קורס גיוס משקיעים לנדל"ן בארה"ב במכללת CPI

החלום להשקיע בנכס בארה"ב ולהתעשר עלול להתנגש בקיר המציאות אם אין מספיק הון עצמי לשם כך. אל דאגה, אצלנו תקבלו כלים וידע במסגרת "קורס גיוס משקיעים לנדל"ן בארה"ב" כיצד ניתן לגייס משקיעים שייכנסו איתכם להשקעה משותפת.

השקעה בנכס בארה"ב היא לא דבר מורכב, גם לא מבחינה כלכלית. השוק גדול, ההיצע עצום וקיימים ביקושים משמעותיים. מי שרוצה להיכנס לשוק הנדל"ן האמריקאי, עומדות לרשותו מספיק דרכים לעשות זאת. אך הוא צריך הון עצמי מספיק גדול לשם כך.

מה עושה מי שאין לו את ההון הנדרש? הוא יכול לוותר על החלום, לחכות שיצליח לחסוך הון זמין, או שהוא יכול לבחור באופציה של גיוס משקיעים שייכנסו איתו להשקעה בנכס. אז כל אחד ירוויח על פי חלקו בעוגת ההשקעה.

אנו במכללת CPI מציעים קורס גיוס משקיעים לנדל"ן בארה"ב. מטרת הקורס היא ללמד כיצד לגייס משקיעים להשקעות נדל"ן כדי שלא תצטרכו לוותר על החלום ותוכלו להשתלב בשוק האמריקאי בהצלחה. בסיום הקורס תוכלו לגייס משקיעים להשקעות משותפות ואחרי שתיצרו הון גדול דיו, תוכלו להשקיעו לבד אם תרצו בכך.

מה לומדים בקורס גיוס משקיעים ומה המטרות?

השקעות נדל"ן, בוודאי בשוק זר, הן מוצר שצריך לדעת כיצד למכור אותו. מדובר במוצר מורכב, לא זול, המחייב הבנה עמוקה, בין אם זה של עולם הנדל"ן בכלל ובין אם זה של המדדים הרלוונטיים בעזרתם אפשר לבחור נכס להשקעה. בשביל לגייס משקיעים צריך לדעת את כל זה.

במסגרת הקורס אנחנו מלמדים למה צריך משקיעים, מי זקוק להם ומתי. בקורס תלמדו היכן אפשר למצוא משקיעים וכיצד בוחרים משקיעים בצורה נכונה. בנוסף, אנחנו מסבירים איך לגייס משקיעים ובאילו כלים אפשר להשתמש לשם כך.

המטרה שלנו במכללת CPI היא שהתלמידים שלנו יהיו בעלי ידע נרחב בשוק הנדל"ן האמריקאי וישתמשו בו על מנת שיוכלו לגייס משקיעים להשקעות בנכסים שונים, וכך יוכלו לבנות מערכים שלמים שיאפשרו להם להרוויח גם אם אין להם את ההון הדרוש להשקעה.

קורס משקיעים בארה"ב

למה אנחנו צריכים משקיעים?

השאלה הראשונה שעליה נענה בקורס היא למה בכלל צריכים לגייס משקיעים להשקעות נדל"ן בארה"ב?

התשובה היא פשוטה. אם אין לנו מספיק הון עצמי זמין ונגיש להשקעה בנכס, אזי במקום לוותר על החלום להשקיע, לחכות עד שנחסוך מספיק כסף או במקום לקחת הלוואה לשם כך, אנחנו יכולים לגייס משקיעים נוספים שייכנסו איתנו להשקעה, ואז לא נצטרך לבצע אותה לבד.

נניח ויש לנו מאה אלף דולר ואנחנו צריכים לצורך השקעה בנכס חמש מאות אלף דולר. אז אנחנו מגייסים משקיעים שיש להם את יתרת הסכום. חלוקת הרווחים תהיה ביחס דומה לזה של ההשקעה, קרי 4 ל-1. על כל שקל שאנחנו נרוויח, המשקיעים האחרים יקבלו 4 שקלים. (מדובר בחישוב גס, מאחר וצריך לקחת בחשבון עלויות שונות שנידרש לבצע לצורך השלמת העסקה).

היכן אפשר למצוא משקיעים?

אנחנו במכללת CPI נלמד אתכם היכן אתם יכולים למצוא משקיעים. לדוגמא, אצלנו תוכלו ליהנות ממועדון משקיעים בו פעילים מי שלמד והשקיע דרכנו. אנחנו נכיר לכם את המועדון ובו תוכלו למצוא משקיעים פוטנציאליים. בנוסף, אנחנו נספק לכם מידע על מקורות נוספים מהם תוכלו לגייס משקיעים, גדולים וקטנים. המטרה שלכם היא למצוא משקיעים איכותיים שיש להם הון מספיק גדול (וזמין) בשביל להשקיע, מוכנות להיכנס להשקעות בסדרי גודל שונים ופתוחים להצעות. צריך לזכור כי השקעה עם משקיעים נוספים היא לא דבר של מה בכך, מדובר במערכת יחסית ארוכת טווח ולכן חשוב שהמשקיעים איתם נכנסים להשקעה אכן ייענו על הדרישות ויהיה ניתן לבסס איתם מערכת יחסים טובה.

