דירות למכירה בארה"ב – רכישת נדל"ן להשקעה

ישראלים רבים גילו בשנים האחרונות את האפשרות לרכוש דירות להשקעה בארה"ב. בזמן ששוק הנדל"ן הישראלי מתייקר ומספק תשואה נמוכה למשקיעים, השוק האמריקאי פורח ומאפשר למשקיעים בו לטווח ארוך, ליהנות מתשואה גבוהה ולייצר רווח משמעותי לאורך זמן.  

מי שעומד לרשותו סכום משמעותי של כסף פנוי וזמין צריך לשאול את עצמו מה ירצה לעשות אתו. האופציות העומדות לרשותו הן רבות, אך לא כל אופציה תשרת אותו בהכרח לטווח הרחוק ולא כל השקעה תאפשר לו בהכרח להגדיל את הסכום שעומד לרשותו.

בין האופציות שעומדות לרשותו הוא יכול למצוא אפשרות להשקיע בבורסה, אפשרות לרכוש מוצרים פיננסיים מסוימים, להפקיד את הכסף בתוכנית חסכון או לבחור באופציה המשתלמת ביותר – השקעה בנדל"ן ורכישת דירה להשקעה. זו האופציה המשתלמת ביותר, ומוטב להשקיע בשוק האמריקאי.

אנחנו בחברת CPI עוזרים לישראלים המעוניינים להשקיע בשוק האמריקאי למצוא דירות להשקעה במקומות משתלמים, מלווים אותם לכל אורך ההשקעה, עוזרים להם למצוא אנשי מקצוע מתאימים בשביל לנהל את עסקת הרכישה, להשביח את הנכס ולהשכיר אותו לקהל היעד הרלוונטי.
אנחנו עושים זאת הן בעזרת קורסים העוסקים בהשקעות נדל"ן בארה"ב והן בעזרת הצוות בראשותו של חן גולדשטיין, מבעלי החברה ומשקיע מומחה בשוק האמריקאי.

השקעות נדל"ן בארה"ב תשואה

מדוע משתלם לחפש דירות למכירה בארה"ב?

 

מי שאיננו מכיר את השוק האמריקאי עלול לטעון שאם רוצים להשקיע בנדל"ן עדיף לעשות את זה קרוב לבית, קרי בישראל. זה שוק מוכר, נוח ולכאורה זמין יותר, אך מי שמכיר כמונו בחברת CPI את השוק האמריקאי, יודע שישנם הבדלים של שמיים וארץ בין השווקים והשוק האמריקאי הרבה יותר משתלם להשקעה.

5 סיבות למה משתלם להשקיע בשוק האמריקאי:

 

גודל – בשוק האמריקאי יש יתרון לגודל. מדובר בשוק גדול יותר בפער עצום על ישראל על כל 52 מדינותיו השונות, והוא מכיל היצע אדיר של ערים בסדרי גודל שונים. בנוסף, ישנם שווקי נדל"ן רבים ומפותחים יותר, כך שהאפשרויות הן הרבה יותר משמעויות מאשר בישראל.

ביקוש – בהתאם לכך שהשוק הוא יותר גדול בהיצע, הרי שהוא גם הרבה יותר גדול מבחינת הביקוש. משפחות, זוגות, סטודנטים, עובדים ממדינות אחרות ועוד, הרבה יותר קל למצוא שוכרים לא רק בערים הגדולות והמרכזיות, אלא גם בערים בינוניות.

תשואה – שוק השכירות הישראלי מייצר תשואה של 3 אחוז בשנה בערך, שוק השכירות האמריקאי מייצר תשואה של כ-10 אחוז בשנה, מדובר על הפרש אסטרונומי. הרבה יותר קל למצוא דירות למכירה במחירים זולים בשוק האמריקאי מאשר בשוק הישראלי והרווח יותר משמעותי. אם יש לכם כסף פנוי  ותשקיעו אותו בשוק הנדל"ן האמריקאי, תוכלו להגדיל את הסכום שעומד לרשותכם בזמן קצר ובהשקעה נמוכה יחסית.

תנאים – בזמן שהשוק הישראלי רווי בירוקרטיה, פרוצדורות, מיסים וכדומה, אזי שהתנאים להשקעה בשוק האמריקאי הם הרבה יותר נוחים ופשוטים, מסבירי פנים למשקיעים מקומיים וזרים.

ראש שקט – אנחנו בחברת CPI נלמד אתכם כיצד תוכלו להשקיע בשוק האמריקאי מבלי שתצטרכו להיות מעורבים בתחזוקה ההשקעה שלכם. כלומר, אתם לא צריכים לבזבז זמן על ההשקעה, לא תצטרכו להגיע לארה"ב בשביל לראות מה קורה עם הנכס שלכם ולא תצטרכו להיות בכלל בקשר עם הדיירים שמתגוררים בנכס, לשם כך יש חברות ואנשי מקצוע שיעשו את העבודה בשבילכם.

איך משקיעים בשוק האמריקאי?

