fbpx

השקעות נדל"ן בג'קסונוויל

העיר ג'קסונוויל בפלורידה מושכת אליה לא מעט משקיעי נדל"ן, בפרט מישראל. זה לא מקרי. מדובר בעיר הגדולה ביותר בארה"ב מבחינת שטח והגדולה ביותר בפלורידה מבחינת אוכלוסייה. יש בה את כל מה שמשקיעי נדל"ן מחפשים. אם אתם מחפשים השקעות נדל"ן אטרקטיביות, אנחנו במכללת CPI נעזור לכם למצוא אותן בעיר ולבצע אותן בחוכמה. 

הדברים הראשונים שעולים לנו בראש כשאנחנו שומעים את השם "פלורידה" הם פארקי השעשועים של דיסני, קבוצות הספורט האיכותיות במדינה, החופים המרהיבים שיש למדינה להציע, והבדיחות שנוצרו במשך השנים על המדינה ועל האנשים שהולכים להתגורר בה.

אך פלורידה גם מציעה לנו משהו שמדינות רבות אחרות בארה"ב לא בהכרח מציעות, אפשרויות השקעות נדל"ן אטרקטיביות. בראש ובראשונה, בעיר ג'קסונוויל. משקיעים רבים ובפרט ישראלים, בוחרים להשקיע בה, בידיעה ששם יוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות, הן בגלל סוג ואיכות הנכסים והן בזכות הביקוש הרב שקיים לנכסי מגורים בקרב אוכלוסיות שונות. 

 

קצת על העיר ג'קסונוויל

העיר ג'קסונוויל , ממוקמת בחלק הצפוני של פלורידה, ונמצאת על רצועת חוף מרשימה ויוצאת דופן ביופייה. זו העיר הגדולה בפלורידה, ולמעשה מבחינת השטח שלה, היא הגדולה בארה"ב. מבחינת אוכלוסייה, היא הגדולה בפלורידה וממוקמת במקום ה-12 בכל ארה"ב. 

בעיר אפשר למצוא מערכת חינוך חזקה ואיכותית, משטרה חזקה, ובמשך השנים התפתחה בה גם תרבות ספורט איכותית (בפרט פוטבול) וכן היא משכה אליה לא מעט יוצרי קולנוע שנעזרו בה לצורך צילום סרטים. בחופי העיר שוכנים בסיסי צבא, שייצרו ומייצרים הרבה מאוד מקומות תעסוקה. דוגמא לסיור משקיעים שביצענו בחודש פברואר האחרון בג'קסונוויל.

ישנן 3 סיבות מדוע תושבים רבים בארה"ב בוחרים להגר אל ג'קסונוויל:

  1. מדובר בעיר עם מזג אוויר מאוד נעים. בקיץ חם ולח, בחורף חם ויבש. התקופה הגשומה היא בין מאי לספטמבר, אך גם אז שורר מזג אוויר חם בעיר. 
  2. העיר נהנית משוק עבודה מפותח ואטרקטיבי. זו עיר ההייטק השישית בגודלה בארה"ב, והיא נהנית גם ממקורות תעסוקה שמייצר הצבא האמריקאי במקום. נכון לשנת 2024, האבטלה בעיר עומדת על 3 אחוז, והכנסות משק בית ממוצע עומד על למעלה מ-50 אלף דולר. 
  3. זו עיר עם אוכלוסייה מגוונת, אנשים שנולדו בארה"ב, מהגרים ממדינות אחרות, סטודנטים זרים, בעלי דתות ואמונות שונות. כולם חיים ביחד בשלווה.
    עבור משקיעי נדל"ן מדובר במקום אטרקטיבי במיוחד, בזכות העובדה שזו עיר עם שטח עצום ויש בו הרבה מאוד נכסים בהם ניתן להשקיע, לרכוש, להשביח ולהשכיר. עצם העובדה שיש בעיר אוכלוסיות רבות ומגוונות, וקיים ביקוש רב, הופך את ההשקעות למשתלמות ומאפשר למשקיעים להחזיר את ההשקעה ולהרוויח ממנה.

