שאלות ותשובות לפני השקעה בארה"ב

משקיעים שמעולם לא השקיעו בשוק הנדל"ן האמריקאי עלולים להירתע מכך בשל חוסר הנסיון והידע בתחום. על מנת להתגבר על החששות ולהרגיש בטוחים להשקיע בארה"ב צריך לשאול את השאלות הנכונות ולקבל תשובות מפורטות ומלאות.  אנחנו בחברת CPI נעזור לכם לקבל את כל התשובות לכל השאלות ולהשקיע בנדל"ן בארה"ב ללא חשש. 

לפני ביצוע השקעה כספית עולות אצלנו שאלות שונות לגבי מהות ואופי ההשקעה והיכולת שלנו להרוויח ממנה. אנחנו לא רוצים להשקיע את הכסף שלנו במקום או תחום לא מוכר באופן שלא נוכל לדעת אם יש לנו אפשרות להרוויח, כמה וכיצד. לכן אנחנו שואלים שאלות, מקשיבים לתשובות, מנתחים אותן, ובהתאם מחליטים האם ההשקעה משתלמת או לא.

כך נעשה במקרה של השקעת נדל"ן בארה"ב. לפני שאנחנו בוחרים להיכנס להשקעה לבדנו או עם משקיעים נוספים, עלינו לדעת מה לשאול, את מי אנחנו יכולים לשאול, לבחון את התשובות שאנחנו מקבלים, ואז להחליט האם ההשקעה הזאת משתלמת.

בנוסף צריך לזכור שאם קיבלנו תשובות לא אטרקטיביות לגבי השקעה ונכס מסוימים, זה לא אומר שעלינו לסגור את הדלת לגמרי על השקעות נדל"ן בארה"ב.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אנו במכללת CPI נספק לכם את כל הידע הרלוונטי שאתם צריכים עבור השקעות נדל"ן בארה"ב. אנו עושים זאת בעזרת קורסים דיגיטליים ופרונטאליים המועברים אצלנו ועוסקים ביסודות הנדל"ן בכלל ובהיבטים ספציפיים הקשורים להשקעות בנדל"ן אמריקאי.

בקורסים אלו המועברים על ידי חן גולדשטיין, מבעלי החברה ואחד המומחים הגדולים בתחום השקעות נדל"ן בארה"ב, תיחשפו למכלול המידע הרלוונטי על השקעות לטווח קצר וארוך, השקעות בנכסים רגילים, נכסים מעוקלים ומוזנחים, כיצד משקיעים לבד ואיך מגייסים משקיעים להשקעות משותפות, באילו כלים ואמצעים צריך להשתמש בשביל ללמוד על השקעות, לנתן את הכדאיות שלהן ולבצע אותן בסופו של דבר, ועוד.

בקורסים אלו אנחנו מקפידים לעלות שאלות ולענות עליהן, וכמובן עונים על כל שאלה שיש לכם, במטרה לספק לכם את כל מה שאתם צריכים לפני שאתם נכנסים להשקעה כספית בנכס אמריקאי.

חשוב לנו להדגיש כי אצלנו תיהנו לא רק מקורסים שיספקו לכם מידע וכלים, אלא גם מליווי אישי בעסקה הראשונה ולאחר מכן אם תזדקקו לכך. אנחנו נדאג להכין איתכם תוכנית עסקית להשקעה, לאפיין את הצרכים והיכולות שלכם, ובסופו של דבר, לבצע את העסקה המיוחלת.

 

מדוע אתם צריכים לשאול שאלות?

לפני שאתם מחליטים להיכנס להשקעה בשוק הנדל"ן האמריקאי ישנן מספר שאלות שעליכם לשאול את עצמכם. אלו שאלות שיכולות להשפיע הן על ההחלטה להיכנס להשקעה ועל אופי הנכס בו תרצו להשקיע, באיזה אופן תהיו מוכנים להשקיע והאם תהיו מוכנים לעשות זאת לבד או תחפשו משקיעים נוספים שיצטרפו אליכם. השאלות הינן חיוניות בשביל שיהיה לכם בסיס מידע רחב שיעזור לכם לקבל החלטה בצורה רציונאלית. כך תוכלו להעריך הן את היקף ההשקעה והסיכוי שלכם למקסם את התשואה שלכם עליה.

שאלות ותשובות לפני השקעה בארהב

דוגמאות ל-4 שאלות שאתם חייבים לשאול:

 

שאלה ראשונה –  באיזה אזור משתלם להשקיע ברכישת נכס?

לארה"ב יש שוק נדל"ן עצום עם מגוון רחב של ערים ויישובים, מטרופולינים עצומים, ערים בסדרי גודל שונים ועוד. כל שוק מתאפיין בצורה אחרת וכל שוק משפיע ומושפע מדברים אחרים. לכן לפני שנכנסים להשקעה בנדל"ן, צריך להכיר את השוק האמריקאי, להבין אותו ולברר באיזה אזור ובאיזו עיר משתלם להשקיע. התשובה לשאלה תכלול פרמטרים שונים ולא רק פרמטרים כספיים, אלא דברים הקשורים להתנהלות מול הרשויות השונות, מול אנשי מקצוע, יש לבחון את המגמות של השוק, מי קהל היעד ועוד.

