איך הכי טוב לרכוש נדל"ן בארה"ב – דרך חברה או עצמאית? 

משקיעים ישראליים רבים המעוניינים לרכוש נדל"ן בארה"ב מתלבטים האם לעשות זאת דרך חברה או באופן עצמאי. אנחנו בחברת CPI רוצים להציג בפניכם את הדרך השלישית – האופציה המאפשרת לכם ליהנות מהטוב שבשני העולמות ולבצע השקעות נדל"ן אטרקטיביות ומשתלמות ביעדים שונים בארה"ב. 

ההחלטה האם לרכוש נדל"ן בארה"ב דרך חברה או באופן עצמאי, מלמדת לא מעט על המשקיע ועל דרך הפעולה שלו. ישנם משקיעים המעדיפים לשים את הכסף ושמישהו אחר, קרי חברה משקיעה, תעשה בשבילו את כל העבודה. מנגד, ישנם משקיעים המעדיפים לעשות הכל בעצמם על מנת לנהל בעצמם את התהליך ולא מוכנים להפקיד את הכסף וההשקעה שלהם בידי אף גורם אחר. 

לכל אחת מהדרכים יש יתרונות וחסרונות שחשוב מאוד להכיר. זה יקל עליכם לבחור באופציה השלישית, האופציה של חברת CPI – השקעות נדלן בארה"ב דרך האמצע המאפשרת לכם מצד אחד לשלוט בהשקעות שלכם, ומצד שני לקבל את כל הליווי, הידע והתמיכה שאתם צריכים בשביל להצליח. 

 

השקעות נדל"ן דרך חברה – מה זה אומר?

באמצעות השקעות נדל"ן בארה"ב דרך חברה, המשקיע מעביר את הכסף שלו לחברה המתמחה בהשקעות אלו והיא מבצעת אותן עבורו. המשקיע לא לוקח חלק בהחלטות על ההשקעות אלא שם כסף להשקעה וצוות החברה מחליט כיצד לפעול. שיטה זו פופולארית עבור אנשים שרוצים להשקיע אבל לא רוצים או לא יכולים להשקיע מזמנם בתהליך ההשקעה. הם מעדיפים שגורם אחר יעשה זאת, הם ישלמו לו וייהנו מהרווחים שהוא יוצר עבורם. 

 

 

יתרונות של השקעות דרך חברה

על פניו ישנם באופציה זו יתרונות רבים עבור המשקיע, לדוגמא:

  • לא צריך לבזבז זמן על למידה, איתור נכס, רכישה, מכירה או השכרה 
  • פועל מול גורם מקצועי המתמחה בתחום
  • לא מתמודד עם קשיים ומכשולים בדרך
  • לא צריך להתמודד עם בירוקרטיה או בעלי מקצוע מקומיים

חסרונות של השקעות דרך חברה

ישנם מספר חסרונות והם משמעותיים יותר מהיתרונות של התהליך:

  • המשקיע איננו חלק מתהליך קבלת ההחלטות בהשקעה
  • ישנן חברות שאינן מקצועיות ולא עומדות בהבטחות למשקיעים
  • עלול למצוא את עצמו ללא כסף וללא השקעה
  • בהיעדר שליטה על ההשקעה, המשקיע לא יודע אם היא באמת אטרקטיבית ומשתלמת

השקעות נדל"ן בארה"ב באופן עצמאי – מה זה אומר?

הרציונל של השקעות נדל"ן בארה"ב באופן עצמאי הוא פשוט –  המשקיע עושה הכל לבד.  הוא מאתר נכס, מגיש הצעה לבעליו, רוכש אותו, שוכר בעלי מקצוע לצורך השבחתו ולבסוף מוכר או משכיר אותו. הוא מבצע לבדו הכל, על כל המשתמע מכך, כולל הוצאת משאבי זמן, כסף ונסיעות רבות ותכופות למקום הנכס. 

יתרונות של השקעה באופן עצמאי:

  • מקבל החלטות באופן בלעדי
  • שולט בלוח הזמנים של ההשקעה (מצד המשקיע)
  • יכול לחסוך עלויות תיווך ולייצר רווח משמעותי ללא 'שותפים'

חסרונות של השקעה באופן עצמאי

בדומה להשקעות דרך חברה, גם כאן החסרונות משמעותיים ועולים על היתרונות:

  • יש צורך הכרחי להכיר את התחום על בוריו, לדעת בדיוק איפה וכיצד להשקיע, וזה דורש משאבים רבים 
  • ניהול ההליך באופן עצמאי מצריך ידע והבנה בניהול משאים ומתנים וניסוח חוזים, היכרות עם מוסדות מקומיים, ביקורים בנכס ועוד. אלו דברים שעולים הרבה מאד כסף ולוקחים זמן
  • מצריך התמודדות לא פשוטה עם קשיים ומכשולים כלכליים ובירוקרטיים שונים
  • חוסר ניסיון עלול להוביל לחוסר יכולת לזהות עסקאות משתלמות או לסגת בזמן מעסקאות לא משתלמות
  • מצריך פיתוח יחסי אמון עם גורמים המעורבים בהשקעה ומוניטין

חברת CPI מציעה – הדרך השלישית

אנחנו בחברת CPI מציעים לכם את דרך האמצע, זו המאפשרת לכם גם ליהנות מהשקעות באופן עצמאי (או דרך גורמים שונים) וגם לקבל מאיתנו את כל הידע והתמיכה להחלטות טובות ונבונות יותר. כך תהיה לכם שליטה מלאה והבנה האם ההשקעה בכסף שלכם מתבצעת כפי שאתם רוצים במטרה לאפשר לכם לייצר רווח כפי שאתם מצפים שיקרה. 