השקעות נדל"ן בג'קסונוויל

 

על השקעות נדל"ן בג'קסונוויל

על מנת להבין עד כמה השקעות נדל"ן בג'קסונוויל הפכו למבוקשות, אפילו במונחים של השקעות נדל"ן בארה"ב, צריך להסתכל על שני הנתונים הבאים: מחירי הנדל"ן בעיר עלו ב-11% אחוז בשנים האחרונות, מה שמלמד על הביקוש הרב, והמחיר הממוצע לנכס עומד על קרוב ל-200 אלף דולר. זה מייצר אפשרויות רבות ומגוונות עבור משקיעים, בפרט ישראלים, המחפשים השקעות אטרקטיביות בארה"ב ובפרט בעיר. 

אנחנו במכללת CPI, מציעים לכם אפשרויות ללמוד על השקעות נדל"ן בארה"ב באופן כללי, מה שיעזור לכם לבצע השקעה בעיר בצורה חכמה. אנחנו מציעים לכם אפשרות להצטרף לסיור משקיעים בפלורידה ובפרט בעיר, על מנת להכיר אותה מקרוב, דרך הרגליים והעיניים ולא רק דרך האינטרנט, לבקר באתרים המיועדים להשקעה ובנכסים שנמצאים בבעלות משקיעים שלנו, לפגוש אנשי מקצוע מתחומים שונים שיכולים לעזור לכם בתהליך ההשקעה. כל זה יאפשר לכם להבין טוב יותר, מדוע השקעות נדל"ן בג'קסונוויל הן משתלמות. 

השקעות נדל"ן בג'קסונוויל הן אטרקטיביות מ-4 סיבות עיקריות:

סיבה ראשונה – בזכות איכות העיר, רבים מבקשים לעבור ולהתגורר בה, זה כולל גם זרים המחפשים עבודה בעיר, סטודנטים המבקשים ללמוד בה ועוד. זה יוצר ביקוש לנכסים, מה שפותח אפשרויות רבות עבור משקיעי  נדל"ן. 

סיבה שנייה – התשואה בעיר היא גבוהה. על פי נתונים שונים התשואה עומדת על קרוב ל-8%. זה הרבה מאוד עבור השקעות נדל"ן, בטח כשבוחנים את זה מול מקומות אחרים (בישראל למשל, התשואה עומדת על 1-2% בלבד). 

סיבה שלישית – איכות החיים בעיר מאוד טובה ויציבה. זה אומר, שאם בוחרים להשקיע בה, לא יהיה קשה למצוא שוכרים לטווח ארוך, ואם יהיה צורך אז יהיה קל למצוא שוכרים חלופיים. מדובר בעיר שנחשבת כבר שנים רבות לאחד המקומות הנעימים והטובים לחיות בו בארה"ב. 

סיבה רביעית – מזג האוויר בעיר ובכלל בפלורידה, הוא כזה שמאפשר גם איכות חיים טובה וגם מונע את הצורך לבצע שינויים נרחבים בנכס. הם עמידים ונשמרים לאורך זמן. זה מאפשר למשקיעים לרכוש נכס, להשביח אותו ולדעת שהם יכולים להשכיר אותו לטווח ארוך מבלי שיצטרכו להתעסק איתו. 

משקיעים מישראל יכולים למצוא אופציות שונות להשקעות נדל"ן בג'קסונוויל. הם יכולים למצוא השקעות לטווח קצר (רכישה ומכירה), השקעות לטווח ארוך (רכישה והשכרה), השקעות באופן עצמאי או עם משקיעים נוספים, ולא קשה למצוא נכסים מתחת לערך השוק הריאלי, מה שיאפשר לרכוש נכס בזול, להשביח ואז להשכיר או למכור אותו. כל זה ניתן לעשות אם מכירים את עולם הנדל"ן האמריקאי ומבצעים את ההשקעה בסבלנות ובחוכמה.

 

סיכום

אם אתם מעוניינים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב בצורה חכמה, הדרך הנכונה לעשות זאת היא איתנו, בעזרת הצוות של מכללת CPI. אם אתם מחפשים השקעות אטרקטיביות במיוחד, אין ספק שהשקעות בג'קסונוויל יכולות להתאים לכם. 

צרו איתנו קשר עוד היום, נקבע איתכם מועד לפגישה אשר בה תקבלו מאיתנו את כל המידע הרלוונטי בנושא.

 

השקעות נדל"ן בג'קסונוויל

תמונה של חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 100 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 25 ביקורות
×
js_loader

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?