השקעות נדל"ן בניו יורק 

כשאנשים שומעים את השם "ניו יורק" הם רואים בדמיונם את מנהטן, טיימס סקוואר, סנטרל פארק ואת גורדי השחקים המוכרים והאהובים. כשמשקיעי נדל"ן שומעים את השם, הם מכוונים למדינת ניו יורק, שם כדאי מאד לרכוש נכסים בזול בערים שונות ומגוונות. אנחנו בחברת CPI נעזור לכם למצוא אוצרות נדל"ן במדינת ניו יורק בתנאים אופטימליים. 

עד לפני שנים לא רבות, רבים שהאמינו שאם כבר להשקיע בנדל"ן בארה"ב, אזי שהדבר הנכון לעשות הוא להשקיע בעיר ניו יורק. היו לכך הסברים שונים כמו למשל העובדה שהעיר נהנתה מהגירה חיובית, משכה אליה הרבה מאוד צעירים, אנשים הגיעו אליה ממקומות שונים ויצרו ביקוש משמעותי לנדל"ן בעיר. 

במשך הזמן חל שינוי בתפיסה זו בעקבות שינויים שהתרחשו בעיר ובעקבות כך בשוק הנדל"ן המקומי. העלייה ברמת החיים בעיר לצד הביקוש הרב, הביאה לעלייה דרמטית במחירי הנדל"ן בעיר, מה שהפך את ההשקעה בה לפחות משתלמת. העלייה שחלה במחירים הייתה בגובה של 2%, אך התשואה היא יחסית נמוכה, בוודאי ביחס לערים אחרות במדינה. לכן אנחנו בחברת CPI ממליצים ללקוחות שלנו להשקיע בניו יורק המדינה ולא בהכרח בניו יורק העיר. 

מעט על מדינת ניו יורק

מדינת ניו יורק שוכנת בחוף המזרחי ונחשבת לאחת המדינות העשירות והמשמעותיות בארה"ב הן בהיבטים כלכליים, והן בהיבטים תרבותיים ואחרים. בשביל להבין עד כמה היא חשובה, אזי שכלכלת ניו יורק ממוקמת במקום ה-11 בין כלכלות העולם! במדינה מתגוררים קרוב ל-20 מיליון איש וכאמור שוכנת בה העיר ניו יורק בה נמצאים המבנים העסקיים והחברות הגדולות והחשובות בעולם. מדי שנה מגיעים אליה מיליוני תיירים ונכנסים אליה מדי יום עשרות אלפי אנשים המגיעים לעבוד בה, רובם מתגוררים ביישובים הקרובים אליה. 

במדינות ניו יורק אפשר למצוא את מוסדות חינוך ואקדמיה המובילים בארה"ב, חברות הייטק וחברות מסחר, יישובים עם רמת חיים מאוד גבוהה ואוכלוסייה מגוונת הן מבחינה אתנית והן מבחינה דתית. המדינה מושכת גם אנשים רבים המגיעים ממדינות שונות לעבוד בה, בין אם זה בחברות רב לאומיות ובין אם זה בחברות מקומיות. 

שוק הנדל"ן בניו יורק

שוק הנדל"ן במדינת ניו יורק הוא אחד השווקים החשובים לכלכלת המדינה. ישנם הרבה מאוד ערים המושכים אליהם מהגרים ותושבים ממקומות שונים, ולכן ישנו ביקוש רב גם מחוץ לעיר ניו יורק לנדל"ן לרכישה ובעיקר להשכרה. 

אחד היתרונות הבולטים של השקעות נדל"ן בניו יורק הינו היציבות והתשואה המשמעותית שניתן ליהנות ממנה במקומות רבים במדינה. בין היישובים הפופולאריים להשקעה אפשר למצוא את רוצ'סטר השוכנת במחוז מונרו במדינת ניו יורק. העיר נמצאת במרכזו של המטרופולין השני הגדול במדינה (אחרי העיר ניו יורק). שם התשואה על בית פרטי יכולה להגיע ל-12%. 

כמו כן, אפשר לציין מקומות נוספים כגון: וויט פליינס, קוראם, ניו רושל, מינלואה, כל אחד מיישובים אלה מאפשר ליהנות מתשואה ממוצעת של 10%. ניתן למצוא בהם נכסים בזול, להשביח ולהשכיר אותם. הביקוש ביישובים חל בקרב זוגות צעירים המבקשים לצאת מהעיר הגדולה ולעבור לפרברים וגם בקרב זוגות מבוגרים המחפשים מקומות שקטים עם איכות חיים גבוהה. 

