fbpx

השקעה בארצות הברית – האם זה דבר בטוח?

כשאדם רוצה להשקיע את כספו בצורה מסוימת, באופן טבעי הוא יחפש השקעות בטוחות. השקעות בהן הוא יכול להיות בטוח ברמת סבירות גבוהה, שהוא לא יפסיד את כספו ויוכל לייצר רווח נאה מההשקעה שלו.
השקעה בארצות הברית, בנדל"ן אמריקאי נחשבת להשקעה בטוחה. אנחנו במכללת CPI נעזור לכם להשקיע בחוכמה את כספכם ונדאג שתוכלו ליהנות מהשקעה בטוחה! 

אחת הסיבות שאנשים נרתעים מלהשקיע את כספם בנדל"ן אמריקאי, נובעת מהחשש שהשקעות אלו אינן בטוחות מספיק. התחושה קיימת בקרב אנשים שאינם מבינים את השוק האמריקאי מספיק או כאלה בחוששים שבגלל העובדה שהם אינם חיים בארה"ב ואינם מכירים לעומק את השוק שם, ההשקעה שם יכולה להפוך להיות בעלת סיכון גבוה עבורם.

אנחנו במכללת CPI עוזרים למשקיעים שלנו ובפרט למי שמעוניין לבצע השקעה בשוק האמריקאי בפעם הראשונה, לבצע את התהליך בצורה נכונה ובטוחה. בעזרת הקורסים שלנו, אפשר ליהנות משורה של כלים שעוזרים לאתר השקעות בטוחות ומשתלמות.

 

השקעה בארצות הברית – כל הסיבות מדוע זה בטוח

השקעה בארצות הברית היא דבר בטוח, הן ברמת המאקרו, ברמה הכללית, והן ברמת המיקרו, עבור כל משקיע, ובתוכם גם המשקיעים שלנו.

השקעות בטוחות ברמת המאקרו:

יציבות – ארה"ב היא מדינה מאוד יציבה. להבדיל ממדינות אחרות, כולל מדינות אירופאיות, המשטר יציב, הכלכלה יציבה, גם אם היא נחלשת הרי שהיא עובדת במחזוריות ואנחנו יכולים להיות בטוחים שאחרי ההיחלשות והנפילה, תבוא עליה. זה אידיאלי למשקיעים. הם לא צריכים לחשוש לכספם או לאופי ההשקעה שלהם במדינה.

שוק חזק – שוק הנדל"ן האמריקאי, אף על פי שהוא חווה שינויים והתמודד עם משברים הוא שוק חזק, יש בו הרבה מגוון ומבחר אפשרויות, הוא כולל בתוכו אופציות רבות ומגוונות להשקעה, יש בו ביקושים רבים וכל משקיע יכול למצוא בו את מה שהוא מחפש. ניתן להשקיע בערים גדולות וקטנות, במרכז העיר או בפרברים, ניתן למצוא נכסים המותאמים לצעירים, משפחות עם ילדים או לקהל יעד אחר. שוק חזק עם הרבה מאוד אופציות למשקיעים, בכל סדר גודל.

אחת האופציות הייחודיות שהופכות את השוק האמריקאי למגוון ומשתלם להשקעה, היא שיטת מכרזים לרכישת נכסים מעוקלים. שיטה זו מאפשרת למשקיע להגיע הצעה עבור נכס מעוקל דרך מכרז המתקיים בבית המשפט, וליהנות מאפשרות לרכוש נכס ב-50%-70% מערכו בשוק. חן גולדשטיין מבעלי CPI מתמחה בתחום זה ומדריך את המשקיעים שלנו בהשקעות אלו.

מחירים – מאחר ושוק הנדל"ן האמריקאי הוא גדול ומגוון, הרי שהמשקיעים יכולים למצוא נכסים במחירים שונים. החל מנכסים מוזנחים בערך נמוך ממחירם בשוק וכלה בנכסים איכותיים שמשתלם להשקיע בהם. אנחנו בחברת CPI מספקים את כל המידע והכלים הרלוונטיים לשם כך. אנחנו מלמדים את המשקיעים שלנו איך להתייחס למחירי שוק ומחירים של השקעות פוטנציאליות ולבחון את הכדאיות שלהן.

תשואה גבוהה – אחרי שבוחנים את השוק ואת המחירים, ניתן לבחון את התשואה בשוק האמריקאי להבדיל משווקים אחרים בעולם, כולל ישראל, ולגלות שמדובר בתשואה הרבה יותר משמעותית. בשוק האמריקאי, הממוצע לתשואה לשכירות עומד על 10%. אם פועלים נכון, ההשקעה מוכיחה את עצמה מהר מאוד.

תהליך מסודר עם מידע זמין ונגיש – אחד הדברים שמבדילים את ארה"ב מהרבה מדינות אחרות בעולם בכל מה שקשור להתנהלות כלכלית, זו העובדה שהתהליכים מתבצעים בצורה מסודרת, מאורגנת, עם אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, ומידע זמין ונגיש.
ישראלי הבוחר להשקיע בנכס אמריקאי, יוכל לקבל את כל המידע הרלוונטי אודות ההשקעה בכלל ואודות הנכס עצמו. לא יסתירו שום דבר מפניו. הוא יכול להיות רגוע שהתהליך יתבצע בצורה מסודרת ומאורגנת מהתחלה ועד הסוף.

השקעות בטוחות ברמת המיקרו:

אנחנו בחברת CPI לא לוקחים את הכסף של המשקיעים ומבצעים בשמם השקעות. ההשקעות מתבצעות על ידי המשקיע בכספו. הוא בוחר היכן להשקיע אותו, כמה כסף להשקיע, איך לעשות את זה, איזה סוג של השקעה (טווח קצר או ארוך). המשקיע הוא אחראי בלעדי ומקבל ההחלטות היחידי על ההשקעה ועל כספו.

אנחנו רק עוזרים למשקיע לבצע השקעה חכמה ובטוחה, בעזרת הכלים והמידע שאנחנו מספקים לו, ואם הוא מעוניין אז בעזרת ייעוץ ועזרה של אנשי מקצוע. אנחנו יכולים לתת את הכלים אם המשקיע מעוניין בכך, והוא מחליט כיצד להשתמש בהם.

גישה זו הופכת את ההשקעה בארה"ב להרבה יותר בטוחה, שכן המשקיע יודע בדיוק איפה הכסף שלו מושקע ומה קורה איתו. אין גורם חיצוני, זר, שמחליט עבורו, ואין חברה חיצונית שמחליטה איך ואיפה להשקיע. רמת הסיכון בהשקעה מהסוג שאנחנו מציעים, היא נמוכה לאין שיעור, מאשר השקעות בהן המשקיע נותן את הכסף לגורם מסוים והוא מחליט בשבילו איפה וכמה להשקיע.

 

סיכום

השקעות נדל"ן בארה"ב הן בטוחות אם מבצעים אותן בחוכמה, שיקול דעת, אחרי שלומדים את השוק ופועלים בסבלנות. אנחנו בחברת CPI נשמח להעניק לכם את כל הכלים והאמצעים בשביל שתוכלו לבצע את ההשקעות בצורה נכונה ולהרוויח מהן, כפי שאתם מצפים. פנו אלינו עוד היום ותקבלו את כל המידע הרלוונטי בנושא. אנחנו מחכים לכם!

 

השקעה בארצות הברית - האם זה דבר בטוח?

תמונה של חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 100 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 25 ביקורות
×
js_loader

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?