fbpx

השקעות בנדל"ן בארצות הברית – למה דווקא עכשיו ואיך לגשת לתחום?

דחיינות היא לא תכונה טובה. במיוחד שקיימת אפשרות ליצור ביטחון כלכלי לנו ולבני משפחתנו. אסור לוותר על כך. עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להשקיע בנדל"ן בארה"ב וחבל שלא לנצל זאת. אנחנו בחברת CPI נספק לכם את כל המידע הרלוונטי כיצד ליהנות מהשקעות בנדל"ן בארצות הברית עכשיו. 

בכלל השקעות ובפרט כשמדובר על השקעות נדל"ן, הוא שהטיימינג חשוב. אם נכנסים מוקדם מדי, עלולים להפסיד כסף, אם נכנסים מאוחר מדי, עלולים שלא להרוויח כפי שמצפים. הדבר הנכון לעשות הוא להיכנס להשקעה בנקודת הזמן המדויקת ביותר. בשביל זה צריך ניסיון וידע, לזהות את הנקודה ולא לפספס אותה.

אנחנו בחברת CPI מתמחים בהשקעות נדל"ן בארה"ב ולמדנו לזהות את נקודות הזמן הנכונות להשקעה במדינה. היום, אנחנו נמצאים בנקודה הזאת. מי שיחליט להשקיע את כספו בימים אלו בנדל"ן אמריקאי, תהיה לו אפשרות למצוא הזדמנויות איכותיות להשקעה ולהרוויח מהן, בין אם זו השקעה לטווח קצר ובין אם זו השקעה לטווח ארוך.

 

השקעות נדל"ן בארצות הברית – למה עכשיו?

נקודת הזמן בה אנחנו נמצאים, אמצע 2024, היא נקודה ייחודית בשוק הנדל"ן האמריקאי בכלל ובפרט כשמשווים את השוק בארה"ב לעומת שווקים אחרים, בפרט השוק בישראל בה אנחנו מתגוררים ובה אנחנו מנהלים את ענייניו הכלכליים.

6 סיבות מדוע משתלם להשקיע בנדל"ן אמריקאי בנקודת זמן זו:

עלייה בתשואות – על פניו זו היתה אמורה להיות השורה התחתונה אבל אנחנו נתחיל דווקא איתה. הנתונים של שנת 2024 מלמד על עלייה משמעותית בערך הנכסים בשורה ארוכה של ערים ומדינות. לדוגמא, במיאמי עליה של 13.84%, בטמפה עלייה של 10.52%, באטלנטה עלייה של 8.37%. וישנן דוגמאות נוספות בערים ומדינות אחרות. המחיר החציוני לנכס על ב-2.5% בשנה האחרונה. הביקושים עולים והדרישה היא גבוהה.

זה אומר, כל מי שכל מי שמשקיע ברכישת נכסים, בטח אם הוא עושה עבודה נכונה ורוכש נכסים מתחת לערך השוק, יכול להרוויח מהם בצורה משמעותית.

מצב כלכלי – מי שעוקב אחר המצב הכלכלי בארה"ב מגלה שהנתונים הם חיוביים. שיעור האבטלה צונח (מתחת ל-4 אחוז) ובניגוד לחששות, המצב הכלכלי של ארה"ב משתפר. זה אומר שאנשים יכולים להשקיע יותר ברכישה או השכרה של נכסים. העובדה ששוק העבודה פורח, מלמד שגם אפשר למצוא שוכרים או רוכשים שיעמדו בעלויות הנכסים ללא חשש.

בחירות – שנת 2024 היא שנת בחירות, הן לנשיאות והן לבתי הנבחרים לאומיים, מושלי מדינות ובתי נבחרים מדינתיים. שנת בחירות היא תמיד שנה של תקווה. ישנה ציפייה שאחרי הבחירות דברים יסתדרו, תוכניות יצאו לפועל, הבטחות יתממשו. בשנה כזו, תמיד משתלם להשקיע.

