קורס נכסים מעוקלים בארה"ב

כשאנשים שומעים את המונח "נכס מעוקל" הם ממהרים להירתע, ומעדיפים להימנע מלהתעסק איתו. בקורס נכסים מעוקלים בארה"ב, תלמדו מדוע אסור לפחד  ומשתלם להשקיע בנכסים שעברו עיקול. 

על פי הערכות, ישנם מאות אלפי נכסים מעוקלים בארה"ב. אלו נכסים שהבעלים המקוריים שלהם לא הצליחו לעמוד בתשלומי המשכנתא שלהם ולכן הנכס שלהם עוקל. הנכסים עברו לרשות בית המשפט האמריקאי והוא אמור להוציא אותם למכרז, אליו יכולים לפנות כל מי שמעוניין ברכישתם. 

על פניו, נכסים מעוקלים הם נכסים רעילים, כאלה שלא משתלם להשקיע בהם. זה נכון, אך לא בארה"ב. כאן דווקא משתלם להשקיע בהם ואנחנו בחברת CPI לא רק נוכיח לכם את זה, אלא גם נלמד אתכם איך עושים את זה בצורה נכונה, ואפילו נלווה אתכם בתהליך ההשקעה. 

 

למה משתלם להשקיע בנכס מעוקל?

להבדיל מישראל, בה נכסים מעוקלים עוברים לכונס נכסים, אדם פרטי המרוויח מעבודה זו ועל כן משתלם לו למשוך את הזמן ולא למהר להוציא את הנכס למכירה, בארה"ב התהליך עובד בצורה אחרת.

מי שמקבל את הנכס לידיו אחרי שהוא עובר עיקול, הוא כאמור בית המשפט המקומי. מוסד שפועל ללא כוונת רווח. לכן אין לו סיבה להחזיק ברשותו את הנכס זמן רב, והוא ידאג להוציא אותו למכרז בהקדם ובמחיר גובה החובה. זה יתרון עבור מי שמבקש להשקיע בנכס, מאחר וזה יכול להיות בסכום מזערי. כל אדם יכול לגשת למכרז ולהציע הצעת מחיר עבור הנכס, גם אם הוא לא אמריקאי ולא מתגורר בארה"ב.

השקעה בנכס מעוקל  מאפשרת לרכוש אותו בגובה החוב בלבד. זה יכול להגיע למצב שהרכישה תהיה ב-70-50 אחוז פחות משווי הנכס (כלומר, זה יכול להגיע לרמה של 30 אחוז מהשווי שלו) כלומר, אם שווי השוק האמיתי שלו מיליון דולר, ייתכן ותשלמו עליו רק שלוש מאות אלף דולר. השקעה נמוכה שמאפשרת לייצר רווח משמעותי בהמשך.

אחד המומחים הגדולים ביותר ביותר בישראל בתחום הוא חן גולדשטיין מבעלי חברת CPI. המכללה היחידה בה תוכלו ללמוד את הנושא לעומק. חלק גדול מההשקעות של חן בעצמו נעשו בעזרת מכרזים לנכסים מעוקלים והוא מלמד את הנרשמים לקורסים שלנו כיצד לעשות זאת.

מי שבוחר להשקיע בנכס מעוקל, יכול, כאמור, לשלם 50 אחוז מערך הנכס, ובעתיד, בעזרת הרווח שהוא ייצור, יוכל להיכנס לעסקאות נוספות של רכישת נכסים מעוקלים. אם יבחר במסלול של עסקה ארוכת טווח, קרי השכרה, הרי שהוא יכול לייצר לעצמו רווח משמעותי ביחס למחיר ששילם על הנכס.

עיקול נכס

 

מה לומדים במסגרת קורס נכסים מעוקלים בארה"ב?

 

אצלנו בחברת CPI, תלמדו על מגוון נושאים ההקשורים לתחום של נכסים מעוקלים בארה"ב:

מה זה DEED- כלומר, מה זה שטר קניין, מה זה אומר וכיצד מעבירים בעלות על שטר קניין.

מה זה Tax Lien – מה זו תעודת מס, ואיך זה קשור לתהליך הוצאת נכס למכרז ומכירה.

מכרז  Auction- איך מתבצע מכרז לרכישת נכס מעוקל. מה ההסדרים, איך מציעים הצעה כספית, מתי מקבלים תשובה אם ההצעה שלנו התקבלה, מה עלינו לעשות בשביל לממש את ההצעה ועוד.

סוגי מכרזים – בקורס אנחנו מלמדים על כל סוגי המכרזים הקיימים, במטרה שהמשקיעים הפוטנציאליים ידעו לאיזה מכרז משתלם להם לגשת, ומה הם צריכים לעשות בשביל זה.

מה ההבדלים בין הרכישות השונות – אנחנו מלמדים על כל סוג של רכישת נכס דרך מכרז, אופציות להשקעה וסוגי השקעות. מתי משתלם לרכוש נכס ולמכור אותו ומתי משתלם לרכוש, לשפץ ולהשכיר אותו.

