השקעות נדל"ן בקליפורניה 

משקיעי נדל"ן ישראלים רבים מבקשים להגשים את "חלום קליפורניה". השקעות נדל"ן בקליפורניה מושכות הרבה מאוד משקיעים המחפשים השקעות אטרקטיביות בארה"ב. אנחנו בחברת CPI מציעים ללקוחות שלנו אפשרות להגשים את החלום וליהנות מהשקעה משתלמת. 

כשמדברים על החלום האמריקאי והגשמתו, הרבה פעמים מתכוונים לקליפורניה. כל מי שרוצה להגשים את החלום ולפגוש אחרים שהגיעו ממקומות שונים בעולם בשביל להגשים אותו, נוסע אל המדינה שנמצאת במערב ארה"ב ומנסה את מזלו. זה נכון בהקשר של הרבה מאוד תעשיות ותחומים, וזה נכון גם בהקשר של תעשיית הנדל"ן בעיר. 

אנחנו בחברת CPI מתמחים בהשקעות נדל"ן בקליפורניה ועוזרים למשקיעים שלנו לאתר נכסים אטרקטיביים להשקעה בערים שונות, זאת מתוך כוונה שיבצעו השקעה ארוכה או קצרת טווח וייהנו מתשואה משמעותית. יש לנו את הכלים, הידע, הניסיון וכמובן את אנשי המקצוע המתאימים להגשים לכם את החלום האמריקאי בקליפורניה. 

מעט על מדינת קליפורניה

מדינת קליפורניה היא לא רק אחת המדינות החשובות ביותר בארה"ב, אלא אחת המדינות החשובות בעולם. אם היא היתה מדינה עצמאית, אזי שהכלכלה שלה היתה בין 5 הכלכלות הגדולות בעולם! בשביל להבין עד כמה היא גדולה צריך להסתכל על הנתון הבא: קליפורניה מייצרת 14% מהתל"ג האמריקאי.  

בקליפורניה אפשר למצוא את התעשיות המובילות בתחומים שונים. דוגמא קולנוע וטלוויזיה, מוזיקה ובידור, הייטק. כמו כן יש בה תעשיות גדולות של חקלאות ומזון, תעשיית תעופה וחלל וכן כל מה שקשור לשירותים ממשלתיים. כיום, למעלה מ-50 החברות העשירות בעולם ממוקמות בשטחה. 

כשמסתכלים על הנתונים הכלכליים מצד אחד, על  העובדה שבשטחה אפשר למצוא את התעשיות המובילות בתחומים כמו קולנוע, מוזיקה, הייטק מצד שני, וכשיודעים שמוסדות האקדמיים המובילים בארה"ב נמצאים בה, נכון גם לגבי מכוני מחקר, מוסדות רפואיים ומוסדות חשובים אחרים, אפשר להבין מדוע אנשים רבים, גם מארה"ב וגם ממקומות אחרים בעולם מעוניינים להתגורר בשטחה. כל זה מוביל אותנו להשקעות נדל"ן במדינה. 

 

איפה משתלם להשקיע בנדל"ן בקליפורניה

בניגוד למדינות אחרות בארה"ב, למשל מדינת ניו יורק, שם ההשקעה המשתלמת היא מחוץ לעיר ניו יורק, בקליפורניה השקעות בלוס אנגל'ס, העיר הגדולה והחשובה במדינה, דווקא משתלמות. 

לדוגמא, פרויקטים שאנחנו מתמחים בהם כמו השבחת קרקע. אנחנו רוכשים נכס מולטי פמילי, נכס קטן, 2 קומות עם 4-6 דירות, הורסים ובונים במקומו מגדל דירות של 6-8 קומות עם 40-60 דירות, חניון תת קרקעי ועוד. הפרויקט נמשך בין 12 ל-18 חודשים. 

אנחנו דואגים לאתר ולרכוש נכסים, לבצע את הפרוצדורות הבירוקרטיות, משפטיות והנדסיות הנדרשות, לקבל את האישורים ולהוציא תוכנית לפועל. חשוב לנו לציין, רק כאשר אנחנו מקבלים את כל האישורים, אז אנחנו מגייסים משקיעים להשלים את הפרויקט. בשלב זה, הסיכון להשקעה נמוך הרבה יותר. 

הפרויקט מקודם על ידנו, אך הוא נבנה על ידי קבלן מקומי לו אנחנו מוכרים את הזכויות.  אנחנו לא מתעסקים בתהליך הבנייה, אלא רק בהשבחת הקרקע ומכירה ברווח. פרויקטים אלו מקודמים ונתמכים על ידי עיריית לוס אנג'לס, המעוניינת לעודד התפתחות בעיר במקומות בהם יש תחבורה ציבורית מפותחת ולמנוע את הצורך בשימוש ברכב. 

מלבד לוס אנגל'ס, יש קרוב ל-10 ערים בקליפורניה בהן הביקוש לנדל"ן הוא מאוד גבוה. לדוגמא: 

  • סאן פרנסיסקו –  מוקד משיכה לחברות הייטק, סטודנטים מכל העולם (אוניברסיטת ברקלי שוכנת בשטחה) ומוקד משיכה לתיירים ולעובדים בתעשיית התיירות.
  • אוקלנד
  • סן חוזה –  (כאן יושבות החברות המובילות בעמק הסיליקון ונחשב לאחד המקומות החשובים במדינה עם הביקוש הגבוה ביותר),
  • לונג ביץ'
  • אנהיים
  • סן דייגו (כאן נמצאים בסיסי צבא רבים מה שיוצר ביקוש נדל"ן גבוה)
  • סנטה אנה
  • סקרמנטו (בירת קליפורניה
  • וכאמור גם לוס אנג'לס. 