המצב בישראל – אחת הסיבות שמשתלם להשקיע בארה"ב דווקא עכשיו, היא המצב בישראל. לצערנו הרב, התחלנו לחוות בשנת 2023 ירידה במצב הכלכלי שרק התגברה בעקבות אירועי השבת השחורה והמלחמה שנפתחה בעקבותיה. הערכה היא שמצב זה ילווה עוד תקופה ארוכה מאוד.

למצב בישראל ייתכנו מספר השפעות על ההחלטה להשקיע בארה"ב:

השפעה ראשונה – מצב הדולר

אחרי שנים רבות בהן השקל היה חזק ביחס לדולר, אנחנו רואים כעת מצב שערך הדולר עולה בזמן שהשקל נחלש. האפקט של זה, הוא שאם נמתין, ייתכן מאוד והערך של הדולר יעלה עוד יותר ואז יהיה לנו הרבה יותר קשה להשקיע בארה"ב. לכן עדיף לא לדחות את התוכניות ולעשות את זה כבר עכשיו.

השפעה שנייה – מצב הנדל"ן בישראל

באופן כללי, שוק הנדל"ן בישראל איננו מסביר פנים למשקיעים ביחס להשקעות נדל"ן בארה"ב. השוק קטן, התשואה נמוכה, המסים גבוהים. כעת, המצב הולך להיות הרבה יותר קשה, בגלל שהמצב הכלכלי ישתנה לרעה. זו עוד סיבה למה עדיף לחפש נכסים בארה"ב ולא בישראל.

השפעה שלישית – מצב הכלכלה וההשקעות בכלל

בסיכום הכללי, על פי דעתם של רבים המצב הכלכלי בישראל הולך להיות מאוד לא פשוט, בוודאי בכל מה שקשור להשקעות. מי שרוצה לבנות עתיד כלכלי טוב יותר לו ולילדיו, מוטב לו שיפנה לשווקים זרים, יציבים וחזקים. השוק האמריקאי זו האופציה הטובה ביותר כיום.

איך ניגשים לתחום של השקעות נדל"ן בארה"ב

על מנת להשקיע בנדל"ן בארה"ב, חשוב מאוד לעשות זאת בצורה מסודרת. אנחנו בחברת CPI עוזרים לכם להיכנס לשוק השקעות נדל"ן בארה"ב, בעזרת קורסים מקצועיים המועברים על ידי חן גולדשטיין, מומחה להשקעות נדל"ן בארה"ב. במהלך הקורסים תלמדו כל מה שאתם צריכים מרמת הבסיס על נדל"ן אמריקאי.

ישנם מספר דגשים שצריך לשים לב ולהתייחס אליהם לפני שנכנסים להשקעה בנדל"ן אמריקאי:

  • מחקר ולמידה של השוק על פי מונחים, מסלולים, תוכניות ועוד.
  • היכרות עם השוק מבחינת ערים ומדינות, איפה משתלם להשקיע ואיפה פחות.
  • הגדרת יעדים להשקעה, מה בדיוק רוצים להשיג, כמה כסף וזמן מוכנים להשקיע בכך.
  • דרכי מימון להשגת היעדים השונים, מה המשאבים הקיימים ומה צריך למצוא דרך גורמים חיצוניים.
  • איתור נכס מתאים להשקעה, בדיקת כדאיות, מה נדרש בשביל למכור או להשכיר אותו (השבחה), מי קהל היעד.

בסיכומו של דבר, לא נכנסים לתחום של השקעות נדל"ן בארה"ב בלי ללמוד את התחום לפני כן. חשוב לעשות את זה בעיניים פקוחות בעזרת ידע מוקדם, כלים איכותיים ובליווי של אנשי מקצוע מובילים.

 

סיכום

אנחנו בחברת CPI, נדע לספק לכם את כל המידע הרלוונטי אודות השקעות נדל"ן בארה"ב כעת ובכל נקודת זמן אחרת בעתיד. אנחנו גם נדע לספק לכם את כל הכלים והמידע הדרושים בשביל שתוכלו ליהנות מהשקעות משתלמות, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת סוג הנכס להשקעה. מוזמנים לפנות אלינו עוד היום!

 

השקעות בנדל"ן בארצות הברית – למה דווקא עכשיו ואיך לגשת לתחום?

תמונה של חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 100 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 25 ביקורות
×
js_loader

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?