קורס נדל"ן מומלץ

השקעות נדל"ן בארה"ב דורשות הבנה, ידע, היכרות עם פרטים ומושגים שונים. אלו דברים שאי אפשר ללמוד רק מקריאת מאמר באינטרנט או שיחה עם חברים. בשביל להשקיע בחוכמה צריך ללמוד את הנושא. בשביל זה אנחנו כאן. במכללת CPI נציע לכם קורס נדל"ן מומלץ ברמה גבוהה. כשתסיימו את הקורס, תוכלו להשקיע בשוק האמריקאי בחוכמה ובבטחה.

אנשים שיש להם כסף ורצון להשקיע בשוק הנדל"ן האמריקאי, בוחרים לא פעם לעשות זאת מבלי שלמדו להכיר את התחום לעומק. הם בוחרים להיעזר במקורות מידע שונים הנגישים לכולם או להתייעץ עם חברים ובני משפחה שעשו את זה "בגדול", ומשקיעים את כספם בהשקעות שונות. התוצאה המצערת היא שבדרך זו הם מבצעים טעויות קריטיות שהיו יכולים להימנע מלבצע אותן אילו היו לומדים קודם לכן, וכך היו חוסכים לעצמם הרבה ךכסף וזמן.

אנחנו במכללת CPI רוצים למנוע מכם לעשות טעויות שאחרים עושים ומציעים לכם קורס נדל"ן מומלץ (למעשה אנחנו מציעים לכם 5 קורסי נדל"ן מומלצים שונים) שנועד לעזור לכם להכיר את השוק וההתנהלות שלו, לפני שאתם נכנסים אליו ומשקיעים בו את הכסף שלכם. זה יחסוך לכם עוגמת נפש, כסף, זמן ויאפשר לכם להשקיע בצורה חכמה.

 

מדוע משתלם להירשם לקורס נדל"ן?

התשובה לשאלה מדוע משתלם ונכון למי שרוצה להשקיע בשוק הנדל"ן האמריקאי ללמוד קורס מקצועי לפני כן מתחלקת לשלושה רבדים:

רובד ראשון – כל תחום צריך ללמוד לפני שמשקיעים בו, בוודאי כשמדובר על תחום כמו נדל"ן, בפרט במדינה אחרת. צריך להבין למה נכנסים ואיך מתנהלים בשוק כזה.

רובד שני –ישנם הרבה מקורות מידע זמינים היום על השקעות נדל"ן, אך הם לא יספקו את מה שהקורסים שלנו יכולים להציע לכם. בין אם זה בהיבט התיאורטי ובין אם זה בהיבט המעשי, בין אם זה בחומר הלימוד ובין אם זה ברמת ואיכות ההרצאות של חן גולדשטיין, מבעלי CPI ואחד המומחים בהשקעות בארה"ב (ומי שמעביר את הקורסים במכללה). למשל, לצד קורס מבוא שכולל התייחסות להיבטים שונים של נדל"ן בארה"ב, סוגי עסקאות, מסלולי השקעות, איך מאתרים ובודקים נכסים, הרי שאנחנו מציעים גם קורסים יותר ספציפיים שקשורים להיבטים כמו גיוס משקיעים או מסלולי השקעות ייחודיות, דברים שאי אפשר למצוא בשום מקור מידע, בטח לא ברמה מקצועית ומדויקת כמו אצלנו.

רובד שלישי – הקורס מספק ערך מוסף רב, בין אם זה היכרות עם חומרים ומידע שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, למידה דרך ניסיון של אחרים, דוגמאות של השקעות אותן ניתן לנתח, נטוורקינג עם שאר החברים לכיתה ועוד. אצלנו במכללת CPI תוכלו גם ליהנות ממועדון משקיעים הכולל את כל מי שלמד אצלנו והשקיע. מועדון זה יאפשר לכם לייצר קשרים והשקעות משותפות עם משקיעים אחרים, להתייעץ, לקבל מידע ועזרה ממשקיעים שונים ועוד.

 

אילו קורסים ניתן למצוא במכללת CPI ומה מתאים לכם?

אצלנו במכללה תוכלו למצוא 5 קורסים שעוסקים בהשקעות נדל"ן בארה"ב. להלן סקירה קצרה שלהם.

קורס יסודות נדל"ן –  הקורס עונה על השאלה מדוע משתלם להשקיע בנדל"ן, למה בנדל"ן אמריקאי, מה הם סוגי ההשקעות האפשריים, מה נחשבת עסקה טובה, איפה אפשר למצוא נכסים, אילו עסקאות ניתן לבצע ועוד. קורס זה מיועד למשקיעים מתחילים שמעולם לא השקיעו ורוצים להכיר את התחום.