הביקוש לנכסים מחוץ לניו יורק הוא גבוה וניתן למצוא בקלות רבה רוכשים או שוכרים (על פי סוג ההשקעה), ניתן גם ליהנות מתשואה הרבה יותר משמעותית מאחר ואפשר למצוא נכסים מוזנחים או נכסים מעוקלים אותם אפשר לרכוש במחירים נמוכים (50%-70% מערך הנכס) להשביח אותם ואז להוציא אותם למכירה או השכרה. 

צריך לזכור כי יותר אנשים יעדיפו לצאת מהעיר ניו יורק ולחפש נכסים ביישובים במדינה מאשר להתגורר בעיר עצמה, לא רק בגלל העלייה במחירי הנדל"ן, גם בגלל שרמת החיים בעיר מאוד יקרה בזמן שרמת החיים ברוצ'סטר ובמקומות אחרים הרבה יותר מתאימה ליכולות שלהם. 

 

מה אנחנו מציעים לכם?

אנחנו בחברת CPi מציעים למשקיעים שלנו מגוון אפשרויות גם ללמוד כיצד להשקיע במדינת ניו יורק ובכלל בארה"ב וגם אופציות משתלמות להשקעה. הנה מספר דרכים כיצד אנחנו נעזור לכם להשקיע:

קורסים

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון של קורסים שיעניקו לכם את כל הכלים והידע הדרושים לצורך השקעה בנדל"ן בארה"ב ובפרט בניו יורק. אנחנו מציעים 5 קורסים: 

השקעות

אנו מציעים לכם אופציות מגוונות להשקעה בארה"ב ובניו יורק בפרט: 

  • נכסים מוזנחים – איתור נכסים מוזנחים, השבחתם ומכירתם או השכרתם. 
  • רכישת נכסים זולים – איתור נכסים במחירים נמוכים מערך השוק. 
  • נכסים מעוקלים – בעזרת חן גולדשטיין, מבעלי החברה ומומחה בתחום, נעזור לכם להגיש הצעה למכרז לבית המשפט האמריקאי עבור נכס מעוקל, כך תוכלו לרכוש אותו נכס במחיר נמוך מערכו בשוק, מה שיאפשר לכם לייצר תשואה משמעותית. 

 

סיור משקיעים

אנחנו דואגים לארגן סיורי משקיעים בארה"ב על מנת ללמוד על השקעות אפשריות, להכיר את הצוות המקומי מולו אנחנו עובדים בארה"ב, להבין איך מתבצע התהליך ולראות את הדברים מתרחשים באמת. 

מועדון משקיעים

אנחנו מפעילים מועדון של משקיעים בו הם יכולים לייצר שיתופי פעולה אחד עם השני, להיעזר במשקיעים לגיוס כספים, לקבל מידע, להתייעץ ועוד. 

לסיכום, אם אתם רוצים לבצע השקעות נדל"ן במדינת ניו יורק ובארה"ב בכלל, זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. צוות CPI מוכן תמיד להשיב על כל שאלה, לייעץ ולעזור. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום

השקעות נדל"ן בניו יורק 

בעיקרון, לא חייבים להגיע אל הנכס בשביל להשקיע בו ולא חייבים לבקר בו אחרי ההשקעה. אפשר לעשות זאת וזה בהחלט צעד נכון, אך לא חייבים לעשות זאת אם זה לא מסתייע כלכלית או מבחינות אחרות. ישנם רבים הבוחרים להשקיע ולא מגיעים לארצות הברית אפילו פעם אחת.

באופן טבעי, הדבר הראשון שצריך לשים לב זה מחיר הנכס ומחיר ההשקעה בו לצורך השבחה והתשואה שהוא יכול לייצר לאחר מכן. כלומר, מהו הסכום שיהיה אפשר למכור או להשכיר בו, ומתי תהיה אפשרות להחזיר את ההשקעה וליהנות מרווח.

בשביל שזה יקרה, צריך לבחון את המיקום של הנכס, הסביבה, סוג האוכלוסייה המתגוררת במקום, מי קהל היעד אליו אפשר לפנות, מגמות של מחירים באזור ואילו שינויים מתרחשים בו מבחינת פיתוח.

באופן טבעי, ברגע בו מייצרים רווח, ההשקעה הופכת להיות משתלמת. אפשרי לייצר אותו אם מחליטים למכור את הנכס באופן מיידי ואז ניתן להשתמש בכסף שנכנס לצורך השקעה נוספת. אפשר גם להשקיע לטווח ארוך, ואז בשלב מסוים השכירות תחזיר את ההשקעה, ומכאן והלאה כל סכום שייכנס יהפוך לרווח.

זה לא חובה, אך יהיה נכון לעשות זאת ולו בשביל לקבל את הבסיס הרלוונטי ולדעת איך זה עובד. הקורסים שלנו מספקים ידע נרחב בכל מה שקשור להשקעות נדל"ן בארה"ב ובמסלולי השקעות ספציפיות.

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?