שאלה שנייה – מה נדרש בשביל להשקיע בנכס בארה"ב?

השקעה בנדל"ן בכלל ובפרט בנדל"ן אמריקאי היא לא רק עניין כספי. יש היבטים נוספים שדורשים התייחסות וחשוב לברר לגביהם, למשל היבטים כגון איך רוכשים את הנכס, איך משביחים אותו, מי מנהל את התהליך, מי הם אנשי המקצוע מולם צריך לעבוד, איך מתבצעת עסקת הרכישה ואיך מתבצעת העסקה מול הלקוח, בין אם זו מכירה ובין אם זה שכירות. התשובה לשאלה תיקבע על פי סוג העסקה שרוצים לבצע והאופן בו רוצים להשביח את הנכס בשביל שיהיה ניתן להגדיל את התשואה עליו.

שאלה שלישית – אילו סוגי עסקאות אפשר לבצע?

השקעות בנדל"ן יכולות להתבצע במגוון צורות, לכן צריך לברר מה האופציות שעומדות לרשותנו. למשל השקעה לבד או עם משקיעים, השקעה עם הון עצמי מהבית או ללא הון עצמי, השקעה לטווח קצר או טווח ארוך, חשוב לברר על כל האופציות שעומדות לרשותנו. התשובה לשאלה תיקבע לא רק על פי העסקאות האפשרויות, אלא גם על פי השאלה כמה צריך להשקיע ומה הצפי לרווח בטווח הקצר והארוך.

שאלה רביעית – אילו פרוצדורות צריך לבצע לצורך השקעה?

מאחר ומדובר על שוק נדל"ן במדינה אחרת צריך לשאול מי יכול להשקיע, מה צריך לעשות בשביל זה מבחינה פורמאלית ומבחינה לא פורמאלית. למשל, האם זה מחייב אותנו להגיע לארה"ב לעיתים תכופות או שאנחנו יכולים לבצע את ההשקעה מבלי להגיע כלל. התשובה צריכה לספק את כל הפרטים אודות השקעה בארה"ב באופן שתוכלו לדעת האם זה משתלם מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות.

לסיום, אנחנו במכללת CPI נספק לכם מענה לכל השאלות שיש לכם. בין אם זה דרך הקורסים שאנחנו מעבירים ובין אם זה בייעוץ וליווי שנספק לכם באופן אישי לפני העסקה. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

התוכנית של מכללת CPI, נועדה לתת כלים לכל מי שמעוניין להשקיע בנדל"ן בשוק האמריקאי, גם למי שאין ניסיון בתחום ההשקעות בכלל. התוכנית כולל קורס על יסודות הנדל"ן וכן קורסים ספציפיים על השקעות במסלולים שונים. מלבד הקורסים, יש לנו גם תוכניות ליווי למשקיעים מהשלב הראשון עד סיום העסקה. תוכניות אלו מתאימות לכל המשקיעים, בפרט למשקיעים מתחילים.

הידע שאנחנו מציעים בעזרת הקורסים שלנו הוא תיאורטי ומעשי. אנחנו מציגים דוגמאות להשקעות ומנתחים אותן. בקורסים גם לומדים על נתוני השוק בזמן ומנתחים אותם.

מעבר לכך,אנחנו גם מציעים לכם אפשרות להצטרף לסיור משקיעים בארה"ב. שם תוכלו להכיר ולהרגיש את השוק מקרוב, לראות נכסים שניתן להשקיע בהם, ללמוד על מה שנעשה מאחורי הקלעים של העסקה וכיצד לקבל החלטות בצורה נכונה.

תהליך השקעה בנכס לוקח זמן, כך גם עד שרואים נתונים אודות ההשקעה והתשואה שהיא מעניקה. לכן, אין צורף לעקוב כל יום ולחכות לשינויים. התהליך ייעשה לאורך זמן. זה נכון גם לגבי שוק הנדל"ן באופן כללי. דברים לא משתנים מהיום להיום אלא בטווחי זמן ארוכים. חשוב להיות עם היד על הדופק, אך לא להיכנס לפאניקה או אופוריה בגלל הנתונים.

קהילת משקיעי נדל"ן של  CPI, היא קבוצה של משקיעים שלמדו והשקיעו אצלנו ויש להם מקום לשמור על קשר אחד עם השני. המטרה של הקהילה היא לספק מענה אחד לשני, מקום בו הם יכולים להתייעץ, לשאול שאלות, לשתף פעולה, לגייס כספים, לחפש משקיעים להשקעות משותפות ועוד.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?