קורס נכסים מעוקלים – הקורס מתייחס לשאלה מה זה נכס מעוקל ואיך ניתן לגשת למכרז ולרכוש אותו. חן גולדשטיין הוא מומחה גדול בתחום והתלמידים יכולים ללמוד מהניסיון והידע שהוא צבר בתחום. הקורס יכול להתאים למשקיעים עם ניסיון וידע שרוצים להשקיע במסלול זה.

קורס גיוס משקיעים – במהלך הקורס לומדים התלמידים כיצד לגייס הון ומשקיעים להשקעות משותפות. הקורס מיועד למי שאין כסף או אין מספיק כסף להשקעה אבל הוא רוצה ללמוד כיצד לגייס הון להשקעות נדל"ן בארה"ב.

קורס נכסים מוזנחים – במהלך הקורס לומדים כל מה שצריך לדעת רכישת נכס מוזנח, השבחתו והשכרתו. הקורס מלמד על ניתוח שוק, ניתוח נכס, חוזים ועוד. הקורס מיועד למשקיעים שרוצים למנף את ההשקעות והנכסים שלהם.

קורס ZILLO קורס המספק מידע על אתר הנדל"ן החשוב ביותר בשוק האמריקאי, עם כל ההסברים על מונחים ומושגים בתחום. הקורס מיועד לכל מי שיש לו ידע בנדל"ן ורוצה ללמוד כיצד להיכנס לשוק חדש.

לכל מסלולי הלימוד >>>

 

מה התלמידים אומרים על המכללה

"בתור מישהי שעשתה תואר ראשון ותואר שני, אני יכולה להגיד שהקורס והסיור נתנו לי כלים ופרקטיקה שלא קיבלתי בשום מקום אחר ואני ממש מאושרת. אני מבינה שבעזרת הכנסה פסיבית אני דואגת לעצמי לשנים קדימה".

עדן פרג'

תל אביב

"מי שבאמת רוצה לצבור תשואה ולנסות דברים מעבר לים, זה המקום לעבוד עם CPI. יש לכם מעטפת מלאה, שעוזרים לכם 24/7 בכל שעה בווטסאפ, בטלפונים, בארץ, בחו"ל. בהחלט מדהים, אני אהבתי מאוד וממליץ בחום".

דורון ויספיש

אבן יהודה

"הליווי שלכם הוא בעל ערך פשוט מטורף. ממש עוזר לנו להרגיש ביטחון במהלך שאנחנו עושים. הפתיחות שלכם, השיתוף שלכם, אתם עונים לכל דבר. מוסיפים לנו המון המון ידע שזה מדהים בעינינו, והמון תודה על זה".

ריקי ואופיר אייזיק

חולון

"זה כמו לצאת מחושך לאור. היום אני מרגיש שאני יכול פשוט לצאת ולכבוש את העולם. ה- value for money היה פה מדהים. השירות שקיבלתי והידע שקיבלתי פה, והיחס האישי – זה היה מדהים. אני מאוד מאוד מרוצה".

עופר בן חגי

רמת גן

"אני המון שנים בתחום הנדל"ן, ואחרי הסיור אני מרגישה הרבה יותר בטוחה להשקיע בארצות הברית. העיקר זה לבנות משהו עם אנשים שעשו את זה, ועשו את זה בגדול. אני ממש ממש ממליצה. זה כמו משפחה, יש למי לפנות".

מורן לוי

ראשון לציון

"הצטרפתי לקורס בשביל להיות בחופש כלכלי. להשקיע, שיהיו לי נכסים משלי. בארצות הברית זה פחות כסף להשקיע, וכסף שלך עושה כסף. אני מחפש לעשות עסקת בנייה חדשה. לקנות קרקע ולבנות Single Family, למכור אותו ולצאת עם הרווח שלי".

עלא ראבי

ג'לג'וליה

"ראינו הרבה נכסים, למדנו איך לזהות נכס, מה צריך להבין בו, איך משפצים אותו, הערכת שוק. מה שהכי חשוב זה היה יחס אישי. חן עונה תמיד לטלפונים, לווטסאפים, נמצא בשטח ומעוניין לעזור כל הזמן".

שלום רפול

ביתר עילית

"קיבלתי פה הרבה כלים והרבה ידע איך להמשיך. אני רוצה להגיד תודה רבה שלימדתם אותי ונתתם לי את הידע. אני רוצה להמליץ לאנשים – תשקיעו קודם בעצמכם לפני שאתם מתחילים להשקיע בנדל"ן. תלמדו ותדעו".

