סיור משקיעים בפלורידה

השקעות נדל"ן בארה"ב, יכולות להתבצע מתל אביב, רמת גן, ירושלים ומכל מקום אחר, אך אם רוצים להכיר לעומק את השוק ולהבין את תהליך ההשקעה על רבדיו השונים, אזי שצריך לעשות עבודת רגליים, כלומר סיור בשטח.

אנחנו במכללת CPI מארגנים סיור משקיעים בפלורידה הכולל ביקורים בנכסים, פגישות עם אנשי מקצוע, ותהליך למידה אמיתי בשטח. צרו איתנו קשר והצטרפו אלינו לסיור הקרוב. 

ישראלים רבים בוחרים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב, מבלי שהם ביקרו בנכס בו הם מתכוונים להשקיע ומעולם לא הגיעו אל האזור בו הוא נמצא. זה אפשרי ואין סיבה שההשקעה כזו לא תצלח, אך תמיד עדיף להגיע אל המקום, לראות אותו בעיניים, לעשות "עבודת שטח", לפגוש את האנשים שאמורים לקחת חלק בתהליך, בשביל לקבל את התמונה המלאה ולבצע השקעה חכמה בראש שקט.

אנחנו ב-CPI מציעים ללקוחות סיור משקיעים בפלורידה. הסיור נערך במשך שלושה ימים, הוא מורכב מביקורים בשטח, פגישות עם אנשי מקצוע, הרצאות וכן, גם בילויים וכיף. בסיום הסיור, תהיו בטוחים שתבינו טוב יותר איך מתבצעת השקעת נדל"ן בפלורידה, למה שווה לכם להשקיע במקום, מי הם אנשי המקצוע שעובדים מולכם ואיזה תהליך צריך לעבור בשביל לבצע השקעה בנכס.

 

סיור משקיעים בפלורידה – היכן נבקר?

סיור המשקיעים שלנו בפלורידה נערך בעיר ג'קסונוויל. העיר ממוקמת בצפון פלורידה ונחשבת לעיר הגדולה בשטחה בארה"ב (מבחינת אוכלוסייה ממוקמת 12 בין ערי ארה"ב) לעיר יש היסטוריה מפוארת, מגוון מוזיאונים, פארקים ושמורות טבע, וכן היא נהנית מרצועת חוף מרשימה.

עם השנים ג'קסונוויל, בדומה לפלורידה כולה, הפכה להיות אטרקציה ומוקד משיכה למשקיעי נדל"ן, הן בזכות העובדה שיש בה שטחים גדולים המאפשרים לעיר להתרחב והן בזכות כך שהיא נהנית מהגירה חיובית, מה שיוצר ביקוש רב לנכסי מגורים.

במהלך זמן הסיור, מלבד ההיבטים המקצועיים, הסיורים באתרים והפגישות עם אנשי המקצוע, יכולים המשקיעים להתרשם מהעיר, אנשים, תרבות, אווירה ולהבין מדוע ג'קסונוויל היא מוקד משיכה אטרקטיבי עבור משקיעי נדל"ן.

חן גולדשטיין מבעלי CPI, עובד שנים רבות עם צוות מקומי בעיר והמשקיעים של CPI יזכו להיפגש איתם ויוכלו להיעזר בשירותיהם, במידה ויבחרו להשקיע בעיר.

צפו בסיור משקיעים שעשינו בג'קסונוויל פלורידה:

מה כולל סיור משקיעים בפלורידה?

הסיור שלנו כולל מספר מרכיבים שביחד מספקים את כל מה שנדרש בשביל שהמשקיעים שלנו יוכלו לבצע השקעה בצורה חכמה, כשכל המידע נמצא בידיהם.

הסיור בעיר כולל ביקורים באתרי בנייה בשלב ראשוני, נכסים הנמצאים בשלבי שיפוץ, כולל נכסים שנמצאים כבר בתהליכי השכרה, וכן בנכסים מרוהטים שעומדים למכירה.

בעת הסיורים הם יקבלו נתונים אודות האתרים והנכסים, ההשקעות שבוצעו ופרטים אחרים שיכולים לעזור להבין טוב יותר אודות שוק הנדל"ן בעיר והאטרקטיביות שלו.

המשקיעים גם ייפגשו עם הצוותים המקומיים שעובדים עם חברת CPI וישמעו מהם הרצאות ויקבלו מידע על שלבים שונים בתהליך. לדוגמא, הם יפגשו עם קבלן הראשי (קבלן מקומי) שעובד עם חן גולדשטיין וחברת CPI, וממנו יקבלו מלא ומפורט אודות תהליך הבנייה, החומרים, מערכות אינסטלציה וחשמל, בעלי המקצוע, הליכי רגולציה, איך מתמודדים עם מקרים של הצפות או תנאי מזג אוויר אחרים שיכולים להשפיע, מבלי שייגרם לנכס, נגישות למבנה ועוד.