אתם מקבלים מאיתנו את הכלים לייצר השקעות לבד או עם גורמים שונים באמצעות:

  • למידה –  אנחנו מציעים לכם קורסים מקצועיים המתייחסים לכל הנושאים בתחום וכוללים את כל הידע הדרוש לצורך השקעות נדל"ן בארה"ב כולל סוגי עסקאות, סוגי נכסים, דרכים כיצד ניתן לרכוש נכס בארה"ב במחיר נמוך מערך השוק, איך אפשר לקבל הלוואות, איך ניתן לרכוש נכסים באמצעות מינוף, איך מגייסים משקיעים, איפה משתלם להשקיע, מה זו השקעה בנכסים מעוקלים, מוזנחים ועוד. 
  • תוכניות ליווי אנחנו מציעים למשקיעים שלנו שתי תוכניות ליווי בהן גם ניתן ללמוד מהקורסים שאנחנו מעבירים וגם ליהנות מליווי עסקי, החל מאיתור הנכס ועד להשלמת הרכישה, או ניהול העסקה עבור המשקיע. תוכניות אלו עוזרות למשקיע לבצע את ההשקעה בליווי מקצועי של אנשי צוות מנוסים. יחד עם זאת, בניגוד להשקעות בחברה, הוא מחליט על ההשקעה, הוא מחליט איזה נכס לרכוש, איפה וכיצד. בעזרת הידע שהוא רוכש בקורסים שלנו המשקיע יכול לפקח טוב יותר על ההשקעה ולוודא שהיא נעשית לשביעות רצונו.
  • מועדון משקיעים – אחד היתרונות בדרך שלנו הינו מועדון בו חברים כל המשקיעים שלנו. כך הם יכולים ליהנות מנטוורקינג, לייצר שיתופי פעולה עסקיים, לגייס משקיעים, לקבל עצות ועוד.
  • סיור משקיעים כחלק מתוכנית הליווי שלנו וכחלק מהשירותים שאנחנו מציעים למשקיעים אפשר להצטרף לסיורי משקיעים שלנו בארה"ב. אנחנו מבקרים בנכסים המיועדים להשקעה, פוגשים את הצוותים איתם אנחנו עובדים בארה"ב, לומדים איך תהליך ההשקעה מתנהל מהצד האמריקאי. דברים שיכולים לספק למשקיע הישראלי עוד רובד של ידע רלוונטי להשקעה. 

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך בטוחה, נוחה ומשתלמת להשקיע בנדל"ן אמריקאי, אנחנו מציעים לכם את הדרך שלנו ולא לעשות את זה בעיניים עצומות דרך חברה ולא לעשות את זה לבד. העזרו באנשי מקצוע שלנו בחברת CPI, פנו אלינו וקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם! 

האם אפשר להשקיע בארה"ב בלי לדעת אנגלית?

באופן טבעי, תמיד עדיף לעשות עסקאות בארה"ב כשיודעים אנגלית וברמה טובה. בוודאי אם משקיעים באופן עצמאי. עם זאת, זו לא חובה. יש מספיק כלים שמאפשרים להתגבר על מכשול זה. 

אם אני משקיע דרך CPI, האם עלי להגיע לבקר בנכס בארה"ב או מישהו מטעמכם עושה זאת עבורי?

זה לא חובה לבקר בנכס. זה אפשרי ויש משקיעים שעושים זאת, בוודאי אם מבצעים השקעות לטווח ארוך (השכרה), אבל זו לא חובה. אפשר לנהל את כל גם מרחוק. אנחנו נדאג לספק את הכלים והמידע על כך. 

איך אדע אילו מסים עלי לשלם אחרי השקעה?

יש לנו צוות מקצועי שעוזר בהיבט זה לרבות רואה חשבון שמלווה ומספק את כל התשובות וכן אנחנו דואגים להפנות לעורכי דין רלוונטיים. מי שמשקיע דרכנו, ובוודאי מי שפונה לתוכנית הליווי שלנו, לא נשאר לבד. 

האם תוכניות הליווי רלוונטיות לכלל המשקיעים?

התוכניות יכולות להתאים לכולם, אך ישנם הבדלים בין שתי התוכניות שאנחנו מציעים.
תוכנית VIP שכוללת ליווי בעסקה ראשונה מתאימה יותר לאנשים שמעולם לא עשו עסקת נדל"ן ורוצים ליהנות מליווי מקצועי. תוכנית פלטיניום מתאימה למשקיעים המעדיפים שמישהו אחר ינהל עבורם את העסקה מהתחלה ועד הסוף.  

איך הכי טוב לרכוש נדל"ן בארה"ב - דרך חברה או עצמאית?
איך הכי טוב לרכוש נדל"ן בארה"ב – דרך חברה או עצמאית?
חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?