קורס BRRRR – איך לגלגל את המשכנתא לנכס הבא 

ישראלים רבים הבוחרים להשקיע את כספם בנדל"ן אמריקאי, מבקשים לייצר מצב בו הם יכולים מושקעים ביותר מנכס אחד. כך הם יכולים להשקיע בנכס ובעזרת ההשקעה בו, הם יכולים להשקיע כבר בנכס הבא שלהם. בעזרת קורס BRRRR, אנחנו במכללת CPI מציעים למשקיע שלנו כלים וידע, כיצד להשקיע בנכס אחד, ולנצל אותו בשביל למהר להשקיע בנכס נוסף. 

תהליך השקעה קלאסי בנדל"ן, בכלל ובארה"ב בפרט, מבוסס על שימוש בהון עצמי העומד לרשות המשקיע ובנטילת משכנתא מהבנק. הרעיון הכללי הוא, שהמשקיע רוכש את הנכס, משביח ומשכיר אותו. דמי השכירות שהוא מקבל עוזרים לו להחזיר את המשכנתא.

משקיעים ישראלים בנדל"ן אמריקאי, יכולים לפתח שיטה זו לכיוונים שונים באופן שיאפשר להם להשקיע במספר נכסים ולא רק בנכס אחד, זאת באמצעות גישה בה הם רוכשים נכס, גובים דמי שכירות וכעבור חצי שנה ממשכנים את הנכס לטובת נטילת משכנתא שתאפשר להם לרכוש נכס נוסף. השכירות תאפשר להם להחזיר את המשכנתא על הנכס, וכך הם יוכלו בכל פעם לגלגל את המשכנתא על הנכס הבא. על פיתוח שיטה זו אפשר ללמוד במסגרת קורס BRRRR אצלנו במכללת CPI.

 

קורס BRRRR – מה הוא כולל

BRRRR הוא ראשי תיבות של  Buy, Rehab, Rent, Refinance, Repeat. המשמעות היא, רכישה של נכסים מוזנחים שערכם נמוך מערך השוק, השבחתם, השכרתם ואז אחרי חצי שנה בה מקבלים דמי שכירות על הנכס, אפשר למשכן אותם במטרה לקבל 75 אחוז משכנתא, בכסף זה, כאמור, אפשר לגשת ולרכוש את הנכס הבא ולבצע את אותו תהליך בדיוק, רכישה של נכס מתחת לערך השוק, שיפוצו, השכרתו ומשכונו על מנת לקבל משכנתא ולרכוש נכס נוסף.

במסגרת הקורס, המועבר על ידי חן גולדשטיין מבעלי המכללה ואחד האנשים המנוסים ביותר בכל מה שקשור לנושא של השקעות נדל"ן בארה"ב, מקבלים הסטודנטים כלים וידע בנושאים הבאים:

  • מימון – איך משיגים מימון לרכישת נכס, כיצד אפשר לגייס משקיעים להשקעה כזו.
  • מינוף – כל הרעיון של רכישה, השכרה ומשכון, נועד בשביל לייצר מינוף דרך הבנק במטרה לצבור עוד ועוד נכסים. המשקיע צריך לעשות זאת בחוכמה, במטרה שדמי השכירות יוכלו לשלם את המשכנתא ולא ימצא את עצמו במצב בו אין לו אפשרות להחזיר אותה.
  • ניתוח שוק/ניתוח נכס – מי שבוחר להשקיע בשוק הנדל"ן האמריקאי, לרכוש נכסים במטרה למשכן ולקבל עליהם משכנתא, צריך לדעת לנתח את הכדאיות של ההשקעה, ללמוד על מגמות מחירים באזור ולהשוות בין מחירים של נכסים דומים. לשם כך אפשר להשתמש בכלים כמו ZILLOW וכן בכלים אחרים שאנחנו מציעים לכם.
  • איתור נכסים – אחד הדברים שהמשקיעים צריכים להכיר ולדעת הוא איך לאתר נכס בצורה נכונה. המטרה היא לאתר נכסים ישנים, מוזנחים, נכסים שניתן לרכוש אותם בזול. לשם כך, אנחנו מלמדים את הסטודנטים שלנו על אפשרות לרכוש נכסים מעוקלים, וכלים אחרים שיכולים לעזור בכך. הסטודנטים לומדים אך להשתמש בהם, לאילו נתונים לשים לב ואיך לבחון ולנתח אותם.
  • חוזה רכישה/מכירה – במסגרת קורס BRRRR אנחנו דואגים ללמד את הסטודנטים איך נראה חוזה רכישה ומכירה, מה הוא צריך לכלול ואיך הם יכולים להישמר מפני טעויות. גם אם מדובר במשקיעים שכבר ביצעו בעבר רכישות נדל"ן בארה"ב, המידע בקורס יכול לעזור להם ולספק להם פרטים חדשים שלא הכירו.
  • כדאיות העסקה – מאחר וישנן אופציות שונות ומגוונות לעסקאות והשקעות נדל"ן בארה"ב, בקורס אנחנו מבקשים לשים דגש על הנקודה מדוע עסקה מסוג זה היא כדאית. אנחנו מספקים דוגמאות מהעבר, ניתוחים מעסקאות שונות וכמובן מהניסיון שצברנו במהלך השנים מביצוע עסקאות דומות.

