השקעות נדל"ן בחו"ל

יותר ויותר ישראלים מבינים ששוק הנדל"ן הישראלי קטן מדי ולא משתלם להשקעה, מסיבה זו רבים פונים לשווקים בחו"ל. אך יש השקעות נדל"ן בחו"ל ויש השקעות נדל"ן בארה"ב. אנחנו במכללת CPI מציגים לכם כאן את כל היתרונות שיש לשוק האמריקאי להציע לכם ביחס לשווקים אחרים.

במשך שנים רכישת דירה בישראל הייתה נחשבת להשקעה האיכותית והבטוחה מכולן. גם היום היא נחשבת להשקעה משתלמת ברוב המקרים, אך ההבדל הוא שאם בעבר היה ניתן לבצע אותה בתנאים נוחים יחסית, הרי שהיום זו השקעה כמעט בלתי אפשרית בגלל מחירי הנדל"ן. היא גם לא משתלמת כמו שהייתה בעבר מאחר ולצד עליית המחירים התשואה מאוד נמוכה, וכיום שוק השכירות הישראלי מספק תשואה רק של 2-3 אחוז בשנה בלבד.

הגלובליזציה מצד אחד, והגידול במקורות מידע וכלים להשקעה מאידך, מאפשרים לישראלים רבים למצוא דרכים להשקיע את הכסף שלהם בהשקעות נדל"ן בחו"ל. בין היעדים הפופולאריים נמצאות מדינות כמו יוון, פולין, הונגריה, פורטוגל, קפריסין ומדינות אירופאיות נוספות.

אנחנו במכללת CPI ממליצים לכם לפנות לשוק האמריקאי, שם תוכלו ליהנות מאופציות השקעה הרבה יותר איכותיות ומשתלמות. אנחנו גם נשמח ללמד אתכם איך משקיעים בצורה נכונה וללווות אתכם לאורך כל התהליך.

ליווי השקעות נדל"ן בארה"ב >>>

 

סקירה – היתרונות של השוק האמריקאי על פני השוק האירופאי

בשביל להבין מדוע השקעות נדל"ן בארה"ב הן משתלמות יותר מאשר במדינות אחרות, בפרט המדינות שציינו, רצוי לבחון את היתרונות על פי שורה של נקודות, חיוניות לכל השקעה:

שפה ותרבות – אחת הסיבות שבגינה ישראלים רבים בוחרים להשקיע באירופה הינו הקרבה. הרבה יותר קל (וזול) לטוס לראות מה קורה עם ההשקעה שלנו ביוון מאשר בארה"ב. אך למרחק אין חשיבות אמיתית. אפשר להשקיע גם בלי לבקר במקום או לבקר בו רק פעם אחת. לעומת זאת יש חשיבות לשפה ולתרבות של המקום. בין אם זה בשלבים בהם רוצים לאתר נכסים, לבחון עסקאות, לבצע רכישה או בשלב מאוחר יותר, כשרוצים להשביח את הנכס, למכור או להשכיר אותו. בכל אחד מהשלבים הנ"ל, יהיה הרבה יותר פשוט לעשות עם אנשים דוברי אנגלית שעובדים ובתרבות שאנחנו מכירים יותר טוב.

ידע – ידע הוא כוח והוא בוודאי חשוב שאנחנו ניגשים לבצע עסקאות נדל"ן בכלל ובפרט בחו"ל. למשקיעים המעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן בארה"ב יש הרבה מקורות מידע זמינים ואמינים מאשר למי שרוצה לבצע עסקאות במקומות אחרים. אנחנו במכללת CPI מספקים לכם את הידע הדרוש וגם מפנים אתכם אל המקומות הנכונים בשביל לקבל את המידע בשביל לבצע עסקאות נדל"ן בצורה אופטימלית.

ביקוש והיצע – אחת הסיבות המשמעותיות ביותר מדוע השוק האמריקאי טוב יותר להשקעה מאשר שווקים אחרים בעולם הינה העובדה שיש בו היצע משמעותי של נכסים להשקעה וביקוש עצום. זה קשור לגודל של ארה"ב, לצרכים של התושבים, לעובדה שהרבה מאוד אנשים מעוניינים להתגורר במדינה. עבור משקיעים זה הרבה יותר משתלם להשקיע בשוק שיש בו היצע וביקוש משמעותיים ולא מוגבלים. נכון שהונגריה איננה מדינה קטנה, אך סביר להניח שמרבית הביקוש הוא בבודפשט ולא בערים אחרות, כך גם במדינות אחרות ביבשת. בארה"ב, הביקוש מתפרס על פני אזורים רחבים במדינה.