קורס נכסים מעוקלים בארה"ב, נועד לכל מי שיש לו הבנה וידע מסוים בשוק הנדל"ן בכלל ובפרט בשוק הנדל"ן האמריקאי, למי שיש כסף זמין להשקעה ומעוניין להשתלב בסוג כזה של השקעות. כמו כן, הקורס יכול להתאים לכל מי שמעוניין לגייס משקיעים ולהשקיע בנכסים מעוקלים.

תוכן הקורס

מטרת הקורס

ללמוד איך לקנות נכסים מעוקלים ב-70%-50% משווי השוק שלהם.
מתאים לבעלי ידע בנדל"ן, ולמי שיש כסף להשקיע או יודע לגייס אותו.

קורס נכסים מעוקלים

הקורס שילמד אתכם את השיטה הייחודית של חן גולדשטיין לרכוש נכסים ישירות מבית המשפט בארה"ב.

5,000 ש"ח

כיצד תדעו שמשתלם לכם להשקיע במכרז לרכישת נכס מעוקל?

זה לא מספיק רק לקבל את כל המידע אודות נכסים מעוקלים בארה"ב ואודות שיטות המכרזים וההשקעות. זה שלב א' בתהליך. בשביל להשקיע בחוכמה, צריך לעבור לשלב ב', קרי, איך יודעים שאכן משתלם להשקיע במכרז מסוים לרכישת נכס.

ארבע נקודות שיכולות לעזור לכם להחליט האם משתלם להשקיע בנכס מעוקל: 

  • כמה זמן זה דורש מכם – ייתכן והגשת הצעה למכרז תהיה מורכבת יותר מאשר רכישת נכס בצורה רגילה. עליכם לבחון כמה זמן יש לכם להתעסק עם זה והאם יש לכם את הסבלנות הנדרשת.
  • עלויות עסקה – כמו בכל השקעה בנכסים, צריך ללמוד את עלויות העסקה. למשל,  כמה יעלה להעסיק אנשי מקצוע שישיבחו את הנכס. חשוב להדגיש, זה לא עולה כסף לגשת למכרז.
  • איכות הנכס – נכסים מעוקלים הם לא נכנסים מוזנחים בהכרח. הם יכולים להיות נכס ברמה מאוד גבוהה שבעליהם המקורי פשוט לא יכול היה לעמוד בהחזר התשלומים עליו. עם זאת, חשוב להכיר את הנכס ואת איכותו, על מנת לדעת האם משתלם לכם להשקיע בו ומה תידרשו לעשות בשביל למכור או להשכיר אותו בעתיד.
  • איכות המקום – מעבר לשאלה מהי איכות הנכס, רצוי לבדוק גם מה איכות המקום בו הוא שוכן. האם משתלם להשקיע בנכס באזור זה.

לסיום, אנחנו בחברת CPI נספק לכם את כל הידע הדרוש אודות נכסים מעוקלים בארה"ב, דרך הקורס שלנו ובעזרת אנשי מקצוע שילוו אתכם בכל שלב בתהליך.

לקורס נדל"ן למתחילים לחצו כאן >>>

בעיקרון, ניתן לגשת למספר מכרזים במקביל. אין משהו שיכול למנוע ממשקיע לגשת למספר מכרזים כמו שהוא רוצה. חשוב לבדוק את הנכסים במרכזים השונים ולהחליט האם זה משתלם. עבור כל מכרז צריך להציג כמובן את הסכום בו רוצים לרכוש את הנכס. אז אם פונים לכמה וכמה מכרזים, צריך לוודא שיש בידכם את הסכומים הדרושים בשביל לשלם על כל הנכסים בהם תזכו.

לא. ברגע שזוכים במכרז וסוגרים את העסקה, הנכס עובר לבעלותו של המשקיע, מכאן והלאה הוא שלו מבלי שמתייחסים למה היה קודם לכן, לפניו. אין שום חשיבות לעובדה שהנכס מעוקל.
חשוב לוודא כמובן שהרישומים התבצעו בצורה נכונה ומסודרת, הבעלות על הנכס עברה בצורה חלקה, ואין לבעלים הקודמים או לבית המשפט שום חלק בבעלות החדשה.
למרות ששיטה זו איננה נפוצה בקרב משקיעים, וגם בישראל היא לא מוכרת כל כך, אנחנו במכללת CPI מבטיחים לכם שזו שיטה אטרקטיבית להשקעה בנכסים. יש לה יתרונות רבים, ודרך הקורס שלנו תוכלו להכיר וללמוד אותם.

ההסבר הוא מאוד פשוט, יש לנו אפשרות לרכוש את הנכס בשווי מאוד נמוך ביחס לערכו האמיתי, זה נע בין 30 ל-50 אחוז מערך הנכס. זה מאפשר לייצר תשואה גבוהה, וכל זה כשהנכס עצמו יכול להיות במצב מאוד טוב ולא לדרוש השקעה משמעותית. התהליך הוא פשוט ונוח, כלכלית הוא מאוד משתלם.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?