לימודי יזמות נדל"ן

ישנם אנשים המעדיפים לנקוט עמדה אקטיבית וליזום פעולות שונות בתחום הנדל"ן, במקום להשקיע את כספם בנכס ולהמתין שייצור תשואה, הם נוקטים בצעדים אקטיביים במטרה להרוויח מהזדמנויות שונות.  

אנחנו בחברת CPI עוזרים לכם, באמצעות הקורסים השונים שנלמדים אצלנו ובעזרת כלים ומידע שאפשר לקבל דרכנו, להיות יזמי נדל"ן בארה"ב במטרה לבנות עסק מבוסס נדל"ן חזק ואיכותי. 

ישראלים רבים בוחרים להשקיע את מיטב כספם בהשקעות נדל"ן בארה"ב, השקעות אלו נחשבות אטרקטיביות בזכות כך שהן יכולות לייצר תשואה משמעותית לאורך זמן ולשמש מקור הכנסה. לעומתם, ישראלים אחרים מעדיפים למצוא ולייצר לעצמם הזדמנויות שונות בהן הם יכולים להשתלב לא כמשקיעים אלא כיזמים, באופן שיאפשר להם להרוויח כסף ולאט לאט לבנות אימפריה קטנה של נדל"ן בארה"ב. בעזרת הקורסים שאנחנו מעבירים במסגרת מכללת CPI אפשר ללמוד יזמות נדל"ן בצורה מקצועית ומסודרת.

 

לימודי יזמות נדל"ן – ההבדלים בין משקיע ליזם

לעיתים המינוחים – "משקיע" ו"יזם" מבלבלים ונוצרת תחושה שמדובר במנוחים דומים. זה לא המצב. הנה הסבר קצר על ההבדל בין השניים:

משקיע נדל"ן, בכלל ובארה"ב בפרט, הוא אדם שבוחר לשים את הכסף שלו על השקעה בנכס מסוים, משכיר אותו, ולאחר מכן הוא נשאר פאסיבי, כלומר הוא מאפשר לנכס לעבוד בשבילו, להכניס לו דמי שכירות.

יזם נדל"ן, לעומת זאת, הוא אדם שמייצר לעצמו הזדמנויות שונות גם מבלי שהוא משקיע מכספו, לפחות לא באופן מלא. הוא יכול לעשות את זה בעזרת הכלים הבאים:

  • שיתופי פעולה עם משקיעים.
  • גיוס משקיעים לטובת השקעות.
  • נטילת משכנתא מבנקים.
  • יצירת קבוצות רכישה.

היזם לא חייב להחזיק ברשותו את הסכום המלא לטובת רכישת הנכס, והוא גם לא ירצה להתעסק רק בנכס אחד כפי שמשקיעים רבים עושים אלא הוא יחפש דרכים כיצד לצבור עוד ועוד נכסים, בשביל לבנות לעצמו בסופו של דבר עסק מבוסס נדל"ן בארה"ב. עסק זה יכול לכלול דירות להשכרה לטווח ארוך, דירות להשכרה ב-airbnb ועוד.

 

מה צריך בשביל להיות יזם נדל"ן בארה"ב?

לא כל אחד יכול להיות יזם נדל"ן, בארה"ב ובכלל, הוא צריך להיות בעל תכונות אופי מסוימות שיבואו לידי ביטוי בתהליך העבודה שלו, הן מול משקיעים וגורמים אחרים מולם הוא עובד ביוזמה כזו או אחרת, והן מול הבנקים או גורמי מימון אחרים אשר לעזרתם הוא נדרש בשביל לפתח את היוזמה שלו.

4 תכונות אופי רצויות עבור יזמי נדל"ן:

אסרטיביות – אם משקיע נדל"ן יכול להיות אדם פאסיבי במובן מסוים, לשים את כספו ולתת לגורם אחר לנהל עבורו את ההשקעה, הרי שיזם נדל"ן צריך להיות אסרטיבי בתהליך. בגלל זה הוא יזם. הוא צריך לנהל את התהליך בשביל שהוא יצא לפועל. אם הוא יהיה פאסיבי זה לא יקרה.

יצירתי – תהליך יזמות נדל"ן בארה"ב ובכלל מחייב יצירתיות, הן מול המשקיעים, הן מול אנשי המקצוע, השוכרים וגורמים אחרים. יזם נדל"ן צריך להסתכל על התמונה הרחבה ולהיות מסוגל לחשוב מחוץ לקופסא.

יכולת איתור וניתוח – ההבדל בין יזם נדל"ן מצליח ליזם נדל"ן פחות מצליח, בא לידי ביטוי ביכולת איתור הזדמנויות, ניתוח שלהן ופעולה מהירה בשביל לרכוש את הנכס. יזם נדל"ן צריך לדעת איך לזהות אפשרויות השקעה פוטנציאליות, לנתח אותן בצורה נכונה, בהיבטים של תשואות אפשרויות, עלויות עסקה, מגמות מחירים וניתוח השוק המקומי ועוד. בצורה כזו הוא יכול למצוא את המקומות הנכונים להשקיע בהם.

שיווקי – יזם נדל"ן חייב להיות איש שיווק, בשביל שיוכל לשווק את ההשקעה למשקיעים אליהם הוא פונה, בנקים מהם הוא מבקש משכנתא, קבוצת רכישה אותה הוא מקים לצורך רכישת הנכס ולאחר מכן לשוכרים פוטנציאליים. הוא צריך להאמין בהזדמנות ולשווק אותה בצורה הטובה ביותר.

