן בארה"ב. לתת לכם את הידע הנדרש לבצע את עסקת הנדל"ן הראשונה שלכם.
מתאים למתחילים בתחום הנדל"ן.

לסיכום, אנחנו בחברת CPI, מבטיחים לכם קורסי נדל"ן מעודכנים, אטרקטיביים, ומתאימים להשקעות בשוק הנדל"ן האמריקאי בשנת 2024. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי בנושא. 

לימודי נדל"ן מציעים שפע של יתרונות לאנשים המעוניינים לעסוק בענף הנדל"ן. ראשית, קורסים אלה מספקים הבנה מקיפה של עקרונות הנדל"ן, כולל היבטים משפטיים, ניהול נכסים, מימון וניתוח שוק. ידע זה מהווה בסיס איתן לקריירה מצליחה בתחום הנדל"ן, בארץ ובעולם. בנוסף, קורס לימודי נדל"ן מציע ידע מיוחד בתחומים שונים, המאפשר לאנשים לחקור מסלולי קריירה שונים בתעשייה. כמו כן, יישום בשטח ולמידה מעשית מספקים לתלמידים הזדמנויות חשובות ליישם מושגים תיאורטיים על תרחישים בעולם האמיתי. יתר על כן, קורסים אלה מקלים על יצירת רשת מקצועית וקשרים בתעשייה, וחושפים את התלמידים למעסיקים פוטנציאליים.

קורס לימודי נדל"ן מתעמק בנושאים של ניתוח מגמות בשוק, הערכת ערכי נכס והערכת סיכונים ותשואות פוטנציאליות. בקורס לימודי נדל"ן של מכללת CPI , התלמידים לומדים כיצד לבצע בדיקת נאותות יסודית, כולל חקר היסטוריית נכסים, הבנת תקנות ייעוד והערכת הביקוש בשוק לסוגים ספציפיים של נכסים. על ידי חידוד הכישורים האנליטיים שלהם, התלמידים משיגים את היכולת לזהות נכסים עם פוטנציאל להשבחה ויצירת החזר משמעותי על ההשקעה.

עסקאות נדל"ן כרוכות במגוון שיקולים משפטיים, וקורס לימודי נדל"ן של מכללת CPI מספק לתלמידים את הידע והמיומנויות הדרושים כדי להתמודד עם אתגרים אלו. במסגרת הקורס, התלמידים לומדים על הדרישות המשפטיות, תקנות התיעוד ומיומנויות המשא ומתן, הדרושים כדי להבטיח עסקאות נדל"ן חלקות. יתר על כן, קורסים אלה מכסים את ההיבטים המשפטיים הספציפיים לסוגים שונים של עסקאות נדל"ן, כגון נכסי מגורים, מסחר או השקעה

רשת מקצועית חזקה היא הכרחית בענף הנדל"ן, וקורסי לימודי נדל"ן מספקים הזדמנויות מצוינות לסטודנטים לפתח ולהרחיב את הרשת המקצועית שלהם. קורסים אלה מזמינים לעתים קרובות אנשי מקצוע בתעשייה כדוברים אורחים או כמנטורים, ומאפשרים לסטודנטים להתחבר לאנשים מנוסים בתחום.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?