 

רכישה, השכרה ומשכון – למה זה משתלם?

עסקה בה המשקיע רוכש נכס, משכיר אותו ואז ממשכן אותו בשביל לקבל משכנתא לרכישת נכס נוסף, זו לא בהכרח עסקה שהוא יוצא ממנה עם רווח מיידי גדול. היא לא דומה לעסקה בה הוא רוכש נכס, משביח ומשכיר ומסתפק רק בו, כפי שנהוג בעסקאות נדל"ן אחרות.

יש בה יתרון אחד מאוד משמעותי. השוכר משתמש בדמי שכירות שהוא מקבל על נכס בשביל לשלם את המשכנתא עבור הנכס הבא. ברגע שהוא מסיים לשלם את המשכנתא, בעוד 10-15 שנה, אז הוא יכול ליהנות מנכס שאין עליו משכנתא ואז הוא ייהנה מדמי השכירות שהוא מקבל עליו באופן מלא. מאחר ובשלב הזה יש לו כבר מספר נכסים בבעלותו, הרי שהוא יכול ליהנות מ"אימפריית נדל"ן" בארה"ב שתכניס לו לא מעט כסף במצטבר.

הכלכלה האמריקאית שונה מכלכלות אחרות בעולם. היא חזקה ויציבה מבחינת אפשרויות ההשקעה בה. זו כלכלה מחזורית אשר חווה עליות וירידות, מה שמלמד על כך שהיא כלכלה בריאה.

משקיעים חכמים שמבינים איך להתנהל, יודעים שבעת שהכלכלה האמריקאית נמצאת בשפל המחירים יורדים ואז אפשר למצוא נכסים במחירים נמוכים, כשהכלכלה תעלה, אז הם יוכלו לעלות את מחיר השכירות ולהרוויח מהנכס יותר. המחזוריות היא חיונית להצלחת הכלכלה והמשקיעים יכולים ליהנות מכך. אפשרות נוספת היא, לרכוש נכס בתקופת שפל, לקחת משכנתא לרכישת נכס נוסף, ובעתיד, כשמצב הכלכלה משתפר, אז אפשר למכור נכס במחיר הרבה יותר גבוה, לסגור את המשכנתא על הנכס השני, להמשיך להשכיר אותו וליהנות מדמי השכירות באופן מלא.

לסיום, אנחנו במכללת CPI מציעים לכם אפשרות להירשם לקורס BRRRR באופן ספציפי או ליהנות מהקורס דרך תוכנית VIP או תוכנית פלטינום שלנו. הצוות שלנו במכללה ישמח לעמוד לרשותכם, לספק לכם את המידע הרלוונטי אודות קורס זה וקורסים אחרים שאנחנו מעבירים, צרו קשר עכשיו!

קורס BRRRR - איך לגלגל את המשכנתא לנכס הבא 

קורס BRRRR מתאים למי שמתעניין ברכישת נכסים רבים בארה"ב ואיננו מעוניין להשקיע כמות גדולה של כסף יחסית. זה יותר מתאים ליזמי נדל"ן מאשר למשקיעים פאסיביים המעוניינים להשקיע בנכס ולהרוויח ממנו. 

 

מי שבוחר במסלול של רכישת נכס, השכרתו ומשכונו, איננו מייצר בהכרח רווח משמעותי בטווח הקצר, מאחר ודמי השכירות אמורים להחזיר את המשכנתא שהוא לוקח לצורך רכישת נכס נוסף. הוא יוכל לייצר רווח אם דמי השכירות יהיו גבוהים מדמי ההחזר החודשיים של המשכנתא. לא מדובר על רווח גדול (אם הוא ידרוש דמי שכירות גבוהים מדי במטרה לייצר רווח, הוא עלול להתקשות למצוא שוכרים). העניין הוא, ברגע שהוא ישלים את החזר המשכנתא, אז הוא ייהנה מנכס בבעלותו באופן מלא. 

בעזרת צוות מקצועי שעובד איתנו, כולל בארה"ב, אנחנו מלווים את המשקיעים שלנו בכל שלב, כולל בשלב של הגשת בקשה למשכנתא. אנחנו דואגים שהם ייקחו בבנק המציע להם תנאים אטרקטיביים ביותר.

אחד הדברים שלומדים בקורס זה כדאיות העסקה. בין היתר, לומדים איך לחשב ולהעריך את הפער שבין ערך הנכס לבין הסכום שיידרש להשקיע בו לצורך השבחתו וכמה דמי שכירות יהיה אפשר לגבות עבורו לאחר מכן. האם זה משתלם ואיך מתנהלים נכון בשביל שיהיה ניתן לקחת משכנתא ולהחזיר אותה, מבלי לצאת בחוב.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?