בניה בן חגי

רמת גן

"קיבלנו כלים לעבודה בצורה פנומנלית. ראינו את כל השלבים, את כל סוגי הנכסים וכל סוגי המסלולים. זה נתן לי הרבה מאוד כלים ואני בטוח אמשיך בזה. הצוות של CPI מושלם. הם עזרו ונתנו ותמכו והם עוד ימשיכו".

אלי ארזי

ראשון לציון

"אחרי כל התיאוריה שלמדנו, זה השלב שבו נוגעים בחומר בידיים. פוגשים את האנשים שעושים את העבודה. התוכניות שלי זה קודם כל לעשות עסקה ראשונה בתור פליפ שלי ולצרף עוד משקיע, ולאחר מכן להמשיך בפרויקטים של פליפים ופרויקטים של קרובים שלי".

הרצל קריחלי

קדימה

"הרבה מעבר לציפיות. גם החבר'ה, גם הצוות, גם הלמידה. הרגשתי שאני בידיים טובות, ואני מתעסק עם אנשים שיש להם ידע, ניסיון ואמינות. לסיכום היה מעבר למצופה. אני מתכוון לעשות Buy and Hold ולמנף את הכסף אם אפשר".

שלומי לוי

רמת פולג

"הקורס נתן לי יכולות וכלים, שאני רק מת כבר להתחיל. המסלול שאני בחרתי לעשות נקרא BRRRR שהמטרה שלו זה להחזיק בנכס ולהכניס דייר שמשלם את המשכנתא. ההמלצה שלי, לכו עם חן גולדשטיין. הוא נותן לנו דברים שמעבר ללימודים התיאורטיים".

אלי ביז'אווי

נתניה

"לי היה חשוב ללמוד איך לעשות את הדברים לבד, בעצמי. בהתחלה הבטן מתהפכת ולאט לאט אתה מבין את הסיסטם, אתה פורץ את הגבולות של עצמך, ומתחיל להתרחב ולגדול. וזו הרגשה נהדרת – להגשים את עצמך. חן והצוות שלו פשוט מדהימים".

אופיר ג'אן

ראשון לציון

"אני מאוד מאוד שמח שלקחתי את ההחלטה הזו – עם חן ספציפית, וגם עם הצוות שלו – סופר מקצועיים, ענייניים, תומכים, ואני מאמין שיהיה לנו עוד עתיד ארוך ביחד. חן הוא הבנאדם הנכון. כל החששות שהיו לי לפני, עכשיו נעלמו".

רון בנימין

נתניה

"בקורס קיבלתי את הכלים לגשת להשקעה יותר בטוח. עכשיו אני מרגיש מוכן להשקעה ראשונה, זה כנראה יהיה נכס להשקעה לטווח ארוך. באמצעות הנדל"ן אני רוצה להשיג חופש כלכלי. להפסיק לחשוב איך אני מסיים את החודש".

לירון סמרה

אזור הדרום

"לא היה לי ניסיון בנדל"ן. אחרי שלמדתי את כל הקורס, יש לי מספיק ידע לקנות נכס, להשקיע את הכסף שלי בביטחון".

דניאל סמרה

אשדוד

"יש פה רמת ידע מטורפת. נחשפתי לתכנים שלא הכרתי בעבר, שלא שמעתי עליהם אפילו. כל מיני רעיונות שממש נתנו לי כיווני חשיבה שאני לוקח אפילו אלי לעבודה שאני עובד בה – שזה להתבונן בדברים בדרך יצירתית יותר".

בני בקבני

פתח תקווה

"לא היה לי ידע בנדל"ן. לקחתי את תוכנית הליווי, שמקיפה את כל התהליך של לקנות, לשפץ, ולמכור או להשכיר. כל שאלה, כל דבר שאני צריך – יש לי למי לפנות, יש לי עם מי לדבר".

תמיר חביב

מרחביה

“רציתי ללמוד איך להשקיע בבתים בפלורידה והחלטתי להירשם לפרויקט. במהלך התוכנית סיימתי את העסקה הראשונה ואנחנו כבר בעיצומה של ההשקעה הבאה שלי”.

שחק מימון

ראשון לציון

“שלושה חודשים אחר כך כבר הייתי בתוך עסקה עם חן. בשלב הזה התיאבון שלי לנדל"ן ולעסקאות רק גדל. הסיור משקיעים היה כמו קורס בפני עצמו. לפגוש בשטח את בעלי המקצוע, ואת הנכס עצמו שקניתי עם חן. שבועיים אחר כך קניתי את הנכס השני שלי".

