fbpx

האם כדאי ללמוד השקעות נדל"ן בארה"ב?

השקעות נדל"ן בארה"ב קורצות להרבה מאוד ישראלים. משקיעים קטנים וגדולים, רואים בהשקעות אלו אפשרות ליצור מקור הכנסה נוסף. 

על מנת שהם יוכלו ליהנות מהשקעות אלו ולהפיק תועלת מרבית, מומלץ שילמדו את הנושא לפני שהם מתחילים להשקיע את כספם ולרכוש נכסים במדינה. אנחנו במכללת CPI נותנים לכם את כל הכלים הרלוונטיים לכך. 

אתם בוודאי נחשפתם ללא מעט סיפורי הצלחה על אנשים שהשקיעו את כספם בנכסים בארה"ב, והצליחו לעצמם הון מסוים. סיפורים אלו מעוררים השראה וגורמים לרבים לתהות, "אם אחרים הצליחו, למה שאנחנו לא נצליח?". זה אפשרי, אך בשביל להצליח באמת, לאורך זמן, ולא לבצע טעויות, מוטב ללמוד את הנושא לפני שנכנסים אליו. לשם כך, חשוב לפנות אל מסגרת מסודרת של לימודי השקעות נדל"ן בארה"ב.

 

מה כוללים לימודי השקעות נדל"ן בארה"ב?

לימודי השקעות נדל"ן בארה"ב, כפי שאנחנו, במכללת CPI, מציעים לכם. כוללים את כל הרבדים הקשורים לתחום השקעות, בין אם זה לטווח קצר (רכישה ומכירה), ובין אם זה לטווח ארוך (רכישה, השבחה, השכרה). הלימודים כוללים נקודות כגון:

  • כיצד ניתן להשקיע בארה"ב ומה נדרש לשם כך.
  • מסלולי השקעות.
  • סוגי עסקאות.
  • איך מאתרים נכס.
  • איך בוחרים צוות לעבוד איתו.
  • איך בודקים נכס לפני השקעה.
  • כיצד מנסחים חוזה רכישה/השכרה.
  • כיצד מתבצע תהליך רכישה והעברת בעלות.

מעבר לכך, אנחנו במכללת CPI מציעים גם קורסים ייחודים שקושרים לנושאים ספציפיים שרצוי מאוד ללמוד. לדוגמא, קורס העוסק באופן ייחודי ברכישת נכסים מעוקלים. תחום בו מתמחה חן גולדשטיין מבעלי החברה. במהלך הקורסים על השיטה, על סוג המכרזים ומה ההבדלים בין האפשרויות השונות.

אנחנו גם מציעים קורס שמלמד את התלמידים שלנו איך הם יכולים להרוויח מרכישת נכסים מוזנחים במחירים נמוכים, על ידי שיטת משכון וקבלת משכנתא לרכישת הנכס הבא. גם זו שיטה שיכולה להתאים למי שרוצה להשקיע בנדל"ן בארה"ב.

מדוע חשוב ללמוד השקעות נדל"ן בארה"ב?

ישנן 4 סיבות עיקריות מדוע חשוב ללמוד על נדל"ן בארה"ב לפני שניגשים להשקעה הראשונה.

סיבה ראשונה – להיכנס לשוק עם ידע וכלים.

לצד סיפורי הצלחה, אנחנו יכולים לשמוע ולקרוא על לא מעט משקיעים ישראלים, בארה"ב וגם במדינות אחרות, שנפלו בהשקעות שלהם והפסידו את כל כספם. זה קורה בגלל חוסר הבנה אבל זה קורה לא מעט, גם בגלל חוסר ידע.

לדוגמא, משקיעים ישראלים מניחים שבחרו להשקיע אצל חברה מקצועית ואמינה, אך גילו שאותה חברה, "במקרה הטוב",  לא ביצעה את עבודתה כראוי, ובמקרה הרע, רימתה אותם. למשל, לא סיפרה להם על דברים שכל אחד בשוק מכיר ויודע. אלו מקרים אמיתיים שנחשפנו אליהם ברשתות חברתיות ובמדורי הנדל"ן. ישראלים רבים מצאו את עצמם מפסידים את כל החסכונות שלהם כתוצאה מכך.

