תוכנית ליווי להשקעות נדל"ן בארה"ב – מה אנחנו מציעים לכם

אנשים שמעולם לא השקיעו בנדל"ן בכלל ובפרט בארה"ב נוטים לחשוב שמדובר בתהליך מורכב ולהירתע מכך. לכן אנחנו בחברת CPI דואגים לספק ליווי להשקעות נדל"ן בשוק האמריקאי בעזרת תוכנית מיוחדת שבנינו עבור משקיעים מתחילים. אנו מלווים מהשלב הראשון ועד לשלב הסופי של ההשקעה!

השקעות נדל"ן בארה"ב אינן מסובכות, אך מי שאיננו מכיר את השוק האמריקאי ולא התנסה בהשקעות נדל"ן, לא יודע מול מי עליו לעבוד ומה עליו לעשות, ייתכן ויעדיף לחפש אופציות אחרות פחות אטרקטיביות, יותר פשוטות ונוחות לביצוע. לכן, אנחנו בחברת CPI, יצרנו תוכנית ליווי להשקעות נדל"ן בארה"ב במטרה לעזור לכל משקיע המעוניין ליהנות מהשקעה אטרקטיבית קצרה או ארוכת טווח. כך אין צורך לוותר על השקעות אטרקטיביות, ניתן להפיק מהן את המקסימום ולחזור עליהן שוב ושוב. תוכנית הליווי שלנו מאפשרת למשקיעים ליהנות מליווי אישי, מקצועי, וגם לצבור ידע רלוונטי שיכול לשרת אותם בהמשך בהשקעות נוספות ולהעניק ידע והבנה משמעותיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

אילו תוכניות ליווי להשקעות נדל"ן אנחנו מציעים לכם

תוכנית VIP – התוכנית כוללת את המאפיינים הבאים:

  • 5 קורסים דיגיטליים מבית מכללת CPI
  • פגישת אפיון עם מנטור
  • ליווי מלא של חברת CPI בכל תהליך ההשקעה:
  • איתור עסקה
  • ייעוץ מקצועי במהלך התהליך
  • מקסום העסקה מבחינה כלכלית
  • ליווי בשלב הרכישה, השיפוץ והמכירה
  • אפשרות להצטרף לנסיעת משקיעים בארה"ב להיכרות עם נכסים במצבים שונים.

תוכנית פלטיניום – התוכנית כוללת את השלבים הבאים:

  • קורסים המועברים באופן פרונטאלי בכיתות קטנות במכללה
  • התחייבות לעסקה על ידי איתור נכס בעזרת צוות החברה
  • ניהול העסקה על ידי צוות מטעם החברה
  • השלבים המצוינים במסלול VIP

תוכנית ליווי להשקעות נדל"ן בארה"ב – למי היא יכולה להתאים?

ישנן קבוצות שונות להן תוכנית הליווי להשקעות נדל"ן בארה"ב יכולה להתאים:

קבוצה ראשונה – משקיעים מתחילים שאינם מכירים את השוק האמריקאי, לא יודעים איך לבצע עסקאות נדל"ן ומעדיפים לבצע אותן בליווי גורם מקצועי ומנוסה כפי שאנחנו מציעים בחברת CPI.

קבוצה שנייה – משקיעים המעוניינים בליווי וייעוץ בעסקאות נדל"ן גם אם יש להם את הניסיון וביצעו בעבר עסקאות. בפרט זה יכול לעזור למי שביצעו עסקאות אך לא בשוק האמריקאי או ביצעו עסקאות לבד או גורמים אחרים וכשלו בהן.

קבוצה שלישית – משקיע המעוניין שגורם מקצועי יבצע עבורו את כל התהליך החל מאיתור נכס ועד ניהול העסקה וסגירתה. למשל, אנשים שיש להם הון זמין אך אין להם את הזמן הפנוי לבצע את כל השלבים, וסומכים עלינו שנעשה זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר.

קבוצה רביעית –  משקיעים המעוניינים ללמוד בצורה מרוכזת ומסודרת ולא מעוניינים להסתפק אך ורק במה שנלמד בקורס דיגיטלי אלא מעבר לכך. בתהליך הליווי אפשר ללמוד הרבה מאוד ולצבור ידע שיעזור בביצוע העסקה הנוכחית ובביצוע עסקאות עתידיות.

תוכנית ליווי להשקעות נדלן בארהב – מה אנחנו מציעים לכם

מה ניתן ללמוד בעזרת תוכנית הליווי שלנו?

במהלך תוכנית הליווי שלנו המשקיע נהנה מקשר ישיר עם מנטור שעומד לרשותו ועוזר לו להבין טוב יותר את ההשקעה וכיצד עליו לבצע אותה בשביל למקסם את הרווחים שלו. מטרתה של תוכנית הליווי שלנו איננה רק לעזור למשקיעים לבצע עסקה אלא גם ללמוד, לצבור ניסיון ולקבל כלים שישמשו אותם גם בעתיד. במהלך התכונית הצוות שלנו מייעץ למשקיעים כיצד לפעול בין אם כשהם מחפשים נכסים להשקעה ובין אם כשהם צריכים לבחור את מסלול ההשקעה הרלוונטי עבורם. הצוות מלווה ומייעץ, מתקן טעויות ומסייע למקסם את העסקה בכל אספקט אפשרי בין אם זה בשלב הרכישה, לאחר מכן בשלב השיפוץ והשבחת הנכס ולבסוף בשלב המכירה.

