fbpx

עסקאות נדל"ן – ללמוד לעשות את העסקה המנצחת

השקעות נדל"ן בכלל ובארה"ב בפרט, דורשות לא רק הון כספי, אלא הבנה, ידע, יכולות בשביל שיהיה ברור איפה וכיצד משקיעים את ההון, בשביל לייצר עסקה מנצחת. אנחנו במכללת CPI בנינו עבורכם תוכנית הכשרה וליווי שתעזור לכם, להכיר ולהבין את שוק הנדל"ן האמריקאי ולנצל את היכולות שלהם לביצוע עסקאות משתלמות. פנו אלינו וקבלו את כל המידע. 

ישנם רבים המבקשים להשקיע את כספם בנכסים בארה"ב, ובוחרים לעשות זאת אך ורק על בסיס מקורות מידע כלליים המופיעים ברשת, דוגמא מאמרים וסרטונים או על סמך המלצות של חברים ובני המשפחה שעשו את זה. זו טעות לחשוב שכך אפשר לייצר עסקות מנצחות, כאלה שמייצרות רווח ותשואה עקבית לאורך זמן.

אנחנו במכללת CPI מתמחים בכל מה שקשור לתחום של עסקאות נדל"ן בארה"ב ובנינו עבור המשקיעים שלנו תוכנית הכשרה וליווי מיוחדת. התוכנית כוללת שלושה שלבים בעזרתם אפשר ללמוד על שוק הנדל"ן האמריקאי ואיך ניתן לייצר עסקאות נדל"ן מנצחות. כך אנחנו מספקים את כל הידע הדרוש, מעטפת רחבה ומקיפה אודות עסקאות נדל"ן בארה"ב ומאפשרים למשקיעים שלנו לייצר עסקאות מוצלחות.

שלושת השלבים הם:

  • הכשרה.
  • ליווי.
  • פרקטיקה.

הכשרת משקיעים

תוכנית ההכשרה כוללת שילוב של 5 קורסים, אליהם אפשר להירשם בנפרד או ביחד. הקורסים משקפים את כל המידע הנדרש אודות שוק הנדל"ן האמריקאי מהבסיס ועד לתחומים ספציפיים.

הקורסים הם:

  • יסודות הנדל"ן.
  • נכסים מעוקלים.
  • גיוס משקיעים.
  • רכישת נכסים מוזנחים והשבחתם (BRRRR).
  • ZILLOW (קורס על אתר הנדל"ן החשוב ביותר בארה"ב).

הקורסים מועברים על ידי חן גולדשטיין, באופן פרונטאלי ודיגיטלי. במהלך הקורסים לומדים באופן מדויק על היבטים שונים בשוק, מושגים, חוזים, גורמי מקצוע מולם צריך לעבוד, מבצעים ניתוחים של השוק באופן כללי ושל עסקאות ספציפיות באופן פרטני. המטרה היא לספק את כל הידע הדרוש מפי מקורות מקצועיים ואמינים, באופן מסודר, על מנת להכשיר את התלמידים להיות משקיעים איכותיים.

עסקאות נדל"ן

 

ליווי משקיעים

במסגרת שלב זה, צוות CPI מלווה את המשקיעים בצורות שונות במטרה לעזור להם לאתר נכסים, למצוא ולבצע עסקאות נדל"ן מנצחות. שלב זה כולל גם עבודה אישית וגם פעולות קבוצתיות עם הצוות שלנו ומשקיעים נוספים בחברה.

שלב הליווי כולל מספר חלקים:

תוכנית ליווי – אנחנו במסגרת מכללת CPI מציעים למשקיעים שלנו אפשרות ליהנות מתוכניות ליווי מותאמות, הן עבור משקיע בפעם הראשונה והן עבור משקיע מנוסה, במסגרתן הוא נהנה מליווי של אנשי מקצוע שעוזרים לו לאתר נכסים, לנתח עסקאות, לייצר אסטרטגיה להשקעות וכל מה שנדרש בשביל למקסם את העסקה. התוכניות כוללות גם את שלב ההכשרה, כלומר הקורסים שנלמדים במסגרת המכללה, מידע מקצועי זמין כל הזמן, עבודה עם מנטור אישי ועוד.

חשוב לציין, במסגרת תוכנית ליווי פלטינום שאנו מציעים למשקיעים שלנו, אנו מתחייבים על ביצוע עסקה. אנו מאתרים עבור המשקיעים נכס, עוברים איתם את כל תהליך הרכישה, ולאחר מכן מלווים אותם עד לשלב בו הם מחליטים אם למכור או להשכיר.

סיור משקיעים בארה"ב – חלק מהותי בשלב זה והוא מתאפשר גם עבור מי שרוכש את תוכניות הליווי שלנו, הוא סיור משקיעים בארה"ב. סיור זה נערך בפלורידה ובלוס אנג'לס, כולל בתוכו:

  • פגישות עם אנשי מקצוע (מתווכים, קבלנים, משפטנים).
  • ביקורים בנכסים (ריקים, בשיפוץ, מיועדים למכירה).
  • היכרות בשטח עם שוק הנדל"ן האמריקאי וכל שלבי ההשקעה בו.
  • הרצאות מקצועיות על השקעות נדל"ן בארצות הברית.
  • אפשרות למצוא נכסים להשקעה.