הסיור, כולל שורה של הרצאות מקצועיות המועברות בבית המלון בו לנים וכן באתרים אחרים. אלו הרצאות של אנשי מקצוע מתחומים שונים הקשורים להשקעה. לדוגמא:

תיווך – הרצאה על כל מה שקשור לתיווך בעיר, החל ממבנים בשכונות יקרות, שכונות לשימור וכאלה בתיווך נכסים בשכונות פשוטות יותר.

טייטל קאמפני – הרצאה שקשורה לנושא של טאבו וכל מה שקשור לשטר בעלות, כולל עיקולים, חובות, איך מעבירים שטר בעלות אל בעל הנכס, כיצד ואיפה מתבצע התהליך, באיזה שלב ועוד. הרצאה זו חיונית למשקיעים לפני שהם מבצעים את העסקה, בשביל שיוכלו לדעת פרטים קטנים שיכולים להשפיע עליה.

בית המשפט – נציג של בית המשפט המקומי מספק מידע רב על היבטים שונים שקשורים להשקעות, רכישת נכסים (בפרט כל מה שקשור לנכסים מעוקלים, נושא שאנחנו מלמדים אותו במסגרת "קורס נכסים מעוקלים"), חוזים ועוד. בעזרתו המשקיעים יכולים להבין גם את הצד הזה בתהליך ההשקעה.

מעבר לכך, הצוות שלנו מעביר אף הוא הרצאות, מספק מידע ונתונים רלוונטיים אודות השקעות בפלורידה בכלל ובפרט בג'קסונוויל. כך המשקיעים המצטרפים לסיור יכולים לקבל מידע אמין ועדכני מצוות מנוסה, מידע שלא ניתן למצוא במקומות אחרים ויהיה זמין עבורם.

 

סיור משקיעים לפלורידה – למי זה יכול להתאים?

באופן עקרוני, סיור משקיעים בכלל מתאים למי שלא רוצה להסתפק אך רק במידע מאתרי אינטרנט או ממקורות אחרים, אלא מעדיף לראות את הדברים בעיניים ולקבל את המידע מאנשי מקצוע במקום.

הסיור מתאים למי שמכיר היטב את שוק השקעות נדל"ן בארה"ב באופן תיאורטי וזה הזמן בשבילו להכיר את השוק גם באופן מעשי. למשל, משקיעים שלמדו בקורסים שלנו ורוצים לצלול עמוק אל תוך השקעות נדל"ן בארה"ב ובפלורידה בפרט, אזי שסיור כזה יכול בהחלט להתאים להם.

 

לסיכום

כל מי שמעוניין להצטרף לסיור משקיעים בפלורידה, זה הזמן ליצור איתנו קשר. הצוות של מכללת CPI ישמח לספר לכם על הסיור שלנו, להציג בפניכם את תוכנית הסיור ולרשום אתכם למועד הסיור הקרוב. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום.

סיור משקיעים בפלורידה

במהלך הסיור המשקיעים מבקרים בנכסים שונים. ייתכן וחלקם יהיו מיועדים להשקעה. אפשר לברר זאת עם הצוות שלנו במקום. בעיקרון המטרה היא להכיר את שוק הנדל"ן במדינה ולפגוש אנשי מקצוע שמלווים את תהליך ההשקעה. אם קיים נכס פוטנציאלי להשקעה, זה בהחלט בונוס והצוות שלנו ישמח לספק לכם מידע על כך.

 

זו לא חובה לצאת לסיור משקיעים בארה"ב. הקורסים שאנחנו מעבירים מציעים תוכנית לימודים כוללת עם כל החומר והידע הדרוש בשביל להשתלב בשוק השקעות נדל"ן בארה"ב. 

יחד עם זאת, הסיור מספק יתרון משמעותי עבור משקיעים המצטרפים אליו. הוא מספק הרבה מאוד ידע ויכול לחסוך זמן יקר בתהליך קבלת החלטות וכמובן לעזור לקבל החלטות נכונות יותר. 

אנחנו מספקים את האופציה הזאת וממליצים לבדוק אותה, בשביל שיהיה אפשר ללמוד את השוק ברגליים ולא להסתפק רק בתיאוריה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באופן ישיר ולקבל הצעת מחיר מפורטת ושקופה אודות סיורי משקיעים בפלורידה. 

נשמח לספק לכם מידע מלא וכולל אודות הסיור, ונציג בפניכם את כל היתרונות שלו בשביל שתוכלו להבין מדוע זה משתלם ואיך הוא יכול לעזור לכם להשקיע בצורה חכמה יותר. 

המידע המסופק במהלך הפגישות וההרצאות הוא עדכני ביותר, שכן הוא ניתן על ידי אנשי מקצוע מקומיים, בקיאים ומנוסים. 

אפשר למצוא הרבה מאוד מידע ברשת, אך לא מגורם ראשון ומוביל כמו אנשי המקצוע איתם נפגשים, ובטח לא בצורה מרוכזת ומסודרת כפי שהוא ניתן במהלך הסיור שלנו. זה מה שהופך אותו לכל כך חיוני ואיכותי. 

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?