רכישת נכסים בארה"ב – כיצד עושים את זה נכון

בזמן שמחירי הנדל"ן בישראל מאמירים והתשואה שמתקבלת עליהם הינה נמוכה יחסית, ישראלים רבים מגלים את האפשרות לרכוש נכסים מעבר לים בארה"ב וליהנות מתשואה משמעותית. חן גולדשטיין וחברת CPI יספקו לכם את הידע ואת הכלים הרלוונטיים לעשות זאת בצורה נכונה.

מאז שהיינו ילדים קטנים, לימדו אותנו שנדל"ן זו ההשקעה המשתלמת ביותר. הנכס לא נעלם לשום מקום ונדיר שהוא מאבד מערכו, וזו השקעה לטווח ארוך המאפשרת להחזיר את ההוצאות ולייצר תשואה נאה בהנחה ועושים את זה במקום הנכון, בזמן הנכון, ובצורה חכמה.

זה מה שחברת CPI מציעה לנו לעשות בעזרת רכישת נכסים בארה"ב. עם השנים, יותר ויותר ישראלים נחשפו לאופציה הזאת ובוחרים להשתמש בה בשביל להשקיע את כספם בחוכמה, לייצר לעצמם הכנסה נוספת ולהקנות ביטחון כלכלי להם ולילדיהם. בעזרת הקורסים שחברת CPI מעבירה ושיטות העבודה המתקדמות שלה, זה יהיה בהחלט אפשרי גם עבורכם.

מדוע להשקיע דווקא בנדל"ן בארה"ב?

רכישת נכסים בארה"ב משתלמת לאין שיעור לעומת רכישת נכסים בישראל או ביעדים אחרים בעולם, ויש לכך 5 סיבות:

סיבה ראשונה – השוק בארה"ב יציב. אומנם כמו כל שוק כלכלי או שוק נדל"ן הוא יכול לחוות עליות וירידות, אך להבדיל ממדינות אחרות שעוברות טלטלות כלכליות, טלטלות פוליטיות ואחרות, הכלכלה האמריקאית היא חזקה ויציבה. אפשר לבצע עסקאות שונות ללא חשש ממשי שההשקעה תקרוס והכסף ייעלם או שהמשטר יפעיל כוח ויפגע בה.

סיבה שנייה – השוק האמריקאי הוא שוק גדול. שוק הנדל"ן האמריקאי הוא עצום, הן מבחינת האזורים והמקומות בהם ניתן לרכוש נכסים ולהשקיע בהם, והן מבחינת אופי וסוג המבנים. בין אם מדובר בנכסים חדשים, ישנים, מעוקלים ועוד. השוק האמריקאי מציע הרבה מאוד אפשרויות לכל משקיע, מה שמאפשר יכולת הבחירה מגוונת.

סיבה שלישית – תשואה גבוהה. התשואה בשוק הישראלי על שכירות, השקעה לטווח ארוך, היא כמעט 3 אחוז. לעומת זאת, התשואה בשוק האמריקאי היא כמעט 10 אחוז. זה אומר שאפשר להחזיר בהקדם את ההשקעה ולייצר תשואה שמייצרת הכנסה נוספת או מאפשרת להשקיע בנכסים נוספים, אם רוצים בכך.

סיבה רביעית – ביקוש משמעותי. בישראל, אם רוצים להשקיע בנדל"ן ולהרוויח, אזי שצריך לרכוש נכסים באזורים מאוד ספציפיים ולהשכיר אותם. באותם אזורים, בדרך כלל מחירי הנדל"ן גבוהים, מה שעלול להקשות מאוד על היכולת להרוויח מההשקעה. אם יוצאים מאותם אזורים, יהיה קשה מאוד להרוויח. אך בשוק האמריקאי אפשר למצוא ביקושים רבים לנכסים במקומות שונים ומגוונים בין אם המטרה היא להשכיר ובין אם המטרה היא למכור, לקהלים שונים ומגוונים. תמיד יש ביקוש, החל מסטודנטים, משפחות, זוגות, אנשים שמגיעים לארה"ב לעבוד או כאלה שמעוניינים לשדרג את הנכס בו הם מתגוררים או מתכוונים לעבור אל יעד אחר.

סיבה חמישית – הבירוקרטיה בארה"ב היא הרבה יותר פשוטה, נוחה ומהירה מאשר בישראל. לא צריך להשקיע הרבה זמן או כסף בתהליך.

מהן האופציות לרכישת נכסים בארה"ב

דרך חברת CPI תוכלו ללמוד איך לרכוש נכסים בארה"ב בדרכים שונות בין אם המטרה שלכם היא להרוויח באופן מיידי, לייצר הכנסה קבועה לאורך זמן, או לייצר הכנסה במטרה להשקיע בנכסים נוספים.

