fbpx

ניהול נכסים מרחוק – כלים ושירותים לניהול השקעות נדל"ן בארה"ב

אחד החששות הגדולים איתם מתמודדים משקיעים ישראלים בכל מה שקשור להשקעות נדל"ן בארה"ב הוא, כיצד הם יוכלו לנהל את ההשקעה, קרי את הנכס שבבעלותם, אם הם מתגוררים בישראל, הרחק מהנכס.
אנחנו במכללת CPI מספקים למשקיעים שלנו את הידע הדרוש ועוזרים להם להכיר את הכלים והשירותים הנדרשים עבור ניהול השקעות נדל"ן בארה"ב. 

נכסים דורשים ניהול ותחזוקה, בוודאי אם מדובר בנכס המיועד להשקעה ובו משתמשים דיירים השוכרים אותו לתקופת זמן קצרות וארוכות. אם המשקיע לא ידע לנהל ולתחזק אותו בצורה נכונה, הרי שהם יעזבו את המקום ויחפשו נכס אחר, בזמן שערך הנכס של המשקיע נפגע והוא יתקשה להרוויח ממנו. 

ישראלים המבקשים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב, צריכים לקחת את הנקודה הזאת בחשבון. אם הם רוצים שההשקעה שלהם תצליח, עליהם לנהל אותה נכון. לא רק בשלב המקדים להשקעה, השלב בו מאתרים נכס אותו מבקשים לקנות, תהליך הרכישה, ההשבחה ולאחר מכן ההשכרה, אלא גם באופן שוטף, בכל מה שקשור לניהול הנכס. במקרה שלהם, מדובר על ניהול מרחוק.

אנחנו במכללת CPI מכשירים את המשקיעים שלנו, לא רק להשקעה נכונה אלא גם לניהול נכס בצורה נכונה, בין אם זה בעזרת הקורסים שאנחנו מעבירים במכללה ובין אם זה בעזרת תוכניות ליווי ואפילו בעזרת סיור משקיעים בארה"ב, בו הם לומדים כל מה שצריך על השקעה בנכסים והדרך לנהל אותם. במפגשים אלו הם גם יוכלו לפגוש צוותים מקצועיים המתמחים בשיפוץ והשבחה של נכסים. 

אילו כלים יכולים לעזור בניהול נכסים מרחוק?

אחד הדברים שמשקיעים צריכים בשביל שיוכלו לנהל את הנכס שלהם מרחוק בצורה אופטימאלית הם כלים שיש להם אפשרות להשתמש בהם באופן זמין, נגיש ובצורה פשוטה ונוחה. 

לשמחתם של משקיעים ישראליים בימינו, הרי שישנם לא מעט אתרים ואפליקציות אמריקאיות שפועלים גם בישראל וניתן להשתמש באופן זמין. כך שכל משקיע ישראלי שיש לו נכס בארה"ב יכול להשתמש בהם לצרכיו.

דוגמאות ל-8 אתרים ואפליקציות שיכולים לעזור בניהול נכסים מרחוק:

Zillow – לא במקרה אנחנו במכללת CPI מעבירים קורס מקצועי שנועד להכשיר את המשקיעים שלנו להשתמש ולעבוד עם אתר זה. מדובר על אתר הנדל"ן הגדול והמשמעותי ביותר בארה"ב. באתר אפשר למצוא כל מה שצריך לדעת על נכסים להשקעה. כך אפשר גם לאתר נכסים וגם לדעת כיצד להתנהל איתם לפני ואחרי ההשקעה. האתר מספק מידע רב על השקעות נדל"ן, מה שיכול למשקיעים להחליט כיצד להתנהל עם הכסף שלהם בצורה נכונה. 

Usa – אתר נוסף שיכול לעזור בתהליך ההשקעה הוא אתר שנקרא usa. הוא מספק מידע אמין ומדויק לא רק על נכסים, אלא גם על הסביבה בה הם נמצאים. כך אפשר לדעת מי קהל היעד האפשרי להשקעה, למי אפשר ומשתלם לפנות, בין אם זה לצורך מכירה ובין אם זה לצורך השכרה של הנכס. 

פורבס – המגזין הכלכלי החשוב בעולם, מציע הרבה מאוד מידע עדכני על שוק הנדל"ן האמריקאי, גם באמצעות מאמרים, טורים וכתבות וגם באמצעות ידיעות ספציפיות שמתעסקות בהיבטים יותר נקודתיים. 

בלומברג – האתר הכלכלי החשוב בעולם או לפחות אחד האתרים החשובים ביותר. יש לו גם ערוץ טלוויזיה ידוע. גם כאן, אפשר למצוא הרבה מאוד מידע על שוק הנדל"ן האמריקאי, ובכלל על הכלכלה העולמית והאמריקאית. כך אפשר ללמוד מגמות, לקבל נתונים חיוניים, לבצע השוואות ולדעת מה אפשר וצריך לעשות עם השקעות נדל"ן. 