שוק הנדל"ן בקליפורניה יציב וחזק. מאחר ומדובר במדינה חזקה עם כלכלה יציבה וביקוש רב, אזי שאין מה לחשוש מהשקעות נדל"ן שם. משנת 2012 חלה עלייה במחירי הנדל"ן במדינה. כיום העלייה עומדת על 1.3% והצפייה שתימשך. בגלל הביקוש, התשואה עומדת על קרוב ל-10%. 

למה השקעות נדל"ן בקליפורניה משתלמות?

מעבר לנתונים המלמדים על כך שהשקעות נדל"ן בקליפורניה הינם משתלמים, בוודאי אם מבצעים אותן בעזרת הצוות שלנו ב-CPI, ישנן סיבות שמסבירות מדוע משתלם להשקיע דווקא כאן. 

  • הגירה – קליפורניה היא מוקד משיכה משמעותי למהגרים מכל העולם. כאן מגשימים את החלום האמריקאי. אנשים מגיעים למדינה לא רק בשביל תעשיית הקולנוע או הטלוויזיה, וגם לא רק בשביל לעסוק בהייטק, אלא גם לתחומים רבים אחרים. לכן קיים ביקוש נרחב שמאפשר למצוא בקלות רוכשים או שוכרים בתנאים משתלמים. 
  • יזמות – כפי שעיריית לוס אנגל'ס תומכת ביזמות נדל"ן ועוזרת למשקיעים ויזמים, כך גם רשויות במקומות אחרים במדינה. קליפורניה כל הזמן מתפתחת, כל הזמן צומחת, וזה נובע גם מהעובדה שהרשויות המקומיות מעודדות את זה. אחת הסיבות שהמדינה צומחת, כלכלית ודמוגרפית, נובעת גם מהעובדה שהיא נהנית מהשקעות נדל"ן רבות. 

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

הצוות שלנו בחברת CPI בראשותו של חן גולדשטיין, מומחה בתחום השקעות נדל"ן בארה"ב, מספקים לכם את הכלים הנדרשים לצורך השקעות נדל"ן בקליפורניה.

אצלנו תוכלו ליהנות מתוכניות ליווי אטרקטיביות עם אנשים מטעמנו, שילוו אתכם מהצעד הראשון, איפיון ההשקעה, איתור הנכס ועד לשלב בו תחליטו האם למכור או להשכיר אותו. אנחנו מעסיקים צוות עובדים מקצועי ומנוסה בישראל ועובדים עם אנשי מקצוע הקשורים להשקעות נדל"ן בארה"ב, במטרה לעזור לכם לייצר השקעה אטרקטיבית ורווחית. 

צוות חברת CPI מזמין אתכם לפנות אלינו ולקבל את כל המידע שאתם מחפשים אודות השקעות נדל"ן, להשקיע ולהגשים את חלום קליפורניה שלכם, צרו קשר עכשיו! 

 

השקעות נדל"ן בקליפורניה 

אנחנו מציעים שתי תוכניות ליווי:

תוכנית VIP – התוכנית כוללת את חמשת הקורסים שאנחנו מציעים באופן דיגיטלי, פגישת איפיון עם מנטור אישי, ליווי לעסקה ראשונה, אפשרות להצטרף לסיור משקיעים בארה"ב. 

תוכנית פלטינוום – התוכנית כוללת כל מה שיש בתוכנית VIP, את כל הקורסים שאנחנו מציעים באופן פרונטאלי, ליווי עם התחייבות לעסקה כולל איתור נכס וניהול התהליך.

אנחנו ממליצים ומסייעים למשקיעים שלנו להשקיע במקומות בהם ניתן למצוא נכסים מוזלים ולייצר רווח. זו המטרה שלנו, ולכן אנחנו פתוחים לעזור בכל מקום על פי היכולות והכלים העומדים לרשותנו.

השקעה בקרקע כפי שאנחנו עושים בקליפורניה, מתבססת על כך שאנחנו משביחים אותה על מנת שיהיה ניתן לבנות מבנה גדול ומשמעותי, בו ייבנו כמות גדולה יותר של דירות במקום מה שנמצא  כרגע. אנחנו לא אחראים על הבנייה ומוכרים את הזכויות לקבלן מקומי שמרוויח מכך. הנכס איננו נשאר אצל המשקיעים, שכן אחרי שמסתיים הליך הבנייה מוכרים אותו ברווח.

השקעה בנכס מסוים, היא הרבה יותר מצומצמת. לוקחת פחות זמן, ואנחנו אחראים על תהליך ההשבחה. הזכויות נשארות אצל המשקיע באופן מלא. הוא לא חייב למכור את הנכס.

המבנים בהם ניתן להשקיע בקליפורניה הם:

  • סינגל פמילי – בית פרטי
  • מולטי פמילי גדול – מעל 5 דירות 
  • מולטי פמילי קטן – בניין עם 4-6 דירות
  • דירות ספציפיות.
חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?