במהלך התוכנית המשקיעים גם לומדים:

  • איך לעבוד עם אנשי מקצוע שונים בשביל לבצע את העסקה
  • כיצד לשתף פעולה עם משקיעים נוספים
  • איך לסגור את העסקה בשלב הרכישה ובשלב המכירה.
אילו קורסים נכללים בתוכניות הליווי?

תוכנית ליווי משקיעים במסלול VIP או פלטיניום כוללת את מיטב הקורסים שאנחנו במכללת CPI מעבירים למשקיעים המעוניינים להכיר וללמוד את שוק הנדל"ן האמריקאי. מדובר בקורסים הבאים:

  • קורס יסודות הנדל"ן – קורס בסיסי שנועד להכניס אתכם לעולם הנדל"ן האמריקאי. בקורס תלמדו על מאפייני השוק בארה"ב, מסלולי השקעה, איפה ניתן למצוא נכסים, איך מזהים עסקה טובה, מה ההבדלים בין סוגי עסקאות שונים, איך מתנהל תהליך ההשבחה, כיצד יוצרים חוזה ועוד.
  • קורס נכסים מעוקלים – הקורס מתעסק במסלול ייחודי בו מתמחה חן גולדשטיין מבעלי החברה ובו נלמד מה זה נכס מעוקל, איך אפשר לרכוש אותו ולמה משתלם לפנות למסלול כזה.
  • קורס גיוס משקיעים – הקורס יספק לכם כלים כיצד לגייס משקיעים להשקעות נדל"ן בשביל לייצר את ההון המתאים להשקעות נדל"ן.
  • קורס BRRRR – בקורס נלמד אתכם איך אפשר להרוויח מהשקעה מנכסים מוזנחים במטרה לייצר רווח ולהשקיע בנכסים נוספים בעתיד.
  • קורס ZILLOW – הקורס מתמקד באתר ZILLOW הנחשב למקור החשוב למידע על השוק הנדל"ן האמריקאי.

לסיכום, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי אודות תוכנית ליווי משקיעים של מכללת CPI. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ונדאג להכניס אתכם לאחת התוכניות שלנו!

בהחלט, לא כל המשקיעים בכלל ובפרט במכללה שלנו בוחרים להשתמש בתוכנית הליווי שלנו. אך תוכנית זו מספקת הרבה מאוד ידע וכלים, וחוסכת למשקיעים שלנו הרבה מאוד כסף. במקום שהם ישקיעו את מיטב כספם בהשקעות ויצטרכו ללמוד מטעויות תוך כדי תנועה, בעזרת הניסיון שלנו, אנחנו יכולים למנוע מהם לבצע אותן ולהשקיע בצורה הרבה יותר חכמה.

ברגע שמשקיע בוחר להיכנס לתוכנית ליווי משקיעים ברמה פלטינום, אנחנו לומדים ממנו על היכולות הכלכליות שלו, איזה סוג עסקה הוא מחפש, מה הציפיות שלו, וכל דבר אחר שהוא רלוונטי בשביל שנוכל לבצע חיפוש לרכישת נכס. אנחנו כמובן מציעים לו אופציות שונות, והוא יכול להחליט איזו אופציה מתאימה לו.

במסגרת תוכנית הכשרה וליווי משקיעים, אנחנו מציעים לכם להצטרף לסיור נכסים בארה"ב. במסגרת הסיור יהיה ניתן לראות נכסים של חברי המועדון שלנו וכן נכסים פוטנציאליים להשקעה. תוכלו לקבל מידע מלא אודות עסקאות אפשריות, ולקבל תמונה אודות על עסקה שתרצו לבצע.

בנוסף, במהלך הסיור, נפגשים עם אנשי מקצוע איתם אנחנו נמצאים בקשר בארה"ב (קבלנים, מתווכים, צוות ניהול נכסים ועוד). המטרה היא שתלמדו ותכירו את כל מה שקשור לעסקאות נדל"ן בארה"ב, תקבלו את כל הפרטים שאתם צריכים על כל עסקה אפשרית ותדעו בדיוק את כל מה שנדרש לפני שתבצעו עסקה כזו או אחרת.

בהחלט. במהלך תוכנית הליווי אנחנו מקפידים להכין עם המשקיעים שלנו תוכנית עסקית מותאמת, על פי ההון העצמי שעומד לרשותם וכן על פי סוג העסקה שהם מעוניינים לבצע. אנחנו מציגים את האפשרויות השונות, מאפיינים את המטרות ובונים תוכנית עסקית איתה נצא לדרך ביחד.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?