החברה מציעה לכם קורסים בתחום הנדל"ן להשקעות בארה"ב. קורסים אלו מספקים את כל הידע והכלים הנדרשים. עם סיום הקורס תוכלו להצטרף למועדון המשקיעים של החברה, ליהנות מעזרה בתהליך חיפוש פרויקטים להשקעה ובכל תהליך הרכישה. תוכלו לקבל כל מענה רלוונטי שיעזור לכם לבצע השקעה חכמה.

סוגי עסקאות לרכישת נכסים בארה"ב

עסקה לטווח קצר  – הכוונה היא לרכוש נכס במחיר נמוך, להשביח אותו ואז למכור במחיר גבוה יותר. כך נהנים מהרווח שנוצר בין הרכישה למכירה. אנחנו נלמד אתכם כיצד לזהות נכסים במחיר נמוך, כיצד אפשר להשביח אותם במטרה למכור אותם במחיר גבוה יותר. כמובן שהמטרה היא שהתהליך לא יגבה עלויות משמעותיות, בשביל שתוכלו לייצר רווח משמעותי.

עסקה לטווח ארוך – זו עסקה משתלמת עבור מי שיש לו זמן, סבלנות ולא מחפש לקנות ולמכור. הרעיון הוא לרכוש נכס, להשביח אותו ואז להשכיר אותו לדיירים שונים. התשואה מהשכירות תביא לרווח כלכלי. כמו שציינו, התשואה על שכירות בארה"ב קרוב לעשר אחוז. לכן זו עסקה משתלמת.

אנחנו עוזרים לכם למצוא נכסים במקומות אידיאליים בערים שונות בארה"ב מתוך כוונה שתוכלו לרכוש את הנכס במחיר זול ולהשכיר אותו לאחר מכן במחיר גבוה.

  • נכס במקום אטרקטיבי
  • נכס חדש שעלות התחזוקה שלו איננה גבוהה
  • נכסים שעלות הביטוח או המסים איננה גבוה
  • פוטנציאל גבוה לעליית הערך
  • מקומות שקהל היעד להשכרה יכול להתאים לכם

בתים להשקעה בארה"ב - מכללת CPI

נכסים מעוקלים – הדרך הטובה לרכוש נכס בזול ולהרוויח

אנחנו בחברת CPI בבעלותו של חן גולדשטיין, גילינו את השיטה האופטימלית להשקעה בארה"ב –  רכישת נכסים מעוקלים שהינם נכסים שעברו מסיבות שונות לרשותו של בית המשפט בארה"ב ומוצעים למכירה במכרז. מדובר על תהליך פשוט וזול המאפשר לרכוש נכסים במחיר מאוד נמוך מול ערך השוק, להשביח אותם ואז להשכיר. כך מחזירים את ההשקעה ויוצרים רווח משמעותי.

לסיכום, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו והצוות שלנו בחברת CPI ישמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי על רכישת נכסים בארה"ב. אצלנו תקבלו את כל הכלים והידע שאתם צריכים בשביל לבצע השקעה משתלמת.

התוכנית של מכללת CPI, נועדה לתת כלים לכל מי שמעוניין להשקיע בנדל"ן בשוק האמריקאי, גם למי שאין ניסיון בתחום ההשקעות בכלל. התוכנית כולל קורס על יסודות הנדל"ן וכן קורסים ספציפיים על השקעות במסלולים שונים. מלבד הקורסים, יש לנו גם תוכניות ליווי למשקיעים מהשלב הראשון עד סיום העסקה. תוכניות אלו מתאימות לכל המשקיעים, בפרט למשקיעים מתחילים. 

הידע שאנחנו מציעים בעזרת הקורסים שלנו הוא תיאורטי ומעשי. אנחנו מציגים דוגמאות להשקעות ומנתחים אותן. בקורסים גם לומדים על נתוני השוק בזמן ומנתחים אותם. 

מעבר לכך,אנחנו גם מציעים לכם אפשרות להצטרף לסיור משקיעים בארה"ב. שם תוכלו להכיר ולהרגיש את השוק מקרוב, לראות נכסים שניתן להשקיע בהם, ללמוד על מה שנעשה מאחורי הקלעים של העסקה וכיצד לקבל החלטות בצורה נכונה.

תהליך השקעה בנכס לוקח זמן, כך גם עד שרואים נתונים אודות ההשקעה והתשואה שהיא מעניקה. לכן, אין צורך לעקוב כל יום ולחכות לשינויים. התהליך ייעשה לאורך זמן. זה נכון גם לגבי שוק הנדל"ן באופן כללי. דברים לא משתנים מהיום להיום אלא בטווחי זמן ארוכים. חשוב להיות עם היד על הדופק, אך לא להיכנס לפאניקה או אופוריה בגלל הנתונים.

קהילת משקיעי נדל"ן של  CPI, היא קבוצה של משקיעים שלמדו והשקיעו אצלנו ויש להם מקום לשמור על קשר אחד עם השני. המטרה של הקהילה היא לספק מענה אחד לשני, מקום בו הם יכולים להתייעץ, לשאול שאלות, לשתף פעולה, לגייס כספים, לחפש משקיעים להשקעות משותפות ועוד.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?