Rentometer – אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל משקיע נדל"ן בארה"ב הוא לדעת מה דמי השכירות שעליו לגבות עבור הנכס שבבעלותו. אתר זה מאפשר לקבל מידע על מחירי השכרת נכסים בכל מקום בארה"ב. על פי כתובת ומספר החדרים, אפשר לקבל מידע על ממוצע דמי שכירות, וכך ניתן להחליט מה יהיה הסכום שייגבה עבור השכרה של הנכס. 

Realtor – זירת מסחר לנדל"ן אמריקאי. בעזרת אתר זה אפשר להציע את הנכס למכירה או להשכרה, אפשר לקבל מידע על נכסים המוצעים למכירה וכן מידע כללי על שוק הנדל"ן האמריקאי. 

Ylep – אתר YELP  במובנים רבים הוא כמו אתר מדרג בישראל רק שהוא מציע הרבה יותר עסקים ובעלי מקצוע בתחומים רבים יותר. כל בעל נכס צריך לדעת שבמהלך הזמן הוא יידרש להשתמש באנשי מקצוע שונים בשביל לתחזק את הנכס בבעלותו. במידה והוא בוחר לעשות זאת בעצמו, הרי שאחת הדרכים העומדות לרשותו הוא שימוש באתר YELP בשביל למצוא בעלי מקצוע ברמה גבוהה עם המלצות רבות. 

Thumbtack – אפליקציה דרכה אפשר למצוא בעלי מקצוע בתחומים שונים לתחזוקה של כנסים. האפליקציה מאפשרת למצוא בעלי מקצוע על פי מדינות וערים. כך כל משקיע יכול למצוא על פי כתובת הנכס שבבעלותו בעלי מקצוע כמו גננים, אינסטלאטורים, מנעולנים, חשמלאים, ובעלי מקצוע אחרים. 

האפשרות לקבל מידע אמין ומדויק אודות בעלי מקצוע בארה"ב, ליצור איתם קשר באופן מיידי ולהזמין אותם לבצע שירות במבנה, הופכת את תהליך ניהול הנכס לטוב יותר. 

באופן טבעי, הדרך הטובה ביותר לנהל נכס מרחוק היא באמצעות שימוש במקורות מידע אמינים, מדויקים ואקטואליים. מעבר לכך, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מקומיים, כולל חברות ניהול נכסים שלוקחות על עצמן את כל הנושא של ניהול נכסים, החל מהשכרתם ועד לתחזוקה שוטפת של הנכס. 

פנו אלינו וקבלו את כל המידע שאתם צריכים

אנחנו במכללת CPI נספק לכם את כל המידע אודות כלים ושירותים רלוונטיים לניהול נכסים בארה"ב. פנו אלינו ואנחנו נעזור לכם להכיר את הכלים ולהשתמש בהם. בעזרת כלים אלו תגלו שזה לא מסובך ומורכב לנהל נכס מרחוק. אנחנו נכשיר אתכם להיות משקיעים חכמים ולנהל את הנכסים שלכם בצורה נכונה.

ניהול נכסים מרחוק – כלים ושירותים לניהול השקעות נדל"ן בארה"ב
ניהול נכסים מרחוק – כלים ושירותים לניהול השקעות נדל"ן בארה"ב

בחירת חברה לניהול נכסים בארה"ב היא לא דבר מורכב, למרות שהתהליך נעשה מרחוק. אפשר להשתמש באתרים המספקים מידע על בעלי מקצוע, בשביל לקבל פרטים על חברות, לפנות אליהן במטרה לקבל הצעות מחיר מפורטות, לקרוא המלצות ואז להחליט עם איזו חברה רוצים לעבוד. חשוב לבדוק את האמינות של החברות ולוודא שהן מסוגלות ומוכנות לנהל נכסים עבור משקיעים מרחוק.

זה תלוי בשאלה מה מידת הנזק ומה סוכם בין המשקיע לבין השוכר. כמו במקרים של השכרת נכסים בישראל, ישנם מקרים בהם השוכר יכול להביא איש מקצוע מטעמו וישנם מקרים בהם עליו לפנות לבעל הנכס והוא צריך לדאוג לכך. זה נכון גם בכל מה שקשור לעלויות התיקון. 

חברות ניהול נכסים בארה"ב לוקחות על עצמן, בד"כ, כל מה שקשור גם לנושא של חיפוש שוכרים והשכרת הנכס. כולל ניהול מו"מ, בהתאם לתנאים שהמשקיע קבע מראש. 

אנחנו מלווים את המשקיעים שלנו לאורך כל התהליך, משלב איתור נכס להשקעה ועד לשלב ההשקעה ומעבר לכך, אם יש צורך בכך. זה תלוי במשקיע ובסוג תוכנית הליווי שהוא בחר. 

תמונה של חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 100 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 25 ביקורות
×
js_loader

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?