תשואות – סיבה נוספת מדוע השוק האמריקאי משתלם יותר להשקעות מאשר שווקים אחרים, זו התשואה שהוא מספק למשקיעים. שוק השכירות האמריקאי מספק תשואה של קרוב ל-10 אחוז בשנה. בישראל, כפי שציינו, מדובר על 2-3 אחוז. יוון קרוב ל-7 אחוז, פורטוגל, קרוב ל-5 אחוז (פורטו) 6-8 אחוז (ליסבון), הונגריה 6-8 אחוז כששכירות קצרת טווח מגיעה לתשואה של 10 אחוז ובודפשט הממוצע הוא 5 אחוז. צריך לזכור שמאחר והשוק האמריקאי הוא יותר גדול ויש בו ביקושים גבוהים יותר, אזי שישנם הרבה יותר מקומות בהם התשואה מגיעה לאחוזים שציינו (או מעבר לכך). במדינות אחרות, ייתכן שבמקום קטן התשואה תהיה גבוהה אך הביקוש יהיה מאוד נמוך ואז אפשר לרכוש נכס ולהיתקע איתו מבלי ליהנות ממנו.

מסלולי השקעה – במרבית המדינות ההשקעה מתבצעת במסלולים סטנדרטיים  – רוכשים נכס קיים, משביחים אותו ואז מוכרים או משכירים. בארה"ב ישנן אופציות רבות נוספות, זולות ומשתלמות יותר. למשל, ישנה אפשרות לרכוש נכס מעוקל באמצעות מכרז של בית המשפט. נכס הנמצא תחת עיקול הינו נכס שנלקח מבעליו על ידי הבנק מאחר ובעליו לא עמד בהחזרי תשלומי המשכנתא או הלוואה שלקח, ולכן הוא עבר לרשות בית המשפט. הנכס מוצע למכירה בפחות מ-50-70 אחוז מהערך האמיתי שלו, מה שמאפשר השקעה במחיר נמוך ויצירת רווח משמעותי לאורך זמן. התהליך נעשה בדרך מאוד פשוטה וכל אחד יכול ליטול בה חלק.

יציבות – אחת הסיבות שהרבה ישראלים נהרו במשך השנים למדינות כמו יוון, גיאורגיה או מדינות אחרות במה שהיה בעבר הגוש הקומוניסטי, אלו המחירים הזולים והנוחים להשקעה. הבעיה היא שמדינות אלו לא תמיד יציבות מבחינה כלכלית ו/או פוליטית (מה שמשפיע כמובן על מחירי הנדל"ן ואופציות ההשקעה). הדוגמא הקלאסית הינה יוון שעברה זעזוע כלכלי עמוק בשנות האלפיים. בארה"ב, לעומת זאת, יש אומנם תנודות כלכליות כפי שיש בכל מדינה, אך היא נחשבת לשוק יציב, חזק, ומושך אליו משקיעים מכל העולם.

לכל הטיפים להשקעה בטוחה בארה"ב >>>

איך אנחנו עוזרים לכם להשקיע בארה"ב

אנחנו ב- CPI מציעים לכם קורסים המלמדים כיצד להשקיע בנדל"ן בארה"ב. הקורסים מועברים על ידי חן גולדשטיין, מבעלי החברה ואחד המומחים הגדולים להשקעות נדל"ן בארה"ב.

מלבד הקורסים, אנחנו מציעים לכם תוכניות ליווי לתהליך ההשקעה ותוכלו גם להצטרף למועדון המשקיעים שלנו,. במועדון תוכלו ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם משקיעים נוספים, לייצר עמהם השקעות משותפות, להתייעץ ולקבל מידע חיוני להשקעות בארה"ב.
צרו קשר עכשיו >>>

לא. אין צורך להחזיק באזרחות או דרכון אמריקאי. החוק האמריקאי איננו דורש זאת ממשקיעים בנדל"ן.

בעיקרון, אנחנו ממליצים להגיע לבקר בנכס לפחות פעם אחת בשביל לראות אותו ולדעת במה אתם משקיעים. כמו כן, במסגרת סיורי משקיעים שאנו מארגנים, המשתתפים נפגשים עם בעלי מקצוע איתם אנחנו עובדים, כולל בהיבטים הקשורים להשבחת הנכס.

עם זאת, זו לא חובה. יש לנו מספיק כלים וידע לעזור למשקיעים להשקיע בנדל"ן במדינה, גם אם הם לא יכולים או מעוניינים לטוס ולבקר שם.

אנחנו מציעים שני מסלולים של תוכניות ליווי למשקיעים:

תוכנית ליווי VIP הכוללת את כל הקורסים שאנחנו מספקים באופן דיגיטלי, פגישה עם מנטור אישי, ליווי של המשקיע מהשלב הראשון עד לשלב סגירת העסקה וכן אפשרות להצטרף לסיור משקיעים בארה"ב. התוכנית מתאימה למשקיעים בפעם הראשונה.

תוכנית ליווי פלטינום הכוללת את כל מה שיש בתוכנית VIP, פלוס כל הקורסים בכיתות קטנות במכללה, התחייבות לעסקה מצידנו. התוכנית מתאימה למי שרוצה שאנחנו ננהל עבורו את כל תהליך ההשקעה.

התשובה היא לא. אם בוחנים את כל עלויות העסקה, וכן את התשואות שניתן להפיק ממנה, אזי שהשקעה בארה"ב עולה פחות, דורשת פחות זמן, ומייצרת תשואה משמעותית יותר, בוודאי אם מדובר בעסקה ארוכת טווח.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?