שלב הליווי הוא מהותי בשביל לקבל את הכלים המעשיים שיאפשרו לבצע עסקה, להימנע מטעויות ואם מבצעים אותן, ללמוד כיצד להתגבר עליהן ולא לעשות אותן שנית.

עסקאות נדל"ן

 

פרקטיקה

במסגרת שלב זה אנחנו עוזרים באופן מעשי למשקיעים שלנו לייצר עסקאות מנצחות. אנחנו עוזרים להם לאתר נכסים, גיוס אנשי מקצוע רלוונטיים לביצוע העסקה (לדוגמא, עורכי דין), אנחנו עוזרים בגיוס אנשי מקצוע לצורך השבחת הנכס, וכל מה שנדרש בשביל לבצע את העסקה בפועל ולאחר מכן, כשהנכס נמצא בבעלותו של המשקיע, אז אנחנו עוזרים לו באופן מעשי בשביל להכין אותו למכירה או השכרה.

בדומה לשלבים הקודמים, גם שלב זה חשוב לעשות לצד אנשי מקצוע מוכרים, רציניים ומנוסים כמו שיש במכללת CPI. זה חוסך זמן ועלויות, מונע עוגמות נפש מיותרות ובסופו של דבר מאפשר לייצר עסקאות נדל"ן מנצחות בארה"ב.

 

למה שווה להשקיע כסף בהכשרה וליווי

ישנם משקיעים המעדיפים לא להשקיע כסף בתוכנית הכשרה כמו שאנחנו מציעים ולעשות את זה לבד. בסופו של דבר יוצא שהם משקיעים יותר זמן ויותר כסף בהשקעות ולא תמיד מצליחים לייצר את הרווח האופטימאלי מההשקעה שלהם.

משתלם להשקיע במוצרים שאנחנו מציעים למשקיעים משלוש סיבות:

  • ניסיון מקצועי שעומד לרשות חן גולדשטיין מבעלי CPI ומשקיע מנוסה בשוק הנדל"ן אמריקאי.
  • מקבלים את הידע והכלים הדרושים להשקעות נדל"ן ממקור אמין, מוסמך, רציני ומנוסה.
  • לומדים ונמנעים מטעויות שאחרים עשו.

 

סיכום

אנחנו במכללת CPI מציעים לכם סט כלים שלם ליצירת עסקאות מנצחות בנדל"ן אמריקאי. מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולשמוע על ההכשרה והליווי שאנחנו מספקים ולהצטרף למחזור הקרוב!

עסקאות נדל"ן - ללמוד לעשות את העסקה המנצחת

אנחנו במכללת CPI, מתעדכנים ומעודכנים כל הזמן בנעשה בשוק האמריקאי. הקורסים, תוכניות הליווי והפרקטיקה, נעשים בהתאם לשינויים ולהשפעות בשוק האמריקאי. חן גולדשטיין מנוסה היטב בשוק, מכיר את השינויים והמגמות ודואג לספק את המידע המעודכן ביותר למשקיעים שלנו.

בשביל לייצר עסקה מנצחת בנדל"ן אמריקאי ובכלל, צריך תחילה להכיר את השוק, להכיר את ההיצע והביקוש, סוגי נכסים, מחירים, מגמות ושינויים. צריך לדעת עם מה אפשר לעבוד וכיצד אפשר לעשות את זה. כמובן שחשוב להכיר אנשי מקצוע איכותיים שילוו את העסקה, משלב הרכישה, דרך שלב ההשבחה ועד לשלב המכירה או ההשכרה. 

ישראלים שאינם מתגוררים בארה"ב ולא חיים בה, יכולים גם הם לייצר עסקה מנצחת בארה"ב. לשם כך, צריך ללמוד איך מנתחים וקוראים את השוק ובסופו של דבר, איפה נכון להשקיע, כמה ומה לעשות עם הנכס אחרי שרוכשים אותו.

לנו במכללת CPI, יש את הכלים לאתר נכסים משתלמים להשקעה, כאלה שהעלות שלהם נמוכה משמעותית מערכם הריאלי בשוק ולכן משתלם להשקיע בהם. ניתן לרכוש אותם במחיר נמוך, להשביח ואז למכור או להשכיר. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה עם המשקיע, בהתאם ליכולות שלו, אנחנו עוזרים לו למצוא נכס להשקעה שישתלם לו להשקיע בו.

תוכנית ליווי פלטיניום מיועדת למשקיעים מנוסים שאינם רוצים לבזבז זמן יקר על איתור נכסים וכל התהליך הנלווה להשקעה. אנחנו עושים זאת בשבילם. לכן, משתלם גם למשקיעים עם ניסיון להשתמש בתוכנית הליווי שלנו. כך הם יכולים ליהנות מכלים איכותיים ומקצועיים יותר להשקעות נדל"ן בארצות הברית. 

תמונה של חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 100 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 25 ביקורות
×
js_loader

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?