מוטי קקון

גני תקווה

“התחלנו עם הון מאוד נמוך, של כמה מאות אלפים, והיום אנחנו עומדים על כמה מיליונים. קנינו למעלה מ-11 יחידות דיור. כל החששות שלי פגו אחרי המכירה הראשונה”.

מוטי בורק

“שהקורס היה שווה כל שקל. לגמרי. גם לא היה יקר בהשוואה לקורסים אחרים שיש בשוק. מי שרוצה נדל"ן בארה"ב – אני חושב שזה אחד הקורסים, אם לא "הקורס" שהכי שווה לעשות אותו".

אלון יוחאי

“אני נמצא היום בעסקה משולשת – יש לי שלושה נכסים בארה"ב. חן ליווה אותנו כל הדרך, הסביר מה הוא עושה בכל שלב. יש הרבה ניואנסים שצריך ללמוד תוך כדי, מושגים חדשים שלא הכרתי ולא חשבתי שצריך לשאול”.

אורי שביט

 

 

יתרונות של למידה במכללת CPI

אנחנו מציעים לכם לא רק קורס נדל"ן מומלץ אלא דברים נוספים שמהווים יתרון עבור התלמידים והמשקיעים שלנו, למשל:

  • ניסיון ארוך שנים בתחום הנדל"ן האמריקאי כולל ניסיון ייחודי וספציפי בתחום של נכסים מעוקלים, דבר שלא ניתן למצוא בשום חברה ישראלית אחרת.
  • ליווי לאורך כל הדרך. אנחנו מציעים שתי תוכניות ליווי מיוחדות המאפשרות לכם לקבל עזרה בבחירה ואיתור נכס, בדיקתו, רכישתו ומכירתו או השכרתו. אנחנו מלווים אתכם מהתחלה עד הסוף.
  • חברת CPI עובדת עם אנשי מקצוע המלווים את המשקיעים שלה בין אם זה בהיבט המשפטי, כל מה שקשור לתחום המסים, השבחת הנכס ועוד.
  • מועדון משקיעים המאפשר לייצר קשרים עם תלמידים ומשקיעים אחרים. במועדון אפשר לאתר משקיעים להשקעות משותפות, לגייס כסף להשקעות, להתייעץ ולקבל עזרה בתחום.
  • סיורי משקיעים – ניתן להצטרף לסיור בארה"ב במהלכו מבקרים בנכסים, נפגשים עם אנשי מקצוע, לומדים להכיר את השוק האמריקאי מקרוב.

לסיכום, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי עבורכם אודות קורס נדל"ן מומלץ עבורכם. אל תהססו, אנחנו כאן בשבילכם!

אין שום דרישה מלבד רצון ללמוד. אנחנו לא מחייבים את המועמדים להציג בפנינו תעודת בגרות או פסיכומטרי. מי שרוצה ללמוד על השקעות נדל"ן בארה"ב, מוזמן להירשם ולהצטרף. אנחנו מבטיחים לכם חווית למידה מהנה ומעשירה.

הקורסים שלנו נערכים במסגרת דיגיטלית. כלומר ניתן לרכוש את הקורס וללמוד אותו בבית או בעבודה, וכן הם נערכים במכללה בכיתות קטנות.

משקיע שרוכש את תוכנית ליווי VIP שאנחנו מציעים, מקבל אפשרות להירשם לכל הקורסים באופן דיגיטלי. מי שבוחר להירשם לתוכנית ליווי פלטינום, יכול ליהנות גם מלמידה במכללה בכיתות קטנות עם משקיעים נוספים. זו כמובן לא חובה להירשם לתוכניות ואפשר להירשם גם לכל קורס בנפרד.

חן גולדשטיין מבעלי CPI, הוא האיש שמעביר את הקורסים השונים. חן הוא משקיע בעל ניסיון רב בשוק האמריקאי. הוא ביצע הרבה מאוד השקעות בעצמו וכן הוא מלווה משקיעים רבים במשך שנים רבות. חן הוא מומחה בתחום רכישת נכסים מעוקלים וכמובן גם בהיבטים אחרים של השקעות בשוק.

הקורסים שאנחנו מעבירים במכללת CPI עוסקים גם בצד התיאורטי, למשל, הסברים על נכסים, השקעות, אופי ביצוע עסקה ועוד. אך גם בצד המעשי ובפרט בכל מה שקורה בשוק האמריקאי היום. למשל, התייחסות למחירי נדל"ן, תשואות, ריביות ועוד.

אנחנו עוקבים אחרי כל מה שקורה בשוק ומספקים לתלמידים שלנו את כל המידע שהם צריכים בזמן אמת, על מנת שהוא ישרת אותם בכל השקעה שהם מתכוונים לבצע.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?