מי שבוחר ללמוד השקעות נדל"ן בארה"ב, מגיע אל תהליך ההשקעה כשהוא יודע מה עליו לעשות, הוא מכיר את הכללים והחוקים, יודע כיצד לנהוג ואיך עליו להשקיע את כספו.

הכי חשוב, הוא יכול לעשות את זה לבדו מבלי להיעזר בגורמים חיצוניים, וכן הוא יכול לעשות את זה כשהוא יודע מה לשאול ואיזו תשובות הוא אמור לקבל.

סיבה שנייה – אין תחליף לקורס מקצועי.

גם היום, בעידן האינטרנט, בו אפשר למצוא מגוון אינסופי של מקורות מידע, מאמרים, סרטונים וכלים אחרים, שום דבר מזה לא יכול להוות תחליף לקורס מקצועי המועבר על ידי איש מקצוע, בוודאי בדמותו של חן גולדשטיין, שיש לו ניסיון מעשי בתחום. המאמרים והסרטונים יכולים אולי לספק כלי נוסף למקור מידע, אך הם לא יכולים להוות תחליף לקורס עם תוכנית לימודים סדירה.

הקורסים שלנו מציגים גם היבטים תיאורטיים לכאורה, אך הם מציגים ללקוחות הרבה מאוד מידע מעשי, אמיתי, דברים שיכולים לשמש אותם בפועל כשהם ניגשים לתהליך ההשקעה.

סיבה שלישית – יצירת עין ביקורתית

כל תחום לימודים, בפרט לימודי השקעות נדל"ן בארה"ב מעניקים לתלמידים אפשרות ליצור נקודת זווית ביקורתית.

לדוגמא, אם הם מקבלים הצעה מסוימת לרכישת נכס או קוראים מאמר שיווקי על אופציות להשקעה, הרי הכלים שהם רכשו במהלך הלימודים, יעזרו להם לקרוא את התוכן בצורה נכונה, אמיתית. הם ידעו להבחין בין התפל לעיקר, לבחון את הדברים בצורה ביקורתית ולא להתפתות ולהאמין לכל דבר.

הרבה פעמים משקיעים, בוודאי חדשים וחסרי ניסיון, מתפתים להאמין לנתונים ומספרים שנראים טוב. לימודי השקעות נדל"ן בארה"ב עוזרים להם להסתכל על הדברים בצורה אמיתית.

סיבה רביעית – נטוורקינג

אנחנו בחברת CPI, מציעים ללקוחות שלנו, לא רק קורסים מקצועיים אלא גם אפשרות לייצר דרכם נטוורקינג עם משקיעים נוספים. אנחנו עושים זאת באמצעות מועדון משקיעים, באמצעות סיורי משקיעים שאנחנו מוציאים לארה"ב ובהם גם אפשר ללמוד אודות השקעות נדל"ן במדינה מהשטח, כולל מפגש עם אנשי מקצוע רלוונטיים והרצאות, וכן דרך קבוצת פייסבוק וכלים אחרים.

נטוורקינג יכול לעזור ביצירת שיתופי פעולה בהשקעות ובשביל לקבל מידע רלוונטי אודות אופציות שונות להשקעות נדל"ן בארה"ב.

 

פנו אלינו למידע נוסף

אנחנו בחברת CPI עוזרים לכם ללמוד כל מה שאתם צריכים אודות השקעות נדל"ן בארה"ב. זו הדרך הנכונה והבטוחה ביותר להשתלב בשוק הנדל"ן האמריקאי. פנו אלינו וקבלו את כל המידע הרלוונטי בנושא.

האם כדאי ללמוד השקעות נדל"ן בארה"ב?

תמונה של חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 100 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 25 ביקורות
×
js_loader

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?