 

ישנם מסלולים שונים בעזרתם תוכלו להשתלב בשוק הנדל"ן האמריקאי.

תחילה עליכם לבחור בין השקעה לטווח קצר להשקעה לבין השקעה לטווח ארוך ולאחר מכן לבחור בין המסלולים השונים:

המסלול הראשון מתייחס למצב בו אתם רוכשים נכס, משביחים ומוכרים. במקרה כזה אתם תיהנו מהרווח שנוצר בין מחיר הרכישה למחיר המכירה. השבחת הנכס נועדה לעלות את הערך שלו, וזו השקעה נכונה למי שאיננו מחפשים להחזיק ברשותו נכסים, אלא למכור באופן מיידי.

המסלול השני מתייחס להשקעה בה רוכשים נכס, משביחים אותו ואז משכירים. עם הזמן, דמי השכירות יחזירו את ההשקעה ולאחר מכן תוכלו להתחיל וליהנות מהרווח שנוצר מהכסף שייכנס.

אנחנו בחברת CPI נלמד אתכם כיצד אתם יכולים להשקיע בדירה למכירה מבלי שתצטרכו לשלם את מלוא הסכום על הנכס או מבלי שתצטרכו לשלם את הסכום על הערך האמיתי של הנכס.

 

האופציות שעומדות לרשותכם להשקעה בנכס

 

השקעה עם משקיעים אחרים – אתם לא חייבים להשקיע לבד ברכישת נכס, אנחנו נלמד אתכם כיצד לגייס משקיעים נוספים וכך תיכנסו להשקעה ביחד איתם, הרווחים יתחלקו ביניכם על פי החלק שכל אחד מהצדדים השקיע בנכס.

רכישת נכס מעוקל בארה"ב יש אפשרות להציע הצעת מחיר עבור נכסים שעוקלו מבעליהם ומוחזקים על ידי בית המשפט ולזכות בהם במכרז. המחיר בו ניתן לרכוש נכס מעוקל הוא כ-50-70 אחוז מערכו האמיתי בשוק.

משכון נכס – במסלול זה אתם רוכשים נכס, ממשכנים אותו, ובמקביל נוטלים משכנתא אותה ניתן להחזיר בעזרת דמי השכירות שאתם מקבלים מהשוכרים, כך לא צריך להשקיע הון עצמי משמעותי ברכישתו.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, וצוות חברת CPI ישמח לספק לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל למצוא ולרכוש דירה להשקעה בארה"ב, אנחנו נעמיד לרשותכם את כל הידע שצברנו ונציג בפניכם קורסים שיעזרו לכם להכיר טוב יותר את שוק הנדל"ן האמריקאי.

כל הקורסים שלנו נוגעים, במובן כזה או אחר, ברכישת דירה להשקעה בארה"ב. בין אם זה קורס בסיסי ליסודות הנדל"ן או קורסים ספציפיים שעוסקים בנכסים מעוקלים, גיוס משקיעים, או קורס שמלמד כיצד לרכוש נכס מוזנח, להשביח אותו ולמשכן בשביל לרכוש נכס נוסף.

הצוות שלנו בחברת CPI, ישמח לעזור במציאת קורס רלוונטי ובכל המידע הנדרש לצורך רכישת דירה להשקעה

ישנם מספר מדדים שצריך לבחון בשביל להחליט האם משתלם להשקיע בנכס או לא.

המדד הראשון מתייחס לשוק בו הנכס נמצא. חשוב להכיר אותו, מה המגמות ומה תוכניות הפיתוח באזור.

המדד השני הוא שווי השוק ביחס לנכסים אחרים, ואילו שינויים חלו במחירים של הנכסים בשכונה.

המדד השלישי מתייחס לכל ההיבט של עלויות שיפוץ לצורך השבחת הנכס. חלק בלתי נפרד מעלויות העסקה.

מעבר לכך, רצוי להכיר את המדדים הכלליים בארה"ב, בשביל לבחון את מצב השוק והאם משתלם באופן כללי בנקודת הזמן הזאת להשקיע בנדל"ן אמריקאי.

 

ישנם שונים של נכסים להשקעה. החל מנכס הכולל דירה אחת, נכס הכולל 4 דירות (מולטי פמילי) וכן אפשר להשקיע בבניין עם 10 דירות ומעלה. במקרה כזה, ייתכן וישתלם להיכנס להשקעה עם משקיעים נוספים ולא לבד.

אנחנו ממליצים למי שפונה אלינו, להחזיק בהון עצמי מינימאלי של 150 אלף שקל להשקעה. יחד עם זאת, אפשר להשקיע גם ללא הון עצמי, ובעזרת הקורסים שלנו, גם תוכלו ללמוד כיצד זה אפשרי. אנחנו מלמדים כיצד לגייס משקיעים להשקעה. עם זאת, בשביל לא להיות תלויים באחרים, תמיד עדיף להשקיע עם הון עצמי שאתם מביאים מהבית. צרו קשר עכשיו >>

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?