 

איך הקורסים של מכללת CPI יכולים לעזור לכם?

אנחנו במכללת CPI מציעים שורה של קורסים, כל אחד מהם מתעסק בהיבט מסוים של השקעות נדל"ן בארה"ב וביחד עם מהווים מעטפת רחבה ומושלמת עבור מי שרוצה להיות יזם נדל"ן ולהקים לעצמו עסק מבוסס נדל"ן בארה"ב.

קורס יסודות נדל"ן – מספק בסיס רחב להשקעות בארה"ב, כולל איתור נכסים, סוגי עסקאות, מסלולי השקעות, חוזים, תהליך רכישה ולמה בכלל משתלם לעסוק בנדל"ן בארה"ב.

קורס נכסים מעוקלים – קורס שמגלה לסטודנטים איך אפשר לרכוש נכסים מעוקלים בארה"ב ב50-70 אחוז משווי השוק שלהם. הקורס יוצר פתח ליזמים פוטנציאליים לרכישת נכסים משתלמים בזול.

קורס גיוס משקיעים – כל יזם טוב צריך לדעת איפה וכיצד הוא יכול לגייס משקיעים, לשתף איתם פעולה ולהרוויח ביחד.

קורס BRRRR – במסגרת הקורס לומדים איך אפשר להרוויח מרכישת נכסים מוזנחים, לקבל עבורם שכירות, למשכן את הנכס תמורת משכנתא ואז לרכוש את הנכס הבא.

קורס ZILLOW – במסגרת הקורס לומדים על אתר הנדל"ן הגדול והחשוב בארה"ב, המשמש כל משקיע ויזם נדל"ן בארה"ב.

מלבד הקורסים, אנחנו מציעים גם מועדון משקיעים בו ניתן למצוא שיתופי פעולה וגיוס משקיעים להשקעות נדל"ן, להתייעץ ולהיעזר במשקיעים ויזמים בעלי ניסיון הנהנים מהכלים שלנו שנים רבות.

לסיכום, אם אתם חולמים להיות יזמי נדל"ן בארה"ב ולעשות את הצעדים הראשונים שלכם בתחום, הגעתם אל המקום הנכון. CPI עומדים לצידכם, מספקים לכם את כל הכלים והידע הדרושים לכם לשם כך. פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף!

לימודי יזמות נדלן

יזם נדל"ן יכול להרוויח בדרכים שונות. למשל, אם הוא מגייס שורה של משקיעים להשקעה בנכס מסוים, הרי גם אם הוא משקיע חלק יחסי, נמוך, ברכישת הנכס, הרי שהוא מתחלק ביחד עם כולם ברווחים. אלה יכולים לאפשר לו לחפש אופציות נוספות וכך עם הזמן הוא יכול לצבור לעצמו שורה של נכסים. הוא יכול גם לקחת משכנתא על הנכס, להחזיר אותה באמצעות דמי שכירות ועל ידי משכון הנכס הוא יכול להשקיע בנכס הבא.

אנחנו במכללת CPI, מספקים כלים שונים המאפשרים ליזמי נדל"ן ומשקיעים ללמוד ולהבין איך אפשר לאתר נכסים בארה"ב בצורה נכונה. למשל, על פי אזור, על פי תנאי השוק, קהל יעד אפשרי, וכן על פי בדיקת נאותות שתלמד על מצב הנכס וכדאיות ההשקעה בו. 

מלבד קורס גיוס משקיעים בו מקבלים התלמידים שלנו את הכלים הרלוונטיים לשם כך, אזי שאנחנו מציעים להם גם מועדון משקיעים וגם אפשרויות תקשורת שונות עם משקיעים של CPI, במטרה שהם יוכלו לייצר קשר, לשתף אחד את השני ברעיונות, וכמובן במטרה לעזור ליזמים לגייס משקיעים פוטנציאליים להשקעות אפשריות. 

במסגרת הקורסים השונים, לומדים הסטודנטים שלנו אילו בעלי מקצוע יכולים לעזור להם בפיתוח יזמות נדל"ן. למשל, עורכי דין, רואי חשבון, מנהל נכסים, סוכני נדל"ן ועוד.

אנחנו מספקים בקורסים את הכלים לזהות ולבחור את האנשים המתאימים וחשוב לא פחות, כיצד לייצר איתם תהליך עבודה נכון ויעיל, בשביל לקדם את התהליך, להתגבר על מכשולים בדרך ולמנוע עלויות לא רלוונטיות. 

חן גולדשטיין
חן גולדשטיין

יזם ומשקיע נדל"ן. נשוי ואבא לשניים מרמת גן. התחיל להשקיע לפני 10 שנים בנדל"ן בארה"ב,
ומאז ביצע מעל 85 עסקאות נדל"ן (לבד ועם שותפים) בשווי של מעל 60 מיליון ש"ח.
חן מלמד משקיעים ויזמים ישראלים איך להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בארה"ב,
בדגש על רכישת נכסי מגורים מתחת למחיר השוק ויצירת רווח במכירה או בהשכרה של הנכסים.

חן גולדשטיין ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טיקטוק | ווצאפ

אהבת? זה הזמן לשתף גם את החברים
כלי נגישות

Powered by - Wemake

לאיפה לשלוח את קורס המבוא בנדל"ן?