איך מגייסים משקיעים?

גיוס משקיעים הינו למעשה סוג של תהליך מכירה, וצריך להגיע מוכנים לתהליך. המטרה היא להרשים את המשקיע הן באופן אישי בתור מי שאמורים לקחת איתם חלק בהשקעה, והן מבחינת המוצר, קרי הנכס, בו מתכוונים להשקיע.

צריך להציג בפני המשקיעים נתונים רלוונטיים לגבי הנכס, למשל:

  • איפה הוא ממוקם ומה תנאי השוק באזור
  • אופציות ההשקעה
  • מגמות המחירים באזור
  • אלו אפשרויות קיימות לייצר רווח בהשקעה
  • כמה כסף צריך להשקיע בנכס (רכישה, השבחה, ניהול)
  • אילו אנשי מקצוע צריך לגייס לטיפול בנכס ואיך עושים את זה
  • למה משתלם להם להיכנס איתכם להשקעה
  • מדוע משתלם להשקיע דווקא בנכס שאתם מציעים להם.

לכן אנחנו בקורס גיוס משקיעים מספקים לכם את כל הכלים שאתם צריכים בשביל למכור את ההשקעה שלכם בצורה נכונה ואמינה בשביל שהמשקיעים הפוטנציאליים יתרשמו ויהיו מוכנים להיכנס איתכם להשקעה.

הצוות שלנו ב-CPI ידאג ללוות אתכם במהלך השקעה, יעזור לכם לבצע את העסקה, במטרה שתוכלו להתקדם ממנה לעסקאות הבאות בין אם תבחרו לבצע אותה לבד או ביחד עם המשקיעים שגייסתם.

ישנם שני דברים עיקריים שעליכם לבדוק כשאתם מחפשים משקיעים. אמינות ויכולות.

עליכם לוודא שהמשקיעים אליהם פניתם הם אנשים אמינים וישרים שניתן לסמוך עליהם, ושיש להם יכולות כלכליות מספיק גבוהות בשביל להיכנס איתכם להשקעה. במידה ומשקיע אחד לא מספיק לשם כך, אתם תמיד יכולים לחפש משקיעים נוספים שישתתפו בהשקעה.

עליכם לקחת בחשבון, ככל שאתם מצרפים יותר אנשים להשקעה, כך הנתח שתצטרכו להשקיע יורד, אך גם נתח הרווחים יתחלק בין יותר משקיעים, ולכן הוא יהיה יותר נמוך.

על פניו, הרבה יותר פשוט להשקיע כשעושים את זה בעזרת הון עצמי מהבית, באופן בלעדי. אך לא תמיד זה אפשרי. מה עוד שאם מדובר על ההשקעה הראשונה, ייתכן ומדובר בהימור גדול מדי.

אנחנו ב-CPI, ממליצים למשקיעים מתחילים לא למהר ולהשקיע את ההון העצמי שעומד לרשותם בנכס, אלא לחפש דווקא שיטות אחרות, כולל גיוס משקיעים. זה אולי יפחית את האפשרויות לייצר רווח משמעותי, אך זה גם יצמצם את רמת הסיכון. אם עושים את זה נכון ולומדים מהתהליך, הרי שאפשר לייצר את ההון שיאפשר בעתיד להשקיע לבד. במידה ותחברו לעשות זאת, אנחנו נלווה אתכם כמובן בתהליך.

אנחנו בחברת CPI נספק לכם את הכלים והידע ליצור חוזה מדויק ונכון עם משקיעים. חוזה מפורט, הכולל את כל הפרטים הרלוונטיים על מנת שלא יהיו אי הבנות. אנחנו גם נדאג לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל חוזה רכישה של נכס.

בעזרת תוכנית הליווי שלנו, תוכלו ליהנות משירותם של אנשי מקצוע שונים, כולל עורכי דין ורואי חשבון שילוו אתכם ואת המשקיעים שאיתכם לאורך כל ההשקעה.

כמו בכל השקעה אחרת עם משקיעים, ניתן להציע להם לקנות את החלק שלך על פי הערכת השווי שלו, או לחפש משקיע אחר שייכנס במקומך. הדברים צריכים להתבצע בצורה מסודרת וישרה, על מנת שהם יוכלו להמשיך וליהנות מהנכס בצורה סדירה.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?